Hvad koster en alm. pizza nær dig

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
MissB
Indlæg: 2339
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf MissB » 25. okt 2018, 17:48

godtnavn skrev:
MissB skrev:
godtnavn skrev:
Falstria skrev:
godtnavn skrev:
Purple Haze skrev:
MissB skrev:
Purple Haze skrev:55-75 for rigtig gode pizzaer fra et lille bitte lokal sted på Østerbro Kbh.

Du skriver bare hvis du skal have adressen Wizze :P


Åååh!!! Jeg skal have pizza bragt (privat) derfra til Riget når jeg har født og må spise flere kulhydrater!!! Den med kylling og syltet peberfrugt!!!



Tror ikke det er samme sted, mener ikke "mit" sted bringer ud.
'Casa di Pizza' hedder det. Det har også rigtig gode sandwich.
Tror jeg måske har spist 100+ af deres nr 40 de sidste 5 år. :gisp:


Jeg har én gang købt der, og aldrig været så skuffet. Bad om mindre ost end man normalt kommer på da jeg havde kvalme, og har aldrig fået en pizza der svømmede så meget i ost som der, så tør slet ikke tænke på ostemængden normalt :lol:


Det der er vist den bedste reklame en pizzapusher kan ønske sig :lol:
Ville ønske jeg var nabo til den pizza med alt det der ost :)


Tjoeh, meget ost er godt, men når det er så meget at fyldet ikke kan smages så er jeg uenig ;) Og det var som sagt når man bad om lidt ost... Jeg kan bedst lide pizzaer der er afbalanceret i smagene og konsistenserne og ikke bare et bjerg ost, men sådan er vi nok forskellige :)


Jeg tænker at de må have hørt forkert (hvilket selvfølgelig heller ikke er godt). Jeg har bestilt derfra mange gange, og jeg synes at de plejer at komme mindre ost på end andre pizzeriaer. Med mindre man specifikt bestiller mere ost, hvor de så også læsser på. Jeg elsker også at det ikke koster ekstra (for mig i hvert fald?) at få mere af en ingrediens, der allerede er på pizzaen, på.


Jeg understregede at det skulle være meget meget lidt ost fordi jeg kastede op hvis der var meget ost... Jeg kastede også op bare af at åbne æsken da jeg kom hjem... Manden spiste det men måtte spørge mig hvad fyldet var, for han kunne kun smage ost. Det kan være der var en vikar på arbejde, det var i julen... Måske de skal have en chance mere :)


Så giver det ikke så meget mening, nej. Jeg forstår godt at du ikke har “turde” købe defra siden så. Jeg kan anbefale deres pizza med kylling og syltet peberfrugt, hvis du vil prøve igen engang :)

Og tak for rådet med pizzeria ved Riget :) Vi er hjemme igen nu, og ja. Maden var ikke noget at råbe hurra for. Jeg måtte endda kæmpe med dem for at få nok protein og grøntsager, da jeg ikle måtte spise mig mæt i kulhydrater pga graviditetsdiabetes (før fødslen).
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf LaMariposa » 26. okt 2018, 04:29

godtnavn skrev:Jeg er åbenbart sær med pizza når jeg også godt vil kunne smage bunden og fyldet :lol:


Så er jeg også sær. Amerikansk ostemængde på pizza, nej tak :D
1
:lun: Be brave
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad koster en alm. pizza nær dig

Indlægaf Lykke » 28. okt 2018, 18:16

Den gode italienske: 72-85kr. Bringer dog ikke ud.
Fra det sted som er okay og bringer fra just eat: 49-67kr.
0

Tilbage til "Mad og drikke"