Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Indlægaf Frandsen » 15. mar 2017, 11:49

IrmaPigen skrev:Der kommer flere og flere af dem i deres sortiment. Så skal vi ikke lave en anmeldelsestråd?

Müsli:
Har i dag købt den i den brune pose. Der er også en grøn pose, men eftersom der står "frugt og nødder" uden på begge, er det lidt svært at finde forskellen. Jeg synes den er skuffende. Det er mest havregryn og nogle bran- og cornflakes. Så foretrækker jeg Irmas, selvom prisen er en helt anden.

Okse-spegepølsen i skiver:
Den er jeg gået hen blevet glad for. Første gang jeg smagte den, var jeg ikke så vild med den. Men den er ligesom vokset på mig, og nu kan jeg godt lide den. Den er et fint alternativ til Hanegals hele oksespegepølse. Øgo er fin hvis man har behov for en mindre mængde, og derfor er prisen jo naturligvis også meget mindre.

Familipostejen (leverpostej):
God men fed og ikke noget jeg normalt køber, men jeg købte den omkring jul. Smagte godt.


Bare lige et hurtigt indspark: Der står 'frø og nødder' uden på den grønne pose :)
Men vil give dig ret i, at de er lidt småkedelige.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Indlægaf IrmaPigen » 15. mar 2017, 18:03

Frandsen skrev:
IrmaPigen skrev:Der kommer flere og flere af dem i deres sortiment. Så skal vi ikke lave en anmeldelsestråd?

Müsli:
Har i dag købt den i den brune pose. Der er også en grøn pose, men eftersom der står "frugt og nødder" uden på begge, er det lidt svært at finde forskellen. Jeg synes den er skuffende. Det er mest havregryn og nogle bran- og cornflakes. Så foretrækker jeg Irmas, selvom prisen er en helt anden.

Okse-spegepølsen i skiver:
Den er jeg gået hen blevet glad for. Første gang jeg smagte den, var jeg ikke så vild med den. Men den er ligesom vokset på mig, og nu kan jeg godt lide den. Den er et fint alternativ til Hanegals hele oksespegepølse. Øgo er fin hvis man har behov for en mindre mængde, og derfor er prisen jo naturligvis også meget mindre.

Familipostejen (leverpostej):
God men fed og ikke noget jeg normalt køber, men jeg købte den omkring jul. Smagte godt.


Bare lige et hurtigt indspark: Der står 'frø og nødder' uden på den grønne pose :)
Men vil give dig ret i, at de er lidt småkedelige.


Det er korrekt. Det har jeg også siden jeg skrev indlægget konstateret. Men de er dog stadig lige røvsyge :lol:
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Indlægaf musling » 16. mar 2017, 21:10

Den store familieleverpostej er godt nok kedelig og kønsløs - synes ikke den smager af noget. De små pakker plejer dog at være ret fine :)
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Indlægaf POCKETKITTEN » 3. apr 2017, 11:31

Deres bacon er tynd og kedelig. Den køber jeg ikke igen.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Indlægaf JoyNips » 3. apr 2017, 17:16

De ristede løg er gode.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Anmeldelse af Nettos Øgo produkter

Indlægaf superboa » 3. apr 2017, 17:28

Jordbærmarmeladen er god - lækker smag og konsistens :)
0

Tilbage til "Mad og drikke"