Sund og god frokost i KBH en onsdag?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Sund og god frokost i KBH en onsdag?

Indlægaf Karkluden » 2. maj 2016, 15:40

Jeg har inviteret en veninde på frokost den 25. som tak for at vi må crashe en nat, inden vi skal til Island.
Og vi er faktisk begge pænt tomme i hovedet og med 40 timers nattevagt hver uge for mig + min mor skal opereres og føromtalte rejse under opsejling, og hun skriver bachelor, så bliver vi næppe klogere uden hjælp :D

Og her kommer debatten ind!

Krav:
- Sund mad eller i hvert fald mulighed for sund mad (i betydningen: masser af grøntsager, mulighed for noget fisk/magert kød og nogle gode fedtstoffer og fibre)
- Maxpris på omkring 500 kr for 2 frokost og 2 mineralvand.
- Afstandsmæssigt er vi åbne for Amager (sådan max ud til Tårnby og den blå planet-agtigt i afstand), Nørrebro, Frederiksberg, Indre By, Vesterbro, Sydhavnen og Østerbro.

Ellers er vi åbne for alt. Cafe, Torvehallerne, restaurant med frokostmenu - anything.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Sund og god frokost i KBH en onsdag?

Indlægaf Marichen12 » 2. maj 2016, 16:36

Wedofood på Halmtorvet ville være mit umiddelbare bud :) Det er så lidt mere to-go agtigt, men de har borde udenfor man kan sidde ved.
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Sund og god frokost i KBH en onsdag?

Indlægaf Alphilia » 2. maj 2016, 16:47

Riz Raz i Store Kannikestræde eller på Strædet har i hvert fald masser af grønt (buffet) og mulighed for tilkøb af kød.
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Sund og god frokost i KBH en onsdag?

Indlægaf Karkluden » 2. maj 2016, 16:49

Marichen12 skrev:Wedofood på Halmtorvet ville være mit umiddelbare bud :) Det er så lidt mere to-go agtigt, men de har borde udenfor man kan sidde ved.

Tak for bud :love: det ser rigtig lækkert ud, og i slutmaj skulle det da gerne være blevet vejr til at sidde ude :lol: :jule:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Sund og god frokost i KBH en onsdag?

Indlægaf Marichen12 » 2. maj 2016, 17:13

Karkluden skrev:
Marichen12 skrev:Wedofood på Halmtorvet ville være mit umiddelbare bud :) Det er så lidt mere to-go agtigt, men de har borde udenfor man kan sidde ved.

Tak for bud :love: det ser rigtig lækkert ud, og i slutmaj skulle det da gerne være blevet vejr til at sidde ude :lol: :jule:


Det er SÅ lækkert! Og gode priser :D
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:

Tilbage til "Mad og drikke"