Hjælp - hvor finder man et krustadejern?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Hjælp - hvor finder man et krustadejern?

Indlægaf DGrayish » 27. maj 2018, 07:56

Ja - er der nogen af jer der hved hvor man finder sådan at aggregat til en rimelig pris?
De professionelle udstyrsbuttiker tager næsten 1000 kr for et og det synes jeg er voldsomt at give for en metaldims.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hjælp - hvor finder man et krustadejern?

Indlægaf Wizzze » 27. maj 2018, 08:14

DGrayish skrev:Ja - er der nogen af jer der hved hvor man finder sådan at aggregat til en rimelig pris?
De professionelle udstyrsbuttiker tager næsten 1000 kr for et og det synes jeg er voldsomt at give for en metaldims.


Tror du skal have gang i den blå avis eller en marskandiser, eller et af sommerens mange loppe- og kræmmermarkeder.
1
Do as I say! :whip:
DGrayish
Indlæg: 95
Tilmeldt: 1. sep 2015, 14:01
Kort karma: 30
Likede indlæg: 430

Re: Hjælp - hvor finder man et krustadejern?

Indlægaf DGrayish » 27. maj 2018, 09:15

I har nok ret - jeg må på lopperaid. Havde lidt håbet at Lidl havde sådan et af deres super random spotkasse tilbud. Synes lidt at reglen ee at når man leder specifikt efter en ting på loppemarkedet, så er de der aldrig. Omvendt hat jeg naturligvis set masser af de jern dengang jeg ikke vidste at jeg burde eje et.
0

Tilbage til "Mad og drikke"