Too Good To Go

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Too Good To Go

Indlægaf Juki » 13. jun 2017, 16:34

Der er heller ikke nogle steder i nærheden af mig :(

Jeg synes ellers også at konceptet er genialt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Too Good To Go

Indlægaf Kommodedyret » 13. jun 2017, 16:58

Når man tænker på hvor meget bagere ellers smider ud, så ligner det da umiddelbart at man ikke får super meget for pengene.
Har prøvet en af de tidligere firmaers model, her kostede det kun 25 kr, hvilket virker lidt mere rimeligt.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Too Good To Go

Indlægaf Chachacha » 13. jun 2017, 18:50

Der er ikke særlig mange (udover et par bagere) hos mig, ser det ud til. Og jeg bor midt i København inden for voldene. Er det fordi det er så sent nu? For det er da lidt skuffende...
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Too Good To Go

Indlægaf DenBlødeJyde » 13. jun 2017, 18:58

Rosa Espinosa skrev:Der er for lidt billeder i den her tråd. Dette er fra mine to tgtg jeg købte i dag. Begge kostede 39 kr.


BRUNSVIGER?! :ivrig:
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 13. jun 2017, 20:14

:sur: Var det virkelig nødvendigt at lave den her tråd? Jeg havde nok aldrig fundet den app ved egen hjælp og nu har jeg fået kage til aftensmad :blush:
17
Klimatosse
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Too Good To Go

Indlægaf Stars » 14. jun 2017, 06:50

Kommodedyret skrev:Når man tænker på hvor meget bagere ellers smider ud, så ligner det da umiddelbart at man ikke får super meget for pengene.
Har prøvet en af de tidligere firmaers model, her kostede det kun 25 kr, hvilket virker lidt mere rimeligt.


Bagerne i min nærhed ligger fra 25 - 39 kr.

REINH. van HAUEN koster 28, Coops butikker 29 og Emmery 39.

Jeg kan ikke se mig selv købe hos Emmery.

Jeg er egentlig lidt nysgerrig på, hvor meget bageren får?
Der går jo noget til administration og indpakning (det er ikke bagerens egne poser, men nogen de får fra TGTO, ikke?)
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 14. jun 2017, 07:12

Stars skrev:
Bagerne i min nærhed ligger fra 25 - 39 kr.

REINH. van HAUEN koster 28, Coops butikker 29 og Emmery 39.

Jeg kan ikke se mig selv købe hos Emmery.

Jeg er egentlig lidt nysgerrig på, hvor meget bageren får?
Der går jo noget til administration og indpakning (det er ikke bagerens egne poser, men nogen de får fra TGTO, ikke?)


Det jeg hentede i går, var i konditorens egen æske. Det er deres logo der er på og ikke TGTGs.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Too Good To Go

Indlægaf Stars » 14. jun 2017, 07:17

Anne Droid skrev:
Stars skrev:
Bagerne i min nærhed ligger fra 25 - 39 kr.

REINH. van HAUEN koster 28, Coops butikker 29 og Emmery 39.

Jeg kan ikke se mig selv købe hos Emmery.

Jeg er egentlig lidt nysgerrig på, hvor meget bageren får?
Der går jo noget til administration og indpakning (det er ikke bagerens egne poser, men nogen de får fra TGTO, ikke?)


Det jeg hentede i går, var i konditorens egen æske. Det er deres logo der er på og ikke TGTGs.


Jeg har mest hentet sushi :blush:
Det har altid været i TGTO's bokse.
Jeg har 2 gange hentet fra bager. Begge gange fik jeg det i en brun pose uden logo (men der er heller ikke logo på boksene)
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 14. jun 2017, 07:20

Det her var der i min æske og det kostede 35 kr
20170613_180248.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Klimatosse
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 14. jun 2017, 07:22

Stars skrev:
Anne Droid skrev:
Stars skrev:
Bagerne i min nærhed ligger fra 25 - 39 kr.

REINH. van HAUEN koster 28, Coops butikker 29 og Emmery 39.

Jeg kan ikke se mig selv købe hos Emmery.

Jeg er egentlig lidt nysgerrig på, hvor meget bageren får?
Der går jo noget til administration og indpakning (det er ikke bagerens egne poser, men nogen de får fra TGTO, ikke?)


Det jeg hentede i går, var i konditorens egen æske. Det er deres logo der er på og ikke TGTGs.


Jeg har mest hentet sushi :blush:
Det har altid været i TGTO's bokse.
Jeg har 2 gange hentet fra bager. Begge gange fik jeg det i en brun pose uden logo (men der er heller ikke logo på boksene)


Jeg har først lige opdaget den fantastiske app og nu skal den prøves af i lidt forskellige butikker.
0
Klimatosse
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Too Good To Go

Indlægaf sigge » 14. jun 2017, 07:27

Kan man se nogen steder, hvilke steder der er med i ordningen, uden at hente app'en? (Jeg er lidt skeptisk ift. bare at kaste apps ind på min telefon - newbie-paranoia.)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anne Droid » 14. jun 2017, 07:28

sigge skrev:Kan man se nogen steder, hvilke steder der er med i ordningen, uden at hente app'en? (Jeg er lidt skeptisk ift. bare at kaste apps ind på min telefon - newbie-paranoia.)


På deres facebookside skriver de når der kommer nye butikker med i ordningen.
1
Klimatosse
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 16. jun 2017, 19:37

Vi har lige hentet hos pandrup spar. Det er deres bakeof man får der. For kun 25kr fik vi rugbrød,franskbrød, et kæmpe flutes, to kærnmælkshorn, to nødetrekanter og to napoleonshatte. Jeg var endda selv med til at vælge hvad vi ville have af det de havde. Så vi fik de kager som vi kan li, det syntes jeg var ret dejligt da vi ikke er så meget til almindelige skærekager og alt for snaskede/syltetøjsfyldte kager.
3
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Too Good To Go

Indlægaf musling » 16. jun 2017, 19:54

Synes det er vildt, så stor forskel der er på, hvad man får for pengene. Men man må jo gøre sig nogle erfaringer med, hvor man har lyst til at handle igen og hvor det er en skidt deal.

Konceptet er jeg vildt fan af og hentede app'en så snart jeg hørte om konceptet, hvilket efterhånden er en del tid siden. Hvorfor jeg tilsyneladende har slettet app'en fra min telefon ved jeg ikke. Måske fordi jeg aldrig fik den brugt?

Sidst var der både bagere og et par kinesiske- og sushirestauranter med.

Tror jeg vil hente den igen og se, om der kan være noget, der frister. :)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 16. jun 2017, 19:58

musling skrev:Synes det er vildt, så stor forskel der er på, hvad man får for pengene. Men man må jo gøre sig nogle erfaringer med, hvor man har lyst til at handle igen og hvor det er en skidt deal.

Konceptet er jeg vildt fan af og hentede app'en så snart jeg hørte om konceptet, hvilket efterhånden er en del tid siden. Hvorfor jeg tilsyneladende har slettet app'en fra min telefon ved jeg ikke. Måske fordi jeg aldrig fik den brugt?

Sidst var der både bagere og et par kinesiske- og sushirestauranter med.

Tror jeg vil hente den igen og se, om der kan være noget, der frister. :)

Jeg er helt enig.
Vi har også været et sted hvor vi slet ikke gider komme igen. Og et andet sted hvor vi hørte man fik meget men den dag vi fik der fra var det ikke vildt meget men hvad jeg tror er ret normalt ved en bager. (Rugbrød/franskbrød/kage og et par boller)
Jeg syntes også konceptet er rigtig godt. Jeg kikker også gerne de lokale købmænds "kort dato" varer.
0

Tilbage til "Mad og drikke"