Den store bagedyst

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Den store bagedyst

Indlægaf JoyNips » 5. okt 2019, 19:41

Nu er mit yngel puttet og jeg vil se bagedyst og spise snøfler og træstammer. Fornemmer at jeg rammer temaet?
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Den store bagedyst

Indlægaf MOGA » 5. okt 2019, 19:58

Er årets nye ord ‘disharmoni’?
0
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Den store bagedyst

Indlægaf MOGA » 5. okt 2019, 20:00

Jeg synes på den ene side, at det er ærgerligt, at det er flyttet fra onsdag. På den anden side har jeg et barn, som gerne vil se det, men som ikke er helt gammel nok til at være oppe til kl. 21-21.30 på en onsdag, så vi har hygget os med at se det sammen, hvilket jeg ikke klager over :lun:
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Den store bagedyst

Indlægaf JoyNips » 5. okt 2019, 20:05

0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Den store bagedyst

Indlægaf JoyNips » 5. okt 2019, 20:30

Marott skrev:
JoyNips skrev:https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/tag-testen-hvilken-legendarisk-den-store-bagedyst-kage-er-du


Jeg er en tændrørskage aka nørd, der burde lave roser engang imellem :lol:


Jeg er den usexede tykke edderkop, som ikke er pæn, men jeg er sød.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Rapfisk » 6. okt 2019, 05:12

Jaaaaa

Du er Gunnars mandehørmskage

Du gider ikke at lade samfundet presse normer ned over dig, men går din egen vej. Hvorfor skal en polterabend partout indeholder sprut, strippere og bare bryster, når man lige så godt kan ligge i ske og spise jordbær?
Gunnar valgte at illustrere temaet ‘mandehørm’ med elskov og bløde værdier, og det blev hans endeligt i konkurrencen.
Men vi ved, at Gunnars mandehørmskage har vundet i livet. Kvæl de haters med kærlighed!
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Daine » 6. okt 2019, 05:41

JoyNips skrev:
Marott skrev:
JoyNips skrev:https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/tag-testen-hvilken-legendarisk-den-store-bagedyst-kage-er-du


Jeg er en tændrørskage aka nørd, der burde lave roser engang imellem :lol:


Jeg er den usexede tykke edderkop, som ikke er pæn, men jeg er sød.

Jeg er også edderkoppen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Persnikedy » 6. okt 2019, 06:17

JoyNips skrev:https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/tag-testen-hvilken-legendarisk-den-store-bagedyst-kage-er-du



kage.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Den store bagedyst

Indlægaf LadyFox » 6. okt 2019, 07:02

Jeg er også edderkoppen.
0
...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Fru Sunshine » 6. okt 2019, 08:05

Jeg er Gunnars kage.
Og jeg har ikke set afsnittet endnu, for jeg sad og jublede over Tarzan i Musikhuset.

Jeg hepper på Beate, for hun er en af min frisørs ansatte.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Flora » 6. okt 2019, 08:14

Jeg er Mohammeds cheesecake :genert:

Billede

Du er Mohammeds cheesecake

Øv! Du blev Mohammeds smadrede cheesecake, som er så ødelagt, at Mette Blomsterberg kigger én gang på dig og nægter at smage.
Du er så selvudslettende, at du glæder dig over, at kagedronningen vælger at ignorerer dig i stedet for at kritisere dig.
Men du er god nok, som du er. Du består af de samme ingredienser som alle de andre cheesecakes i bageteltet - du har bare brug for lidt mere tid i ovnen. En dag skal du nok blive smagt på.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Den store bagedyst

Indlægaf sigge » 9. okt 2019, 08:01

Jeg fik først set bagedyst i går, men nu er jeg up to speed med tråden også. Det har kriblet i fingrene for at gå ind og læse i den, men jeg ville alligevel vente, til jeg havde set programmet.

Jeg syntes, det var nogle meget sjove og alsidige udfordringer i første program. Og jeg kunne virkelig godt spise en trøffel/romkugle efter at have set det (jeg er ikke så vild med marcipan, så hellere trøffel end træstamme).
Deltagerne har jeg ikke de helt store fornemmelser af endnu, men jeg tror godt, at Pia, Beate og hende den rødhårede med tatoveringer i nakken kan komme til at irritere mig i det lange løb med deres forcerede latter hele tiden.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Den store bagedyst

Indlægaf sigge » 9. okt 2019, 08:05

Daine skrev:
LadyFox skrev:Markus :lun:

Jaa :dåne:


På et af mine projekter arbejder jeg sammen med en entreprenør, som ligner Markus virkelig meget. Han er bare islænding, men hans accent er også meget charmerende. Det gør altså møder, hvor man taler om beton i 3 timer, lidt mere interessante, når den, man taler med, også er lidt sød at se på. :genert:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Den store bagedyst

Indlægaf Persnikedy » 9. okt 2019, 09:37

sigge skrev:Jeg fik først set bagedyst i går, men nu er jeg up to speed med tråden også. Det har kriblet i fingrene for at gå ind og læse i den, men jeg ville alligevel vente, til jeg havde set programmet.

Jeg syntes, det var nogle meget sjove og alsidige udfordringer i første program. Og jeg kunne virkelig godt spise en trøffel/romkugle efter at have set det (jeg er ikke så vild med marcipan, så hellere trøffel end træstamme).
Deltagerne har jeg ikke de helt store fornemmelser af endnu, men jeg tror godt, at Pia, Beate og hende den rødhårede med tatoveringer i nakken kan komme til at irritere mig i det lange løb med deres forcerede latter hele tiden.


Trøfler er også på tilbud i Kvickly til 6kr i denne uge :-D
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Den store bagedyst

Indlægaf sigge » 9. okt 2019, 09:45

Persnikedy skrev:
sigge skrev:Jeg fik først set bagedyst i går, men nu er jeg up to speed med tråden også. Det har kriblet i fingrene for at gå ind og læse i den, men jeg ville alligevel vente, til jeg havde set programmet.

Jeg syntes, det var nogle meget sjove og alsidige udfordringer i første program. Og jeg kunne virkelig godt spise en trøffel/romkugle efter at have set det (jeg er ikke så vild med marcipan, så hellere trøffel end træstamme).
Deltagerne har jeg ikke de helt store fornemmelser af endnu, men jeg tror godt, at Pia, Beate og hende den rødhårede med tatoveringer i nakken kan komme til at irritere mig i det lange løb med deres forcerede latter hele tiden.


Trøfler er også på tilbud i Kvickly til 6kr i denne uge :-D


Heldigvis for min sundhed har jeg ikke nogen Kvickly lige i nærheden. Jeg gad ellers godt. :savl:
1
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Mad og drikke"