Too Good To Go

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anilara » 17. feb 2018, 22:05

Zonta skrev:Jeg flyttede til provinsen for 1½ år siden og tænkte "Det er nok kun København og andre storbyer, der er så smarte, at de har dét koncept", så jeg slettede app'en, men nu har jeg lige hentet den igen og sørme så om der ikke er forskellige ting, som jeg godt kunne finde på at benytte mig af?! Der er flere bagere, en Irma, en sandwichbar, en wokgrill, en kinesisk og diverse andre ting :) Må melde tilbage senere, når jeg har fået benyttet mig af det :D


Wait... Hvor i alverden findes Irma i provinsen? :ticks:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Too Good To Go

Indlægaf Rapfisk » 17. feb 2018, 22:08

Anilara skrev:
Zonta skrev:Jeg flyttede til provinsen for 1½ år siden og tænkte "Det er nok kun København og andre storbyer, der er så smarte, at de har dét koncept", så jeg slettede app'en, men nu har jeg lige hentet den igen og sørme så om der ikke er forskellige ting, som jeg godt kunne finde på at benytte mig af?! Der er flere bagere, en Irma, en sandwichbar, en wokgrill, en kinesisk og diverse andre ting :) Må melde tilbage senere, når jeg har fået benyttet mig af det :D


Wait... Hvor i alverden findes Irma i provinsen? :ticks:

Næstved, i hvert fald.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Too Good To Go

Indlægaf Anilara » 17. feb 2018, 22:35

Rapfisk skrev:
Anilara skrev:
Zonta skrev:Jeg flyttede til provinsen for 1½ år siden og tænkte "Det er nok kun København og andre storbyer, der er så smarte, at de har dét koncept", så jeg slettede app'en, men nu har jeg lige hentet den igen og sørme så om der ikke er forskellige ting, som jeg godt kunne finde på at benytte mig af?! Der er flere bagere, en Irma, en sandwichbar, en wokgrill, en kinesisk og diverse andre ting :) Må melde tilbage senere, når jeg har fået benyttet mig af det :D


Wait... Hvor i alverden findes Irma i provinsen? :ticks:

Næstved, i hvert fald.

Det var alligevel pænt imponerende :-D Tak for opklaringen.

Edit: Oh my. Jeg kan se min jyde-naivitet lige kom til udtryk for fuld udblæsning, da Irma tilsyneladende er spredt ud over hele Sjælland, mere eller mindre :lol:
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Too Good To Go

Indlægaf Pyjamas » 17. feb 2018, 23:24

musling skrev:
Pyjamas skrev:Jeg køber fra en økologisk gårdbutik hver anden uge. Første gang fik jeg et par løg, en peberfrugt, en chili, en lime, en lille pose jordskokker, grøn karry pasta, en lille pose rødbeder, nok 3 håndfulde mandler og en lille smule rosenkål. 39 kr :)


Vil du afsløre, hvor den gårdbutik ligger? :)


I Aarhus, den hedder Topkærgaard :)
2
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Too Good To Go

Indlægaf HappyHippo » 17. feb 2018, 23:33

Nogle der har prøvet Irma? Her bliver de altid udsolgt kl 24, så har ikke prøvet det, men er nysgerrig efter at vide hvorfor de bliver revet væk
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Too Good To Go

Indlægaf Zonta » 18. feb 2018, 00:57

HappyHippo skrev:Nogle der har prøvet Irma? Her bliver de altid udsolgt kl 24, så har ikke prøvet det, men er nysgerrig efter at vide hvorfor de bliver revet væk

Jeg ligger vågen nu her, fordi min mand kom hjem fra koncert og så kiggede jeg lige om der var flere tilbage og det var der. Så engang ved 20-tiden kan jeg give svar på om det er noget værd :lol: der står, at det kan være frugt og grønt med skønhedsfejl, datovarer og sådan noget.

Har også købt en omgang fra den lokale bager, så jeg glæder mig til at hente det :D
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Too Good To Go

Indlægaf Sustentaculum » 18. feb 2018, 08:35

Vi har bestilt fra irma en enkelt gang, vi fik kødboller i tomatsovs fra Meyer x 2, diverse grøntsager og et rugbrød. Vi har flere gange bestilt det, og oplevet at der ikke var noget alligevel, så fik vi pengene retur :)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2018, 15:18

Falstria skrev:Nogen der vil afsløre et kort over forretningerne som deltager, for os der endnu ikke har smartphone eller tablet?

Der er jo ingen grund til at købe en smartphone så længe de gode apps ikke kan benyttes der hvor man bor.

De er over hele landet. De har en facebook side hvor der er en liste over alle de butikker der deltager.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2018, 16:23

Falstria skrev:
Studsgaard skrev:
Falstria skrev:Nogen der vil afsløre et kort over forretningerne som deltager, for os der endnu ikke har smartphone eller tablet?

Der er jo ingen grund til at købe en smartphone så længe de gode apps ikke kan benyttes der hvor man bor.

De er over hele landet. De har en facebook side hvor der er en liste over alle de butikker der deltager.


Jeg kan ikke få øje på sådan en liste på deres fb side eller andre steder.

Mystisk. Jeg er ret sikker på jeg har set det. Men kan heller ikke lige finde det.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2018, 16:25

Studsgaard skrev:
Falstria skrev:
Studsgaard skrev:
Falstria skrev:Nogen der vil afsløre et kort over forretningerne som deltager, for os der endnu ikke har smartphone eller tablet?

Der er jo ingen grund til at købe en smartphone så længe de gode apps ikke kan benyttes der hvor man bor.

De er over hele landet. De har en facebook side hvor der er en liste over alle de butikker der deltager.


Jeg kan ikke få øje på sådan en liste på deres fb side eller andre steder.

Mystisk. Jeg er ret sikker på jeg har set det. Men kan heller ikke lige finde det.


Hvilken del af landet vil du gerne se fra?
Så kan jeg zoome lidt på kortet i appen
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Too Good To Go

Indlægaf Zonta » 18. feb 2018, 16:46

Fra den lokale bager til 25 kroner. Synes egentlig det er ganske fint. Brødet er stadig lækkert og blødt og det er ved sådan ca. 1/3 af normal pris :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
J, juli 2018.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Too Good To Go

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. feb 2018, 16:47

Jeg tænkte at det måtte da også findes herovre. Downloader en app... Det er privatpersoner der sælger deres næsten out-of-date mad. Nej tak ...

Der blev jeg alligevel lidt skuffet.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Too Good To Go

Indlægaf Zonta » 18. feb 2018, 16:47

Falstria skrev:
Studsgaard skrev:
Studsgaard skrev:
Falstria skrev:
Studsgaard skrev:
Falstria skrev:Nogen der vil afsløre et kort over forretningerne som deltager, for os der endnu ikke har smartphone eller tablet?

Der er jo ingen grund til at købe en smartphone så længe de gode apps ikke kan benyttes der hvor man bor.

De er over hele landet. De har en facebook side hvor der er en liste over alle de butikker der deltager.


Jeg kan ikke få øje på sådan en liste på deres fb side eller andre steder.

Mystisk. Jeg er ret sikker på jeg har set det. Men kan heller ikke lige finde det.


Hvilken del af landet vil du gerne se fra?
Så kan jeg zoome lidt på kortet i appen


Falster gerne :)

Umiddelbart er det her de tre steder der er på Falster.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Too Good To Go

Indlægaf Zonta » 18. feb 2018, 19:09

Her er der hvad der var i Irma posen. Rigtig meget for 29 kroner, men alt er datovarer, så det udløber i dag. Det meste bliver bare smidt i fryseren og så behøver vi vist ikke købe særlig meget brød det næste stykke tid :lol:

Af ren nysgerrighed, ville I så spise salaten og wrappen i morgen til frokost? Vi har nemlig spist aftensmad i dag. Der står på dem, at sidste anvendelsesdato er i dag :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Too Good To Go

Indlægaf Studsgaard » 18. feb 2018, 19:13

Zonta skrev:Her er der hvad der var i Irma posen. Rigtig meget for 29 kroner, men alt er datovarer, så det udløber i dag. Det meste bliver bare smidt i fryseren og så behøver vi vist ikke købe særlig meget brød det næste stykke tid :lol:

Af ren nysgerrighed, ville I så spise salaten og wrappen i morgen til frokost? Vi har nemlig spist aftensmad i dag. Der står på dem, at sidste anvendelsesdato er i dag :gruble:

Hvis det lugter fint og ser pænt ud ville jeg godt turde bruge det imorgen.
0

Tilbage til "Mad og drikke"