Bedste termokrus?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Bedste termokrus?

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2018, 12:56

Nogen, der kan hjælpe mig med at finde verdens bedste termokrus?

Er træt af at smide penge efter krus, der hverken holder min kaffe varm eller slutter tæt.

Har indtil videre prøvet to Steltonmodeller, Bodum og Aida uden succes.

Pris er underordnet, hvis det opfylder ovenstående to krav. Design er ikke afgørende, meeeen det skader jo ikke, hvis det ser pænt ud :D

På forhånd tak!
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5938
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14790

Re: Bedste termokrus?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. mar 2018, 13:01

Jeg har en sort en fra Starbucks, der holder ens drink varm i flere timer. Har aldrig set den være utæt heller.

Den ene dag lavede jeg te i den kl. 11.30. Da jeg kom på arbejde var det stadig varmt. I min frokost pause var det stadig varmt (omkring 15, jeg brændte min tunge) og en time inden jeg havde fri kunne jeg drikke det uden at brænde min tunge eller virkelig tænke over at det var varmt. På det tidspunkt var klokken 17.30ish.

Jeg ved ikke hvad det har kostet, da det er et jeg har fået. Men det er det bedste termokrus jeg nogensinde har haft.
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7108
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1432
Likede indlæg: 13328

Re: Bedste termokrus?

Indlægaf Rapfisk » 1. mar 2018, 13:59

Jeg har én fra Eva Solo, som jeg er rigtig glad for. Den er helt tæt (jeg var kommet til at lægge et fyldt krus ned i en pose med papir, som lå i bagagerummet på en bus i 3½ time - alt var tørt).

Eva Thermo.jpg


Jeg har ikke tjekket, hvor længe den holder varmen. Som regel er jeg ikke længe om at drikke min kaffe :genert:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bedste termokrus?

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2018, 14:02

Rapfisk skrev:Jeg har én fra Eva Solo, som jeg er rigtig glad for. Den er helt tæt (jeg var kommet til at lægge et fyldt krus ned i en pose med papir, som lå i bagagerummet på en bus i 3½ time - alt var tørt).

Eva Thermo.jpg


Jeg har ikke tjekket, hvor længe den holder varmen. Som regel er jeg ikke længe om at drikke min kaffe :genert:


Uh, det der har jeg også haft, men havde store problemer med, at det lækkede, hvis det væltede. Kan være, jeg har været uheldig? :gruble:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Bedste termokrus?

Indlægaf MyGirl » 1. mar 2018, 14:02

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg har en sort en fra Starbucks, der holder ens drink varm i flere timer. Har aldrig set den være utæt heller.

Den ene dag lavede jeg te i den kl. 11.30. Da jeg kom på arbejde var det stadig varmt. I min frokost pause var det stadig varmt (omkring 15, jeg brændte min tunge) og en time inden jeg havde fri kunne jeg drikke det uden at brænde min tunge eller virkelig tænke over at det var varmt. På det tidspunkt var klokken 17.30ish.

Jeg ved ikke hvad det har kostet, da det er et jeg har fået. Men det er det bedste termokrus jeg nogensinde har haft.


Tak, det vil jeg kigge på. :)
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2154
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 5002

Re: Bedste termokrus?

Indlægaf Anne Droid » 3. mar 2018, 06:05

http://www.friluftslageret.dk/shop/dans ... termokrus/

Stanley og Primus(dem i stål) er gode. De holder det varmt længe og er tætte.
0
Klimatosse

Tilbage til "Mad og drikke"