Mad på køl

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Mad på køl

Indlægaf Animi » 27. sep 2016, 10:07

vibbsen skrev:Når maden er færdig så spiser vi. Og når vi er færdig med at spise så pakker vi resten af maden ned og sætter på køl. Nogen gange pakker jeg om. Nogen gange gør jeg ikke.

Det er muligt at alverdens anbefalinger foreskriver at man bør køle maden ned hurtigst muligt. Men ro i trussen. Jeg vil have min mad mens den er varm, så jeg tillader mig at gamble med både mit eget og min families sundhed ved at vente de 30-45 minutter det tager for os at spise aftensmad med at køle ned. En ægte dare-devil...Det er mig :-D



image.jpeg


:D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Mad på køl

Indlægaf godtnavn » 28. sep 2016, 16:23

Altså man har vidst 3 timer til det skal være køleskabskoldt, så jeg tager det meget roligt med det. Det ryger på køl når vi har spist og er sikre på ikke at skulle have mere. Og er det en stor gryde noget bliver det pakket i mindre bokse, ellers når det ikke at blive koldt i midten. Indtil videre er ingen herhjemme blevet syge af at det først ryger ind når vi har spist.
0

Tilbage til "Mad og drikke"