Too Good To Go

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Too Good To Go

Indlægaf Flora » 19. feb 2018, 18:19

Allmost_Famous skrev:Det er sådan en gigantisk doughnut-agtig kage, som er overtrykket med mørk chokolade. Et røvhul :D Sønnike morede sig gevaldigt da bagerdamen sagde hvad den hed :lol:


Tak for forklaringen. Bortset fra navnet lyder det lækkert :D
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Too Good To Go

Indlægaf Allmost_Famous » 19. feb 2018, 18:20

Flora skrev:
Allmost_Famous skrev:Det er sådan en gigantisk doughnut-agtig kage, som er overtrykket med mørk chokolade. Et røvhul :D Sønnike morede sig gevaldigt da bagerdamen sagde hvad den hed :lol:


Tak for forklaringen. Bortset fra navnet lyder det lækkert :D

Vi har ikke smagt den endnu. Men nøj, der er meget chokolade på sådan en fætter.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Too Good To Go

Indlægaf Pyjamas » 19. feb 2018, 18:20

Fra den økologiske gårdbutik fik jeg et lilla spidskål, et granatæble, et lille bundt grønkål, tre kiwier, en lime, to tomater, tre persillerødder, en pastinak og fem rødbeder. 39 kr :)
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Too Good To Go

Indlægaf Mangoness » 20. feb 2018, 03:47

JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige bestilt dagens fra min lokale cafe.


Fik jeg mon opdateret den her? Nå, men jeg synes bestemt det var pengene værd (29 kr). Fik 2 chokoladeboller, 3 müsliboller, 5 fuldkornsboller og 1 croissant. Og vi taler altså rimelig store boller på ca 20 cm i diameter og med temmelig meget gods i!


En bolle på 20 cm i diameter :8:

Billede
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Too Good To Go

Indlægaf Planten » 20. feb 2018, 07:48

Mangoness skrev:
JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige bestilt dagens fra min lokale cafe.


Fik jeg mon opdateret den her? Nå, men jeg synes bestemt det var pengene værd (29 kr). Fik 2 chokoladeboller, 3 müsliboller, 5 fuldkornsboller og 1 croissant. Og vi taler altså rimelig store boller på ca 20 cm i diameter og med temmelig meget gods i!


En bolle på 20 cm i diameter :8:

Billede

Altså, nogle mænd prøver at bilde kvinder ind, at noget, der egentlig måler ti cm, faktisk ER tyve cm :lol:
1
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Too Good To Go

Indlægaf JoyNips » 20. feb 2018, 08:44

Mangoness skrev:
JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Jeg har lige bestilt dagens fra min lokale cafe.


Fik jeg mon opdateret den her? Nå, men jeg synes bestemt det var pengene værd (29 kr). Fik 2 chokoladeboller, 3 müsliboller, 5 fuldkornsboller og 1 croissant. Og vi taler altså rimelig store boller på ca 20 cm i diameter og med temmelig meget gods i!


En bolle på 20 cm i diameter :8:

Billede


Jeg bliver ved med at genlæse mit indlæg for at se om jeg har skrevet meter eller sådan noget... Tror ikke helt jeg forstår chokket? Det er sådan nogle store, lidt flade sandwichboller.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Too Good To Go

Indlægaf Stars » 20. feb 2018, 09:01

JoyNips skrev:
Jeg bliver ved med at genlæse mit indlæg for at se om jeg har skrevet meter eller sådan noget... Tror ikke helt jeg forstår chokket? Det er sådan nogle store, lidt flade sandwichboller.


20 cm er den korte side af et A4-ark. Det ser lidt voldsomt ud som diameter på en bolle.
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Too Good To Go

Indlægaf Maoam » 22. feb 2018, 17:19

Jeg købte en pose fra Langenæs i dag.

Der var et rugbrød, et grovbrød, en sandwich, tre boller og tre kager.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Too Good To Go

Indlægaf Tilly » 2. mar 2018, 16:24

Jeg skal hente ved Kvickly bageren i Herning i aften, er spændt :)
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 2. mar 2018, 16:30

Jeg købte en pose fra den lokale bager i søndags. 28 min før jeg skulle hente, fik jeg sms om at de ikke havde overskudsmad den dag. Det er lidt sent at annullere ordren. Pengene er stadig reserveret på min konto.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Too Good To Go

Indlægaf Tilly » 2. mar 2018, 20:36

Tilly skrev:Jeg skal hente ved Kvickly bageren i Herning i aften, er spændt :)

Det blev til en masse brød! 2 franskbrød, 5 små pølsehorn, 4 grove pølsehorn, 10 foccasier og maaange boller. Dog ingen kage :( :genert:

73EC78BF-4975-4C4B-A105-C1B52F28DF1C.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Too Good To Go

Indlægaf Tilly » 16. mar 2018, 18:57

Jeg har lige opdaget at der er en alternativ app til “Too Good To Go” der hedder “RedMaden” og den har mange flere muligheder i Herning hvor jeg bor. Dog får man tilbuddene med noget kortere varsel. Men jeg havde undret mig lidt over at der var så få steder der brugte Too Good To Go i Herning, så fedt at jeg har opdaget denne app. Andre der har erfaring med den?

Pt håber jeg på at der kommer et sushi tilbud i aften :D Det har der været hver dag hele ugen, men har ikke benyttet det. Kan godt være at det er for optimistisk at håbe på det en fredag aften :gruble:
4
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Too Good To Go

Indlægaf Daine » 16. mar 2018, 19:55

Tilly skrev:Jeg har lige opdaget at der er en alternativ app til “Too Good To Go” der hedder “RedMaden” og den har mange flere muligheder i Herning hvor jeg bor. Dog får man tilbuddene med noget kortere varsel. Men jeg havde undret mig lidt over at der var så få steder der brugte Too Good To Go i Herning, så fedt at jeg har opdaget denne app. Andre der har erfaring med den?

Pt håber jeg på at der kommer et sushi tilbud i aften :D Det har der været hver dag hele ugen, men har ikke benyttet det. Kan godt være at det er for optimistisk at håbe på det en fredag aften :gruble:

Den så jeg også en reklame for på FB, var det SushiMania der gjorde obs på den? Anyway, jeg har ikke prøvet den, bor ikke i Herning by så det er ikke helt optimalt. Men der er nemlig mange steder der er med, jeg blev helt bitter over det :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Too Good To Go

Indlægaf Tilly » 16. mar 2018, 20:02

Daine skrev:
Tilly skrev:Jeg har lige opdaget at der er en alternativ app til “Too Good To Go” der hedder “RedMaden” og den har mange flere muligheder i Herning hvor jeg bor. Dog får man tilbuddene med noget kortere varsel. Men jeg havde undret mig lidt over at der var så få steder der brugte Too Good To Go i Herning, så fedt at jeg har opdaget denne app. Andre der har erfaring med den?

Pt håber jeg på at der kommer et sushi tilbud i aften :D Det har der været hver dag hele ugen, men har ikke benyttet det. Kan godt være at det er for optimistisk at håbe på det en fredag aften :gruble:

Den så jeg også en reklame for på FB, var det SushiMania der gjorde obs på den? Anyway, jeg har ikke prøvet den, bor ikke i Herning by så det er ikke helt optimalt. Men der er nemlig mange steder der er med, jeg blev helt bitter over det :lol:

Det kan godt tænkes? Der var lige et tilbud fra SushiMania, mens jeg var på toilet, så det blev udsolgt inden jeg nåede at slå til :trist: Men det var i Herning Centret, så nu håber jeg på et tilbud fra den i Fonnesbechsgade :D Og kan godt forstå det med at det er træls med tilbud man ikke rigtigt kan bruge.
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Too Good To Go

Indlægaf musling » 16. mar 2018, 20:55

Jeg kender ikke Red Maden, men er ved at hente app'en. Der ligger et afhentningssted 100 meter fra min arbejdsplads, så det vil jo være super nemt, hvis jeg kan købe derfra af og til. :D Den vil jeg lige prøve at holde lidt øje med :-)

Min mand og jeg prøvede i øvrigt en TGTG fra Dalle Valle i forrige uge. 29 kr pr snude.
Vi viste blot app'en med købet og fik straks udleveret to flamingoæsker og et kæmpe smil og så var det ellers at gå amok i bufferterne. Der var rigtigt mange, der også havde købt boks. Tror vi var 10-15 mennesker, men der var rigeligt med mad, omend nogle af fadene næsten var tomme.
Vi blev meget mætte den aften. Det gør vi gerne igen.
0

Tilbage til "Mad og drikke"