Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf pirken » 6. jun 2017, 17:19

http://www.bt.dk/danmark/dansk-restaurantkaede-kaemper-for-livet-saa-taet-er-den-paa-at-lukke

Hvor går man så hen og får forkælet sine smagsløg, når pengene er små? Har altid gået på Jensens Bøfhus og elsker deres mad, og forbinder dem med noget virkeligt dansk. Men et kan være slut nu. Har hørt godt om Flammen og Bones uden at have været der.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Lykke » 6. jun 2017, 17:22

Jeg synes det er ret dyrt at spise på Jensens bøfhus.

Hvad er særligt dansk ved det? Selve kæden eller maden?
0
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf pirken » 6. jun 2017, 17:24

Lykke skrev:Jeg synes det er ret dyrt at spise på Jensens bøfhus.

Hvad er særligt dansk ved det? Selve kæden eller maden?
'

Synes nu tit maden er ret billig, når man tænker på hvor lang tid de bruger på at lave det.

Jeg ved godt, de ikke laver dansk mad, men forbinder det bare med noget dansk. Vil savne dem, hvis de lukker.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf cola » 6. jun 2017, 17:24

Jeg har da spist på jensens et par gange, men vælger hellere andre steder hvor jeg kan få bedre mad til billigere penge. Og det er stadig kød og kartofler med sovs.
0
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Tobywan » 6. jun 2017, 17:24

Jensens Bøfhus er jo ikke billigt. Der er dårlig industrimad til overpriser. Kartofler er fra frost, sovsen er fra spand, og bøffen er ikke stegt af en kok.

Jeg tænker ikke du får udfordringer med at finde noget, hvis Jensens er dit udgangspunkt for god mad. Bones er nok et godt bud, da det er cirka samme standard og pris.
24
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Lykke » 6. jun 2017, 17:26

pirken skrev:
Lykke skrev:Jeg synes det er ret dyrt at spise på Jensens bøfhus.

Hvad er særligt dansk ved det? Selve kæden eller maden?
'

Synes nu tit maden er ret billig, når man tænker på hvor lang tid de bruger på at lave det.

Jeg ved godt, de ikke laver dansk mad, men forbinder det bare med noget dansk. Vil savne dem, hvis de lukker.


Ja hvis man holder sig til en særlig, af dem, udvalgt frokostbøf kan det godt være billigt. Men ellers ikke rigtigt. Deres aftenmenu er virkelig dyr.

Men ja, Flammen er da en mulighed. Her er konceptet jo meget mad for pengene.

Ellers er Dalle Valle måske erstatningen for Jensens.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Lykke » 6. jun 2017, 17:27

Nej bøffen, har jeg hørt, kører gennem et 'varmesystem'. Så den er ikke stegt.
0
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf pirken » 6. jun 2017, 17:28

Lykke skrev:Nej bøffen, har jeg hørt, kører gennem et 'varmesystem'. Så den er ikke stegt.
0
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Tobywan » 6. jun 2017, 17:30

pirken skrev:
Lykke skrev:Jeg synes det er ret dyrt at spise på Jensens bøfhus.

Hvad er særligt dansk ved det? Selve kæden eller maden?
'

Synes nu tit maden er ret billig, når man tænker på hvor lang tid de bruger på at lave det.

Jeg ved godt, de ikke laver dansk mad, men forbinder det bare med noget dansk. Vil savne dem, hvis de lukker.


De bruger ikke lang tid på at lave den. Servicen er bare dårlig ;)
11
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Moxy-lady » 6. jun 2017, 17:31

Jeg er glad for Vivaldi der er en kæde af cafeer i flere større danske byer. Deres pebersovs er fantastisk og jeg tror at prisen er nogenlunde det samme.
1
My world 12-10-18 :lun:
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf pirken » 6. jun 2017, 17:34

Moxy-lady skrev:Jeg er glad for Vivaldi der er en kæde af cafeer i flere større danske byer. Deres pebersovs er fantastisk og jeg tror at prisen er nogenlunde det samme.


Okay, troede bare ikke det fandtes noget billigere? Laver de nogenlunde det samme som Jensens?
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Wizzze » 6. jun 2017, 17:36

Det kan næsten kun være frokostpriserne du tænker på? Ellers synes jeg Jensens er ret dyrt, de tager samme priser for deres bøffer, som gode bøfsteder som Retour, Kød eller Mash. Tror også det er derfor det går dem så dårligt. Skal man betale det samme, så vælger man kvaliteten.
10
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Wizzze » 6. jun 2017, 17:46

pirken skrev:
Lykke skrev:Jeg synes det er ret dyrt at spise på Jensens bøfhus.

Hvad er særligt dansk ved det? Selve kæden eller maden?
'

Synes nu tit maden er ret billig, når man tænker på hvor lang tid de bruger på at lave det.

Jeg ved godt, de ikke laver dansk mad, men forbinder det bare med noget dansk. Vil savne dem, hvis de lukker.


De bruger næsten ingen tid på at lave maden, det hele laves af maskiner, og bliver så hældt på tallerken af køkkenpersonale til minimumsløn, der er ingen rigtige kokke, der står og laver maden!
7
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40579

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf Akehurst2 » 6. jun 2017, 17:48

Wizzze skrev:Det kan næsten kun være frokostpriserne du tænker på? Ellers synes jeg Jensens er ret dyrt, de tager samme priser for deres bøffer, som gode bøfsteder som Retour, Kød eller Mash. Tror også det er derfor det går dem så dårligt. Skal man betale det samme, så vælger man kvaliteten.


Som Adam Price også påpegede i sin tid - og blev vældig upopulær på: http://politiken.dk/mad/anmeldelser/res ... ringe-sovs
7
pirken
Indlæg: 72
Tilmeldt: 24. jan 2017, 15:35
Kort karma: 6
Likede indlæg: 61

Re: Hvis Jensens Bøfhus lukker...

Indlægaf pirken » 6. jun 2017, 17:50

Wizzze skrev:
pirken skrev:
Lykke skrev:Jeg synes det er ret dyrt at spise på Jensens bøfhus.

Hvad er særligt dansk ved det? Selve kæden eller maden?
'

Synes nu tit maden er ret billig, når man tænker på hvor lang tid de bruger på at lave det.

Jeg ved godt, de ikke laver dansk mad, men forbinder det bare med noget dansk. Vil savne dem, hvis de lukker.


De bruger næsten ingen tid på at lave maden, det hele laves af maskiner, og bliver så hældt på tallerken af køkkenpersonale til minimumsløn, der er ingen rigtige kokke, der står og laver maden!


Virkelig? Troede da at de stod og lavede det hele selv. Plejer da tit at tage 45 min fra vi bestiller, til vi får maden og det er jo den tid, det tager at lave mad.
0

Tilbage til "Mad og drikke"