Kort survey om cup noodles.

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Tata » 1. dec 2016, 11:34

Done :).
1
Timian :lun:
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2674
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6981

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Ladysparrow » 1. dec 2016, 14:38

Done :)
1
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Lakika » 1. dec 2016, 22:42

Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Folk skriver virkeligt nogle sygeting i kommentarfeltet. Håber ikke det er jer der er ansvarlige for de helt vildt skøre og sølvpapirshatte agtige kommentarer :genert:



Haha, hvad fx? :D
(Har udfyldt, men det er ikke mig).

Kan man virkelig få det til at fungere nogenlunde med kød og grøntsager, uden det bliver for mærkeligt i konsistens og smag?


Som at der endeligt ikke må være E-numre i maden, fordi det kun er rene råvarer der ikke er tilsat E-numre der mætter :genert:

Og til det andet, så er svaret ja, vi synes i hvertfald selv det er blevet jævnt godt :P


Betyder det, at der kommer et markedsført produkt ud af det? Til den pris I angiver i spørgeskemaet, så vil friluftsmenneske-segmentet være stort! Priserne på frysetørrede måltider man hælder kogende vand over men nogenlunde næringsværdi er absurde :)
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4927
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7920

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Nicolait » 2. dec 2016, 01:53

done
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Panton » 2. dec 2016, 11:04

den var kort og done :)
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Mi55y » 2. dec 2016, 12:07

There you go!
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf vibbsen » 2. dec 2016, 13:14

Done.
Jeg har dog ikke besvaret de sidste 2 spørgsmål idet der ikke er noget som helst i verden der kan få mig til at spise cup noodles...Jo måske hvis jeg havnede på en øde ø og det eneste der var at spise var cup noodles. Men det var ikke en svarmulighed. Og de ville være gratis. :lol: :lol: :lol: :lol:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Filipai » 2. dec 2016, 19:17

Lakika skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Folk skriver virkeligt nogle sygeting i kommentarfeltet. Håber ikke det er jer der er ansvarlige for de helt vildt skøre og sølvpapirshatte agtige kommentarer :genert:



Haha, hvad fx? :D
(Har udfyldt, men det er ikke mig).

Kan man virkelig få det til at fungere nogenlunde med kød og grøntsager, uden det bliver for mærkeligt i konsistens og smag?


Som at der endeligt ikke må være E-numre i maden, fordi det kun er rene råvarer der ikke er tilsat E-numre der mætter :genert:

Og til det andet, så er svaret ja, vi synes i hvertfald selv det er blevet jævnt godt :P


Betyder det, at der kommer et markedsført produkt ud af det? Til den pris I angiver i spørgeskemaet, så vil friluftsmenneske-segmentet være stort! Priserne på frysetørrede måltider man hælder kogende vand over men nogenlunde næringsværdi er absurde :)


Altså vi har faktisk været ude til møde omkring det, de var dog ikke helt hook på hele idéen, men kun dele af vores produkt. Vi havde ellers fået det til at lykkedes med 60% grøntsager, 20% kød, og 20% kostfibre. Hvor butiksprisen ville være 16 kr. Jeg tror dog det får lange udsigter, da vi kun er i opstarten :)
1
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Lakika » 2. dec 2016, 19:33

Filipai skrev:
Lakika skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Folk skriver virkeligt nogle sygeting i kommentarfeltet. Håber ikke det er jer der er ansvarlige for de helt vildt skøre og sølvpapirshatte agtige kommentarer :genert:



Haha, hvad fx? :D
(Har udfyldt, men det er ikke mig).

Kan man virkelig få det til at fungere nogenlunde med kød og grøntsager, uden det bliver for mærkeligt i konsistens og smag?


Som at der endeligt ikke må være E-numre i maden, fordi det kun er rene råvarer der ikke er tilsat E-numre der mætter :genert:

Og til det andet, så er svaret ja, vi synes i hvertfald selv det er blevet jævnt godt :P


Betyder det, at der kommer et markedsført produkt ud af det? Til den pris I angiver i spørgeskemaet, så vil friluftsmenneske-segmentet være stort! Priserne på frysetørrede måltider man hælder kogende vand over men nogenlunde næringsværdi er absurde :)


Altså vi har faktisk været ude til møde omkring det, de var dog ikke helt hook på hele idéen, men kun dele af vores produkt. Vi havde ellers fået det til at lykkedes med 60% grøntsager, 20% kød, og 20% kostfibre. Hvor butiksprisen ville være 16 kr. Jeg tror dog det får lange udsigter, da vi kun er i opstarten :)


Hvis emballagen er fornuftig - dvs ikke fylder for meget og kan tåle at blive mast, så aftager jeg gerne et kolli :D Hvad er kalorieindholdet?
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf godtnavn » 2. dec 2016, 21:26

Jeg har lyst til nudler nu :(
0
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf getitright » 2. dec 2016, 22:40

Sådan. :)
1
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Filipai » 2. dec 2016, 23:24

Lakika skrev:
Filipai skrev:
Lakika skrev:
Filipai skrev:
Oddinary skrev:
Filipai skrev:Folk skriver virkeligt nogle sygeting i kommentarfeltet. Håber ikke det er jer der er ansvarlige for de helt vildt skøre og sølvpapirshatte agtige kommentarer :genert:



Haha, hvad fx? :D
(Har udfyldt, men det er ikke mig).

Kan man virkelig få det til at fungere nogenlunde med kød og grøntsager, uden det bliver for mærkeligt i konsistens og smag?


Som at der endeligt ikke må være E-numre i maden, fordi det kun er rene råvarer der ikke er tilsat E-numre der mætter :genert:

Og til det andet, så er svaret ja, vi synes i hvertfald selv det er blevet jævnt godt :P


Betyder det, at der kommer et markedsført produkt ud af det? Til den pris I angiver i spørgeskemaet, så vil friluftsmenneske-segmentet være stort! Priserne på frysetørrede måltider man hælder kogende vand over men nogenlunde næringsværdi er absurde :)


Altså vi har faktisk været ude til møde omkring det, de var dog ikke helt hook på hele idéen, men kun dele af vores produkt. Vi havde ellers fået det til at lykkedes med 60% grøntsager, 20% kød, og 20% kostfibre. Hvor butiksprisen ville være 16 kr. Jeg tror dog det får lange udsigter, da vi kun er i opstarten :)


Hvis emballagen er fornuftig - dvs ikke fylder for meget og kan tåle at blive mast, så aftager jeg gerne et kolli :D Hvad er kalorieindholdet?


Altså hvis du lige har 1,5 million så vi kan starte op så er vi da friske :p
Der er 360 kcal i sådan en :)
1
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Filipai » 2. dec 2016, 23:27

Falstria skrev:
Filipai skrev:Altså vi har faktisk været ude til møde omkring det, de var dog ikke helt hook på hele idéen, men kun dele af vores produkt. Vi havde ellers fået det til at lykkedes med 60% grøntsager, 20% kød, og 20% kostfibre. Hvor butiksprisen ville være 16 kr. Jeg tror dog det får lange udsigter, da vi kun er i opstarten :)


Kød kan der ikke være for meget af! :)

Det der mangler i alle de der nuddel ting er kød.


Det der ikke mangler, er endnu et produkt (oven i de 100 andre) som heller ikke har tilfredsstillende indhold af kød.
Det kommer bare til at konkurrere imod det billigste produkt som findes.


Er 20% ikke tilfredsstillende :P
Nu ender det højst sandsynligt ikke videre i første omgang, da vi pludselig har fået en anden mulighed, og det jo egentligt bare skulle være en del af et kursus :D men det sagt gad jeg personligt vildt gerne køre videre med det, fordi det smager godt, og jeg selv mangler produktet :genert:
0
Lakika
Indlæg: 179
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:25
Kort karma: 17
Likede indlæg: 185

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Lakika » 2. dec 2016, 23:41

Lakika skrev:Hvis emballagen er fornuftig - dvs ikke fylder for meget og kan tåle at blive mast, så aftager jeg gerne et kolli :D Hvad er kalorieindholdet?


Altså hvis du lige har 1,5 million så vi kan starte op så er vi da friske :p
Der er 360 kcal i sådan en :)[/quote]

Nah... For fattig og for få kalorier (tænk at jeg skulle skrive det :D ) til det formål jeg tænkte på.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Kort survey om cup noodles.

Indlægaf Filipai » 4. dec 2016, 10:20

Falstria skrev:
Filipai skrev:
Falstria skrev:
Filipai skrev:Altså vi har faktisk været ude til møde omkring det, de var dog ikke helt hook på hele idéen, men kun dele af vores produkt. Vi havde ellers fået det til at lykkedes med 60% grøntsager, 20% kød, og 20% kostfibre. Hvor butiksprisen ville være 16 kr. Jeg tror dog det får lange udsigter, da vi kun er i opstarten :)


Kød kan der ikke være for meget af! :)

Det der mangler i alle de der nuddel ting er kød.


Det der ikke mangler, er endnu et produkt (oven i de 100 andre) som heller ikke har tilfredsstillende indhold af kød.
Det kommer bare til at konkurrere imod det billigste produkt som findes.


Er 20% ikke tilfredsstillende :P
Nu ender det højst sandsynligt ikke videre i første omgang, da vi pludselig har fået en anden mulighed, og det jo egentligt bare skulle være en del af et kursus :D men det sagt gad jeg personligt vildt gerne køre videre med det, fordi det smager godt, og jeg selv mangler produktet :genert:


Jeg havde oprindeligt skrevet at 20% da var for lidt :D fordi det i min kost gerne udgør 30-50%.
Men fik så set nøjere på andre kop nudler, at kød andelen ofte ligger nede omkring 0-2%, så jeg rettede lige lidt ind :lol:

Hvis du kan lave dem med 20% kød skal jeg nok blive fast kunde :-D

Plejer at købe mine instant nudler i Aldi hvor de forskellige ingredienser er pakket i små breve, som man så selv tilsætter/dosere, der tilsætter jeg så også selv kød inden der bliver hældt kogende vand over.
Så tæller det for et måltid :)


Ja, normalt er det nærmest kun i smagsgiveren der er lidt kød i, så det er væsentligt mere her.
0

Tilbage til "Mad og drikke"