Impossible Whopper

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Impossible Whopper

Indlægaf Wizzze » 12. nov 2019, 09:17

Burger King her i DK har fra i dag fået den nye Impossible Whopper på menyen, her i DK land kommer den til at hedde Rebel Whopper af uvisse årsager.
https://www.bt.dk/forbrug/burger-king-l ... isk-burger

Den vegetariske burger er blevet et hit i USA.









Skal du prøve den nye meatless Whopper ?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Wizzze » 12. nov 2019, 09:20

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg foretrækker Whopperen frem for de andre fastfood burgere, når der ikke er adgang til Shake Shack, IN/Out og Five Guys, så jeg har længe haft Impossible Whopperen på min radar, til at prøve når jeg faldt over et sted der serverede dem, så jeg skal vist have inviteret Frk W på en bif og burger tur snarest, så vi kan smage :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Wizzze » 12. nov 2019, 11:42

Ved ikke om det siger mere om mig eller Burger K, at jeg åbenbart er den eneste der interesserer mig for denne nyhed :lol: :genert: :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Anigav
Indlæg: 103
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:55
Kort karma: 22
Likede indlæg: 177

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Anigav » 12. nov 2019, 11:47

Jeg var meget begejstret! Indtil at jeg læste, at bøffen bliver tilberedt på samme bånd/grill, som deres andet kød. Som vegetar har jeg ikke lyst til kødsaft på min plantebøf, så jeg springer over. Desværre :whine:
7
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4592
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21054

Re: Impossible Whopper

Indlægaf catnip » 12. nov 2019, 11:49

Jeg har fået en del impossible burgere i USA de seneste år, og jeg kan som vegetar sige, at det er tæt på at være for autentisk for mig (konsistens mæssigt)...så jeg til tænker at en del kødspisere vil synes at det er et tiltalende alternativ.
Senest rettet af catnip 19. nov 2019, 11:22, rettet i alt 1 gang.
1
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Kommodedyret » 12. nov 2019, 11:50

Burger King har haft vegetariske burgere på menuen i lang tid, så jeg er ikke blown away, men jeg er nysgerrig og tænker at jeg nok kommer til at prøve den på et tidspunkt :)
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Ado » 12. nov 2019, 11:54

Jeg vil helt klart gerne prøve den.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Impossible Whopper

Indlægaf DenBruneMunk » 12. nov 2019, 11:57

Helt klart, nej tak!... Big XL hvis jeg endelig skal tage et valg hos dem.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Sophies-mor » 12. nov 2019, 12:04

Jeg vil helst selv lave vegetariske alternativer. Så nej.
Hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage deres halloumi burger i stedet.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Spjaerten » 12. nov 2019, 12:11

Hvis jeg vil ha en burger er det fordi jeg craver oksekød eller kylling.
Så ikke noget jeg skal prøve personligt, men det glæder mig der tages hensyn til ikke kødspisere med flere og flere tiltag
0
Tryk på * :slem:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Slettet bruger » 12. nov 2019, 12:14

Hvis jeg fik den serveret, ville jeg da prøve. Men jeg er formentlig ikke nysgerrig nok til at det bliver for mine egne penge.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Impossible Whopper

Indlægaf sigge » 12. nov 2019, 12:19

Jeg tager som regel på McD, hvis jeg skal have underlødig fastfood, fordi jeg elsker McChicken. Så du skal ikke slås med mig om at stå først i køen til at købe den. :D
0
You can't spell awesome without me.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Akehurst2 » 12. nov 2019, 12:37

Maanii skrev:Jeg gider kød erstatningsprodukter.
Hvis man kigger på indholdsfortegnelsen er den lavet af ekstremt forarbejdet skod ingredienser. Jeg kan ikke se pointen når det ikke er sundere alternativ.

Jeg arbejder i en branche der bl.a. arbejder med branding af den slags produkter, og langt hen at vejen er det bare en måde at pushe en ny slags forbrug.

Water, Soy Protein Concentrate, Coconut Oil, Sunflower Oil, Natural Flavors, 2% or less of: Potato Protein, Methylcellulose, Yeast Extract, Cultured Dextrose, Food Starch Modified, Soy Leghemoglobin, Salt, Soy Protein Isolate, Mixed Tocopherols (Vitamin E), Zinc Gluconate, Thiamine Hydrochloride (Vitamin B1), Sodium Ascorbate (Vitamin C), Niacin, Pyridoxine Hydrochloride (Vitamin B6), Riboflavin (Vitamin B2), Vitamin B12.


Enig. Så hellere undvære kød og spise plantebaserede bøffer, der ikke forsøger at udgive sig for at være noget, de ikke er.
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Pandesteg » 12. nov 2019, 16:18

Akehurst2 skrev:
Maanii skrev:Jeg gider kød erstatningsprodukter.
Hvis man kigger på indholdsfortegnelsen er den lavet af ekstremt forarbejdet skod ingredienser. Jeg kan ikke se pointen når det ikke er sundere alternativ.

Jeg arbejder i en branche der bl.a. arbejder med branding af den slags produkter, og langt hen at vejen er det bare en måde at pushe en ny slags forbrug.

Water, Soy Protein Concentrate, Coconut Oil, Sunflower Oil, Natural Flavors, 2% or less of: Potato Protein, Methylcellulose, Yeast Extract, Cultured Dextrose, Food Starch Modified, Soy Leghemoglobin, Salt, Soy Protein Isolate, Mixed Tocopherols (Vitamin E), Zinc Gluconate, Thiamine Hydrochloride (Vitamin B1), Sodium Ascorbate (Vitamin C), Niacin, Pyridoxine Hydrochloride (Vitamin B6), Riboflavin (Vitamin B2), Vitamin B12.


Enig. Så hellere undvære kød og spise plantebaserede bøffer, der ikke forsøger at udgive sig for at være noget, de ikke er.


Jeg spiser ikke ret meget kød af etiske årsager (eller hvad man nu skal kalde det) og ikke fordi jeg ikke kan lide smagen af kød. Så jeg er ret glad for at jeg engang imellem kan spise en burger og få kødsmag eller noget der minder om, uden faktisk at spise kød. Og med den frekvens det sker så tror jeg på ingen måde det påvirker min sundhed.
3
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: Impossible Whopper

Indlægaf Kakadu » 12. nov 2019, 16:38

Pandesteg skrev:
Akehurst2 skrev:
Maanii skrev:Jeg gider kød erstatningsprodukter.
Hvis man kigger på indholdsfortegnelsen er den lavet af ekstremt forarbejdet skod ingredienser. Jeg kan ikke se pointen når det ikke er sundere alternativ.

Jeg arbejder i en branche der bl.a. arbejder med branding af den slags produkter, og langt hen at vejen er det bare en måde at pushe en ny slags forbrug.

Water, Soy Protein Concentrate, Coconut Oil, Sunflower Oil, Natural Flavors, 2% or less of: Potato Protein, Methylcellulose, Yeast Extract, Cultured Dextrose, Food Starch Modified, Soy Leghemoglobin, Salt, Soy Protein Isolate, Mixed Tocopherols (Vitamin E), Zinc Gluconate, Thiamine Hydrochloride (Vitamin B1), Sodium Ascorbate (Vitamin C), Niacin, Pyridoxine Hydrochloride (Vitamin B6), Riboflavin (Vitamin B2), Vitamin B12.


Enig. Så hellere undvære kød og spise plantebaserede bøffer, der ikke forsøger at udgive sig for at være noget, de ikke er.


Jeg spiser ikke ret meget kød af etiske årsager (eller hvad man nu skal kalde det) og ikke fordi jeg ikke kan lide smagen af kød. Så jeg er ret glad for at jeg engang imellem kan spise en burger og få kødsmag eller noget der minder om, uden faktisk at spise kød. Og med den frekvens det sker så tror jeg på ingen måde det påvirker min sundhed.

x2

Det er nok heller ikke sund ernæring, man går mest op i, den dag man vælger at spise på Burger King.
2
Hvis hesten er død, så stå af.

Tilbage til "Mad og drikke"