Dining Week 2017

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Hunkat » 3. jan 2017, 12:04

Akehurst2 skrev:
Hunkat skrev:Og de har altid været nærige med vandet, det irriterede mig fra start.


Nærige med vandet? :gruble:


Der er en halv flaske per person og nogle steder har de tolket lige lidt konservativt efter min smag. F.eks. har jeg oplevet at skulle diskuterer med tjeneren om man fik en flaske eller to når man var 3 personer ved et bord. Jeg har også prøvet steder som tog ekstra for at få postevand når vi var løbet tør.
Altså... det er vand. Godt nok dyrt vand men nu er peligriono jo en af sponsorerne så nok ikke så dyrt.

Generelt synes jeg bare vand burde være ad libitum og gratis.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Anilara » 3. jan 2017, 12:11

Har I prøvet dinnerdays som er samme uge? Er lige ved at se på de restauranter som er med der.
Der er prisen også lavere.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Hunkat » 3. jan 2017, 12:26

Anilara skrev:Har I prøvet dinnerdays som er samme uge? Er lige ved at se på de restauranter som er med der.
Der er prisen også lavere.


Det ser faktisk rigtig fint ud, godt tip.

Jeg kunne godt finde på at snuppe Kul men det er også mere end 100 steder som ikke fangede mig før der skete noget. :gruble:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Juliet » 3. jan 2017, 12:44

Hunkat skrev:
Akehurst2 skrev:
Hunkat skrev:Og de har altid været nærige med vandet, det irriterede mig fra start.


Nærige med vandet? :gruble:


Der er en halv flaske per person og nogle steder har de tolket lige lidt konservativt efter min smag. F.eks. har jeg oplevet at skulle diskuterer med tjeneren om man fik en flaske eller to når man var 3 personer ved et bord.


Der står jo på diningweek siden at der er 1 flaske pr 2 personer, så synes egentlig de er i deres gode ret til at holde på at det er sådan det er. At jeg så er enig i at postevand burde være gratis er en anden ting.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Hunkat » 3. jan 2017, 12:50

Juliet skrev:
Hunkat skrev:
Akehurst2 skrev:
Hunkat skrev:Og de har altid været nærige med vandet, det irriterede mig fra start.


Nærige med vandet? :gruble:


Der er en halv flaske per person og nogle steder har de tolket lige lidt konservativt efter min smag. F.eks. har jeg oplevet at skulle diskuterer med tjeneren om man fik en flaske eller to når man var 3 personer ved et bord.


Der står jo på diningweek siden at der er 1 flaske pr 2 personer, så synes egentlig de er i deres gode ret til at holde på at det er sådan det er. At jeg så er enig i at postevand burde være gratis er en anden ting.


Pointen var så at jeg har oplevet mindst et sted hvor de tolkede det som en flaske til <4 personer. Vi var tre og det var en længere diskussion at vi ikke skulle nøjes med 33cl hver. Så må man finde en måde at dele en flaske op eller have halve flasker på lager.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Juliet » 3. jan 2017, 12:57

Hunkat skrev:
Juliet skrev:
Hunkat skrev:
Akehurst2 skrev:
Hunkat skrev:Og de har altid været nærige med vandet, det irriterede mig fra start.


Nærige med vandet? :gruble:


Der er en halv flaske per person og nogle steder har de tolket lige lidt konservativt efter min smag. F.eks. har jeg oplevet at skulle diskuterer med tjeneren om man fik en flaske eller to når man var 3 personer ved et bord.


Der står jo på diningweek siden at der er 1 flaske pr 2 personer, så synes egentlig de er i deres gode ret til at holde på at det er sådan det er. At jeg så er enig i at postevand burde være gratis er en anden ting.


Pointen var så at jeg har oplevet mindst et sted hvor de tolkede det som en flaske til <4 personer. Vi var tre og det var en længere diskussion at vi ikke skulle nøjes med 33cl hver. Så må man finde en måde at dele en flaske op eller have halve flasker på lager.


Jeg forstod nu godt din pointe, jeg mener bare at jeg også ville tolke det som de skriver på hjemmesiden - nemlig at der er 1 flaske pr 2 personer - som at så udløser en 3 person ikke en ekstra flaske.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Ficus » 3. jan 2017, 13:52

Anilara skrev:Har I prøvet dinnerdays som er samme uge? Er lige ved at se på de restauranter som er med der.
Der er prisen også lavere.


Jeg var på Fuego sidste år til dinnerdays, det var rigtig godt. Bedre værdi end jeg har fået nogen af de steder vi har været til Dining Week, måske med undtagelse af Nimb Brasserie for et par år siden.

Asador, som også er på DD, har jeg været på en del gange, har overvejet om jeg skulle prøve dem her, for at se om det er godt også til DD.

Jeg gad ikke steder som Pussy Galore's flying circus, det bliver for cafe agtigt, der kunne man jo altid tage ind og sikkert slippe billigere og have frit valg.
1
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Spjaerten » 3. jan 2017, 13:57

Jeg var på casa D'antino og BØF sidste år og kan ikke huske hvilken der var DD eller DW, men synes klart DD er et bedre koncept.
Ville gerne ha været på Fuego og Asador også men kunne jo kkke blive ved ;)
0
Tryk på * :slem:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Dining Week 2017

Indlægaf MOGA » 3. jan 2017, 14:29

Juliet skrev:
MOGA skrev:
Akehurst2 skrev:
MOGA skrev:Så går det løs igen.
I modsætning til tidligere år, får man ikke længere oplyst, hvilket nummer i køen, man har...


Nej, jeg har også skrevet mig op og studsede over det med nummeret.

Men jeg kan da se, at jeg starter med at kunne købe omkring 9.40 - det lyder fornuftigt nok. Nu skal jeg jo også lige se, om der er noget, der lyder interessant.


Så tror jeg de har spredt køen meget ud i år. Jeg tilmeldte mig køen 29 minutter efter mailen var kommet, og jeg kan købe kl 16.25!
Man kan håbe på, at det så ikke bliver ragnarok i år.


Jeg tror der er stor forskel på hvornår man får mailen med at køen er åben, jeg får på to forskellige mails og der var ca 25 min imellem jeg fik mail det ene og det andet sted.

Gad vide hvad der så afgør, hvornår man får mailen? For jeg kan da godt se, at jeg er sejlet agterud allerede.
0
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Juliet » 3. jan 2017, 14:40

MOGA skrev:
Juliet skrev:
MOGA skrev:
Akehurst2 skrev:
MOGA skrev:Så går det løs igen.
I modsætning til tidligere år, får man ikke længere oplyst, hvilket nummer i køen, man har...


Nej, jeg har også skrevet mig op og studsede over det med nummeret.

Men jeg kan da se, at jeg starter med at kunne købe omkring 9.40 - det lyder fornuftigt nok. Nu skal jeg jo også lige se, om der er noget, der lyder interessant.


Så tror jeg de har spredt køen meget ud i år. Jeg tilmeldte mig køen 29 minutter efter mailen var kommet, og jeg kan købe kl 16.25!
Man kan håbe på, at det så ikke bliver ragnarok i år.


Jeg tror der er stor forskel på hvornår man får mailen med at køen er åben, jeg får på to forskellige mails og der var ca 25 min imellem jeg fik mail det ene og det andet sted.

Gad vide hvad der så afgør, hvornår man får mailen? For jeg kan da godt se, at jeg er sejlet agterud allerede.


Ja det er et godt spørgsmål, ved det faktisk ikke, men oplevede det samme sidste år, det er derfor jeg har beholdt den på to mails. Efterfølgende har jeg så også fået mails fra diningweek (de første var fra madbillet) måske det er der forskellen ligger, altså hvor man har tilmeldt sig.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Spjaerten » 3. jan 2017, 14:42

Jeg har ikke set skyggen af en mail endnu
0
Tryk på * :slem:
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Dining Week 2017

Indlægaf MOGA » 3. jan 2017, 15:07

Juliet skrev:
MOGA skrev:
Juliet skrev:
MOGA skrev:
Akehurst2 skrev:
MOGA skrev:Så går det løs igen.
I modsætning til tidligere år, får man ikke længere oplyst, hvilket nummer i køen, man har...


Nej, jeg har også skrevet mig op og studsede over det med nummeret.

Men jeg kan da se, at jeg starter med at kunne købe omkring 9.40 - det lyder fornuftigt nok. Nu skal jeg jo også lige se, om der er noget, der lyder interessant.


Så tror jeg de har spredt køen meget ud i år. Jeg tilmeldte mig køen 29 minutter efter mailen var kommet, og jeg kan købe kl 16.25!
Man kan håbe på, at det så ikke bliver ragnarok i år.


Jeg tror der er stor forskel på hvornår man får mailen med at køen er åben, jeg får på to forskellige mails og der var ca 25 min imellem jeg fik mail det ene og det andet sted.

Gad vide hvad der så afgør, hvornår man får mailen? For jeg kan da godt se, at jeg er sejlet agterud allerede.


Ja det er et godt spørgsmål, ved det faktisk ikke, men oplevede det samme sidste år, det er derfor jeg har beholdt den på to mails. Efterfølgende har jeg så også fået mails fra diningweek (de første var fra madbillet) måske det er der forskellen ligger, altså hvor man har tilmeldt sig.


Jeg får også fra både madbillet og DiningWeek, og jeg har tilmeldt mig via den fra Madbillet. Den fra DiningWeek er næsten lige kommet.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Hunkat » 7. jan 2017, 18:38

Dining days har så et gebyr på 50 kr, per billet så de er reelt ikke billigere (plus at den restaurant jeg har kig på angiver billetprisen til 220 når man kommer til betalingssiden...)
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Dining Week 2017

Indlægaf Frandsen » 7. jan 2017, 21:58

Billetsalget er i år spredt ud over flere dage. Jeg har i hvert fald fået onsdag kl 12 ... og de starter mandag :D
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Dining Week 2017

Indlægaf MOGA » 16. jan 2017, 21:48

Jeg har købt til Huks Fluks. Der var steder jeg hellere ville have været, men hvor det ikke passede med tidspunkterne/dagene.
0

Tilbage til "Mad og drikke"