Har du en tatovering?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du en tatovering?

Ja.
112
48%
Nej.
123
52%
 
Afgivne stemmer: 235
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5598
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22810

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. jul 2016, 14:07

Jeg har en skrifttatovering på underarmen og regner med at skulle have en mere diskret i den ene side under bh'en til efteråret.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf kidkomb » 10. jul 2016, 14:30

Nej, ingen og skal heller ikke have det.
Jeg har altid tænkt at tatoveringer er manglende anerkendelse af, at man skifter mening gennem hele livet.
Min kæreste har heller ikke nogen.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6626
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1180
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9490

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf FrøkenM » 10. jul 2016, 14:54

Jeg har ingen, men drømmer om at få en enkelt eller måske to. Den ene skulle være en firkløver på hoften og den anden er en tatoovering som både min mor, onkel og bedstefar har. Det er vores efternavn og jeg synes det ville være fint at have den samme som dem. Den skulle dog være mindre og uden farver. Ligeledes skal det være til at dække.

Min mor har fem eller seks og de er alle relativt store. Det synes jeg er hendes eget valg og det er pænt til hende og passer til hendes personlighed, men selv kunne jeg ikke forestille mig at få nogen, der var så store.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7459
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19498

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Animi » 10. jul 2016, 15:02

Jeg overvejer stærkt nu at få tatoveret forbogstaverne på mine mellemnavne på mit håndled :genert: De to navne er bare en stor del af mig, men tænker at det også er rimelig drastisk på håndleddet. Giver det et år eller to, og har jeg stadigvæk lyst må jeg overveje det igen.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Thitida-No-Chey
Indlæg: 506
Tilmeldt: 11. apr 2016, 18:41
Kort karma: 67
Likede indlæg: 1532

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Thitida-No-Chey » 10. jul 2016, 15:42

Jeg har to halvmåner på min skulder og har planer om flere

Jeg er den første i min familie, der har en, og fik den efter lang tids overvejelse. Min eksmand havde adskillige.
0
It's a shark
shaking his tail
in his pink speedos....
What's not to like??
Billede
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Imahawaiigirl » 11. jul 2016, 17:41

Jeg har 6. Min første var en sommerfugl øverst på ryggen. Den er bare sort og ret simpel, men den er egentlig stadig fin nok selvom det er *host* 13 *host* år siden. Jeg har lidt lyst tilsat få lavet noget mere ved den, fordi den er så simpel, men det er ikke blevet til noget endnu, så det kan vist ikke være så vigtigt :)
På den ene fod har jeg to japanske kirsebærblomster. De er der bare og jeg er egentlig ret ligeglad med dem. Nu her måtte jeg lige kigge ned på foden for at se om det nu var to eller tre der var. Det siger vist lidt om hvor ligegyldig den er...
På maven i den ene side har jeg også nogle kirsebærblomster, men de er blevet sygt grimme og strukket efter overvægt og graviditet. Jeg ser dem dog ikke rigtigt når jeg ser mig i spejlet, så de får bare lov at være der.
På den anden fod og op ad benet har jeg sommerfugle i farve. Virkelig en tøsetatovering, men jeg er nu meget glad for den.
Så har jeg noget krims krams op ad rygsøjlen som jeg er ret glad for og en mandala med 'kæder' på skulderen som jeg også er rigtig glad for.

OG så skal jeg nok have en lille bitte dinosaur-tattoo som kæreste-tattoo med min mand :)
0
Petrix
Indlæg: 3740
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3624

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Petrix » 10. aug 2016, 01:22

Jeg har ingen og har heller ikke planer om at få nogen.
0
27102021
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4563
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 665
Likede indlæg: 20863

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf catnip » 10. aug 2016, 06:13

Jeg har en på hoftebenet på ca 5x5 cm. Jeg fik den sent i livet (30) og overvejede den i over et år. Den symboliserer en stor livsstilsændring i mit liv...sådan noget med at finde sig selv. Jeg har aldrig fortrudt den, og elsker den.

Jeg har overvejet flere, men tror ikke det kommer til at ske.

Jeg er også mønsterbryderen hvad det angår i min familie...og også med en del andre ting :genert:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf dgd2007 » 16. aug 2016, 20:26

Ado skrev:Det bliver jo mere og mere almindeligt med tatoveringer. Jeg har ligefrem selv fået et undrende spørgsmål: "Har du virkelig ikke en tatovering?" Og nej, det har jeg ikke. Og får det med stor sandsynlighed heller ikke.
Ikke fordi jeg ikke synes det kan være pænt, for det kan det. Tatoveringer på halsen står jeg dog helt af overfor. Jeg synes det sender et virkelig kedeligt signal.

Nå, men har du en tatovering?

Nej ;)
0
Chungodongowongo
Indlæg: 182
Tilmeldt: 15. aug 2015, 09:08
Kort karma: 19
Likede indlæg: 447

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Chungodongowongo » 16. aug 2016, 20:48

Jeg har ikke en tatovering. Jeg har egentlig et motiv, som jeg i teorien gerne ville have på kroppen, men jeg har endnu ikke fundet det rette sted at placere det, samt er ikke sikker på, at jeg ville have lyst til at se på det hele livet. Jeg tager det op til overvejelse fra tid til anden, og jeg er endnu ikke kommet frem til, at det skal være.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf dgd2007 » 16. aug 2016, 20:58

Jeg er vist vokset op i en tidsalder, hvor det mest var sømænd og forbrydere, der havde det :fløjt:
0
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf *smb* » 24. aug 2016, 19:50

Jeg har en på det ene håndled og 2 der er sat sammen på hver sin side af håndledet på det andet.. har ikke fortrudt dem, den ene er en tribal som jeg fik for at dække over nogle rigtig grimme ar fra en grim tid da jeg var teenager.. ville nok have valgt et andet motiv idag, men kommer aldrig til at fortryde den da den netop gør man ikke ser arrene... på det andet har jeg min søns navn og dato som også er for at dække ar og på modsatte side min datters navn og dato som så blev kædet sammen med min søns med noget mønster og skygger :)

Jeg har også en amager plade, det var min første tatovering inden det blev kald amager plader :) det en stor tribal altså igen ville nok have valgt noget andet idag, men glemmer jeg har den fordi jeg aldrig ser den

Så har jeg en lille tribal med et hjerte i nakken, den ser jeg jo heller aldrig men den er enkel :)

Så har jeg skrift ovenpå begge skuldre, det var sådan lidt anderledes end kravebenet, de egentlig kun lidt over 2 år gamle men glemmer dem faktisk også selvom de egentligt er rimelig synlige.. det kun indimellem min kæreste kommentere det (han har ingen) fik dem efter jeg blev skilt og synes de fine og enkle, måske temmelig enkle når jeg nu glemmer dem :)

Det kun dem på håndledene jeg jo ser altid men fortryder ingen af mine... ville gerne have en på foden, det har jeg ville i mange år, har bare ikke fået det gjort endnu
1
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1075
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf mariannaa » 25. aug 2016, 07:29

Nej heldigvis. Jeg er glad for at det ikke var moderne da jeg var ung, for så havde jeg sikkert haft hele kroppe fyld af tatoveringer nu. Jeg synes at tatoveringer på kvinder er meget lidt feminint.
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf MyGirl » 25. aug 2016, 11:28

Jeg har ingen. Det er der faktisk heller ikke nogen i min nærmeste familie eller vennekreds, der har. Har et par veninder der den klassiske "kinesisk tegn i lysken"- tato, men ellers er blækken meget begrænset i min vennekreds.

Har leget med tanken men aldrig seriøst overvejet at få en. Synes de kan være alt fra decideret skræmmende til virkelig smukke, men det er i hvert fald ikke noget for mig.
Senest rettet af MyGirl 31. aug 2016, 06:42, rettet i alt 1 gang.
1
Mumifar
Indlæg: 238
Tilmeldt: 19. mar 2016, 05:41
Kort karma: 12
Likede indlæg: 144

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Mumifar » 25. aug 2016, 18:49

Jeg har 2 tatoveringer.
1 på underarmen og så en "det gjorde jeg bare ikke" tatovering. Cpr- nummer skrevet på undersiden af min penis.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.

Tilbage til "Kropsudsmykning"