Vi kan lide alt - bare vi prøver nok gange

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Vi kan lide alt - bare vi prøver nok gange

Indlægaf Pixie88 » 9. nov 2015, 23:12

Der er visse ting, jeg har lært at spise, fx smeltet ost og bacon, men jeg bruger det ikke når jeg laver mad til mig selv.

Hakket kød (gris, okse og kylling) har jeg aldrig brudt mig om, jeg synes det har en meget mærkelig og forkert smag og konsistensen er sær.
Vi spiste hovedsagligt vegetarisk da jeg var barn, men begyndte i mine i ternageår af få kød mere regelmæssigt. Så jeg har alligevel prøvet i 15 år, men jeg kan bare ikke lide det. Det samme med kylling, medmindre det er i en tartelet sammen med aspargessovs. And elsker jeg :love:
Stege kan jeg godt spise, det smager ikke helt så klammo og konsistensen er ok.

Til gengæld æder jeg mig med glæde mæt i fisk, ris, pasta, brød, bønner, linser, grønt og kartofler med sovs.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
GoGetter
Indlæg: 93
Tilmeldt: 19. sep 2015, 12:32
Kort karma: 25
Likede indlæg: 171

Re: Vi kan lide alt - bare vi prøver nok gange

Indlægaf GoGetter » 11. nov 2015, 06:06

Jeg har som voksen lært at spise broccoli og skimmelost. Faktisk spiser jeg det meste, men uanset hvor mange gange jeg prøver rosenkål, kommen og hytteost, er det bare stadig bvadr!
Nå ja, jeg bryder mig heller ikke om mørk chokolade.
0

Tilbage til "Mad og drikke"