Måltidskasser ... ?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
JoyNips
Indlæg: 12051
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf JoyNips » 19. jan 2022, 08:25

PaleSeptember skrev:
JoyNips skrev:Jeg fik også det fysiske brev. Hvori nytårsforsæt er stavet forkert :rulle:


Jeg læste det ikke engang. Men der står vel nytårsfortsæt.


Jeps. Adskillige gange.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. jan 2022, 15:35

Jeg kører måltidskasser fra Nemlig.com i øjeblikket. Opskrifterne er ok, så jeg tager en omgang mere.

På plussiden:
- Meget økologi og friske ingredienser
- Man kan sammensætte sin egen kasse af måltider fra de forskellige kasser. Dét er nice!

På minussiden:
- Ingredienserne er ikke målt af som i andre kasser. Man får 200 gram røde linser i en pose, når man skal bruge 160 gram, er helt bæger cremefraiche, når man skal bruge et par skefulde, et helt blomkålshoved når man skal bruge et kvart og så videre. Der er potentielt meget madspild, hvis man ikke lige tænker kreativt.

- Det er lige så dyrt som andre steder.

- Der er enormt meget emballage, især når man handler ekstra varer ved siden af. Jeg fik et par papkasser og fire af de store kølekasser. I den ene var der en liter mælk og en pakke gær. Alle forskellige varegrupper får sin egen kasse, selvom meget af det sagtens kunne leveres sammen.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Alphilia » 19. jan 2022, 15:51

Kvikkassen fra Årstiderne - er den kvik?
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Mangoness » 5. feb 2022, 09:08

Vi har lige fået en måltidskasse fra Hello Fresh og alle ingredienserne var der, og intet af de grønne så ud til at være overmodent eller tæt på udløbsdato. Jeg håber, at det fortsætter sådan :)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf lulu-p » 5. feb 2022, 09:41

Mangoness skrev:Vi har lige fået en måltidskasse fra Hello Fresh og alle ingredienserne var der, og intet af de grønne så ud til at være overmodent eller tæt på udløbsdato. Jeg håber, at det fortsætter sådan :)


Vi er på femte uge med Hello Fresh og vores erfaring er nøjagtig den samme. Alle ingredienser er der og grøntsagerne er friske. Vi er ret tilfredse og opskrifterne er gode.
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1094

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Mivsen » 24. feb 2022, 11:12

Vi overvejer at prøve Hello Fresh , men er ikke helt sikker på jeg helt fatter det. Vælger man selv retter eller kommer der bare noget tilfældigt :gruble: :)
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Stars » 24. feb 2022, 11:30

Mivsen skrev:Vi overvejer at prøve Hello Fresh , men er ikke helt sikker på jeg helt fatter det. Vælger man selv retter eller kommer der bare noget tilfældigt :gruble: :)


HF foreslår nogle retter, som du får, hvis du ikke gør noget.
Men du kan gå ind og vælge nogle andre.
Der er vist 12 at vælge mellem hver uge.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1094

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Mivsen » 24. feb 2022, 11:36

Stars skrev:
Mivsen skrev:Vi overvejer at prøve Hello Fresh , men er ikke helt sikker på jeg helt fatter det. Vælger man selv retter eller kommer der bare noget tilfældigt :gruble: :)


HF foreslår nogle retter, som du får, hvis du ikke gør noget.
Men du kan gå ind og vælge nogle andre.
Der er vist 12 at vælge mellem hver uge.


Syntes bare det kniber med info på deres side, når man vælger antal personer og dage så kommer der bare ikke nogen valgmuligheder, så er det bare betaling der kommer næst.
Men tak , så kommer det nok efter tilmelding :)
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Stars » 24. feb 2022, 11:47

Mivsen skrev:
Stars skrev:
Mivsen skrev:Vi overvejer at prøve Hello Fresh , men er ikke helt sikker på jeg helt fatter det. Vælger man selv retter eller kommer der bare noget tilfældigt :gruble: :)


HF foreslår nogle retter, som du får, hvis du ikke gør noget.
Men du kan gå ind og vælge nogle andre.
Der er vist 12 at vælge mellem hver uge.


Syntes bare det kniber med info på deres side, når man vælger antal personer og dage så kommer der bare ikke nogen valgmuligheder, så er det bare betaling der kommer næst.
Men tak , så kommer det nok efter tilmelding :)


Nej, det er ikke særlig informativt, når man ikke er logget ind

HF.jpg


Jeg kan vælge 15 andre retter, kan jeg se.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1161
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1094

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Mivsen » 24. feb 2022, 11:51

Stars skrev:
Mivsen skrev:
Stars skrev:
Mivsen skrev:Vi overvejer at prøve Hello Fresh , men er ikke helt sikker på jeg helt fatter det. Vælger man selv retter eller kommer der bare noget tilfældigt :gruble: :)


HF foreslår nogle retter, som du får, hvis du ikke gør noget.
Men du kan gå ind og vælge nogle andre.
Der er vist 12 at vælge mellem hver uge.


Syntes bare det kniber med info på deres side, når man vælger antal personer og dage så kommer der bare ikke nogen valgmuligheder, så er det bare betaling der kommer næst.
Men tak , så kommer det nok efter tilmelding :)


Nej, det er ikke særlig informativt, når man ikke er logget ind

HF.jpg


Jeg kan vælge 15 andre retter, kan jeg se.



Okay tak for hjælpen :)
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Frandsen » 24. feb 2022, 13:51

Ej ,det er totalt pinligt, for jeg har spurgt tidligere og også fået en kode, men har aldrig fået den brugt ...

Er der nogen, der har en kode til en gratis kasse, hvis man vil prøve det af? :genert:

Denne gang skal jeg nok få det gjort! :lol:
0
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Mette » 17. mar 2022, 19:21

Frandsen skrev:Ej ,det er totalt pinligt, for jeg har spurgt tidligere og også fået en kode, men har aldrig fået den brugt ...

Er der nogen, der har en kode til en gratis kasse, hvis man vil prøve det af? :genert:

Denne gang skal jeg nok få det gjort! :lol:

Jeg har en rabatkode på 150kr til sundtakeaway.dk hvis det har interesse (de kører også en kampagne med 25% rabat på 1. ordre og det kan kombineres ;) )
0
Brugeravatar
Silde
Indlæg: 38
Tilmeldt: 12. okt 2015, 20:48
Kort karma: 7
Likede indlæg: 54

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Silde » 17. mar 2022, 20:30

Jeg har 3 gratis kasser hvis nogen er interesseret?
0
Brugeravatar
Silde
Indlæg: 38
Tilmeldt: 12. okt 2015, 20:48
Kort karma: 7
Likede indlæg: 54

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Silde » 18. mar 2022, 12:57

Jeg har vist for få indlæg til at kunne sende PB, så de der har budt ind på kasserne må gerne sende mig deres mail i grønt kort, så sender jeg rabatkode der.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Måltidskasser ... ?

Indlægaf Allmost_Famous » 22. apr 2022, 21:06

Vi har fået fra Hello Fresh et par gange nu. Maden er såmænd fin nok, men begge gange har det manglet noget. Det er lidt træls.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Mad og drikke"