Tatovører i Kbh.

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Tatovører i Kbh.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 24. mar 2017, 10:09

Jeg har overvejet (ikke helt besluttet endnu) at blive tatoveret lidt igen. Har en del i forvejen, men den seneste blev lavet for en del år siden efterhånden.
Anyway, jeg har et par idéer bl.a. noget der nok minder om Old School genren med farvede tal som i en enarmet tyveknægt og et andet farvestrålende og meget detaljeret motiv. + noget reparation af en ældre farvetattoo.
Jeg har kigget lidt på to steder i Kbh. Custom Made Ink. i Ørestaden og Tattorium i Indre by. Egentlig hælder jeg mest til Custom Made, men har fået fortalt at de også er voldsom dyre.
Men jeg vil egentlig hellere betale det ekstra og vide at det bliver som jeg forventer.

Er der nogen med erfaringer fra de to steder, eller evt. andre gode steder centralt i Kbh. eller på Amager?
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 24. mar 2017, 11:20, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Tatovører i Kbh.

Indlægaf LadyFox » 24. mar 2017, 10:16

Jeg ville vælge Custum Made Ink, jeg er ikke selv blevet tatoveret hos dem. Men jeg har fuldt dem i laaaangtid og de er ret fantatiske. Jeg er slet ikke i tvivl om at det bliver hos dem jeg får lavet de næste mange jeg skaæ have.

Jeg ville hellere betale ekstra for at få det lavet det sted jeg mest interesseret i.
1
...
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Tatovører i Kbh.

Indlægaf didas » 24. mar 2017, 10:16

Mine seneste 2 har jeg fået lavet hos Downunder Tattoo på Amagerbrogade og jeg har været meget tilfreds. Mine var basic med hhv blomster og noget script, så ved ikke hvordan de er med Old School, men der er er billedgalleri på deres Facebook side :)
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8913
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1045
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18041

Re: Tatovører i Kbh.

Indlægaf Mi55y » 24. mar 2017, 11:18

Brightside Tattoo på Christianshavn er virkelig dygtige - også indenfor old school. Og de er så søde og rare, der er en rigtig god stemning i deres salon.

http://brightsidetattoo.com/wp/
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Tatovører i Kbh.

Indlægaf Filipai » 24. mar 2017, 11:18

Miks Tattoo har lavet min. Og har lavet måske sammenlagt 30 tatoveringer på mine venner. Sammenlagt har vi været nærmest alle af tatovørene igennem, og alle har været glade og tilfredse.
0
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Tatovører i Kbh.

Indlægaf Krølle » 24. mar 2017, 13:20

Jeg har ingen anbefalinger ift den konkrete stilart, men jeg vil - sikkert overflødigt - slå et slag for hellere at vente på/betale for den bedste end at vælge andenprioriteten. Har selv et større projekt i tankerne, som jeg egentlig helst bare vil have NU, men selvom tålmodighed ikke er min stærke side, venter jeg til Ruben hos Mik åbner for projekter igen. Det betyder nok, at ventetiden bliver 1-2 år, men det er egentlig ligegyldigt, eftersom jeg skal se på resultatet resten af livet - et half sleeve er det svært sådan lige at ignorere, og jeg vil simpelthen ikke spare tid/penge mod de næste 40+ år at glo på noget og tænke "hvad nu hvis..."
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Tatovører i Kbh.

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 24. mar 2017, 14:01

Krølle skrev:Jeg har ingen anbefalinger ift den konkrete stilart, men jeg vil - sikkert overflødigt - slå et slag for hellere at vente på/betale for den bedste end at vælge andenprioriteten. Har selv et større projekt i tankerne, som jeg egentlig helst bare vil have NU, men selvom tålmodighed ikke er min stærke side, venter jeg til Ruben hos Mik åbner for projekter igen. Det betyder nok, at ventetiden bliver 1-2 år, men det er egentlig ligegyldigt, eftersom jeg skal se på resultatet resten af livet - et half sleeve er det svært sådan lige at ignorere, og jeg vil simpelthen ikke spare tid/penge mod de næste 40+ år at glo på noget og tænke "hvad nu hvis..."


Jeg er enig i at det kan betale sig at ofre det det koster og at undersøge hvem der er dygtige. Men egentlig mest fordi jeg allerede har noget "makværk" :lol: Nu har jeg pengene og erfaringen til at vide, at man ikke skal gå på kompromis. Jeg har egentlig bestemt mig for at det nok skal være Custom Made Ink.
Ud fra deres hjemmeside får jeg ikke den der typiske tattoo salon vibe som jeg egentlig ikke bryder mig specielt om.
Men jeg må så også være ærlig og sige, at jeg ikke gider vente 1-2 år...det er jeg for gammel til :lol:
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"