Vi spiser ude som aldrig før

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Vi spiser ude som aldrig før

Indlægaf Sophaya » 1. apr 2017, 11:08

Jeg spiser ofte take-away. Det er bare så nemt når man har travlt, at tage en sandwich med på farten. Især når man er alene! Tænker at der kommer mere hjemmelavet mad på bordet, når min kæreste flytter ind.
Og så er det at spise ude en stor del af socialt samvær for mange, så tit kommer jeg på cafe for at være social - og fordi jeg elsker mad :genert:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Vi spiser ude som aldrig før

Indlægaf Wizzze » 1. apr 2017, 11:09

flicka skrev:Vi spiser klart oftere ude nu - både på restaurant og som take-away.

Jeg gad dog godt, at vi skar en del ned på take-away, for det er sgu ikke sundt. Men i en travl hverdag med lange arbejdsdage og dræbende transporttid, så er overskuddet ikke helt til at stå og kokkere hver aften. Desværre.


Enig, men jeg synes dog at der er sket en udvikling de sidste år mod mere sunde, eller ihvertfald mindre usundt take-away og fast food. Men ja, meget mindre salt og sukker i maden tak!
2
Do as I say! :whip:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Vi spiser ude som aldrig før

Indlægaf Slettet bruger » 1. apr 2017, 11:25

Man får bedre mad pr krone end for 10-15 år siden, og udbuddet er meget større, det er en rigtig god udvikling.
0

Tilbage til "Mad og drikke"