Aamans 1921, erfaringer?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20607
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 44170

Re: Aamans 1921, erfaringer?

Indlægaf paint » 13. apr 2024, 08:30

én-to-fire skrev:
paint skrev:
én-to-fire skrev:
paint skrev:Nedenstående er den oprindelige Aamanns som åbnede i 2006
https://aamanns.dk/restaurant/deli-og-takeaway/

4.5 stjerner


Tak for info, jeg havde ikke opdaget at der også var en Aamanns på Østerbro, som så oven i købet er den oprindelige.
Men det er gået op for mig, at det kun er restauranten i indre by, der hedder 1921, så jeg går ud fra det specifikt er dér hun gerne ville spise.


Jeg tænkte umiddelbart bare Aamanns, og overså, at det specifikt skulle være den i indre by. :)


Det var også det jeg troede, indtil det gik op for mig at kun den i Indre By hedder 1921.

Tak til alle der har givet input :)


1921, er umiddelbart også den hyggeligste af Aamans restauranter. Den på Østerbro, er mere en slags take-away, med siddepladser. Da den åbnede, var den mere restaurant-agtig. Jeg tror mere den er tænkt som et sted, hvor man f.eks kan få deres smørrebrød uden, at man behøver at gå på restaurant - f.eks til nogle gæster, hjemme, man har inviteret på Aamanns smørrebrød.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Mad og drikke"