Store muffinforme

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Store muffinforme

Indlægaf KitKat » 22. jul 2016, 05:44

Kender I de der muffins man kan købe fx i Lidl's bakeoff afdeling?

Jeg vil SÅ gerne bage muffins i den størrelse, men jeg kan ved grød ikke finde forme der passer. Måske er der nogen af jer der kan?

Jeg vil helst have sådan en plade med 6 eller 12 huller i en eller anden slags metal for de bliver alligevel beklædt med papir og jeg har dårlig erfaring med alle mulige udgaver af silikoneforme der ikke rigtig holder formen alligevel.

Jeg har prøvet ebay, og der er mange "giant" men ikke rigtig nogen som sætter mål på hvad "giant" er for dem :genert:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Store muffinforme

Indlægaf 2SHY » 22. jul 2016, 06:03

Hvad med dem her? :)

http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilt ... muffin-pan

http://www.deleukstetaartenshop.nl/wilt ... muffin-pan

Jeg kan på mobilen ikke lige få den til at vise teksten på engelsk selvom man ellers normalt plejer at kunne. Jeg kan se der er nogle forskellige mål på selve hullerne, så det er måske noget at gå efter. Selvom jeg nu også tror det er billigere at finde dem på eBay. Men så har du i hvert fald noget at søge på derinde. Wilton kan godt være pricey men det er altså også tit det værd når det gælder bageformene :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Store muffinforme

Indlægaf KitKat » 22. jul 2016, 06:14



Det er faktisk lige præcis den størrelse jeg er ude efter. Tak :blomst:

Jeg har vist opbrugt mit impulsbudget i denne måned men der er jo ikke så længe til jeg kan tage hul på et nyt :genert:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Store muffinforme

Indlægaf 2SHY » 22. jul 2016, 06:48

Velbekomme :) Wilton er et amerikansk mærke, så de burde om nogen have den slags forme. Så jeg tror der dukker noget op hvis du prøver at søge på det på eBay :) Men alt efter porto osv så kan det være at det er billigere med den hollandske shop
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Store muffinforme

Indlægaf KitKat » 22. jul 2016, 06:50

2SHY skrev:Velbekomme :) Wilton er et amerikansk mærke,


Ej men det er jo perfekt!!! Jeg har et par amerikanske kolleger som kommer til DK i næste uge... De får da lige en lille hilsen inden de rejser hjemmefra :fløjt:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Store muffinforme

Indlægaf 2SHY » 22. jul 2016, 07:02

Uh! Så er det bare med at slå til :klap: For jeg tror det er væsentligt billigere derovre end her :) Du kan jo med fordel lige skimme resten af deres produkter og se om der er mere der frister :gogo:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Mad og drikke"