Hvor ondt gør det (også på pengepungen) at få fjernet en tatovering på lænden?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Hvor ondt gør det (også på pengepungen) at få fjernet en tatovering på lænden?

Indlægaf HappyPaww » 25. mar 2022, 12:34

Jeg er virkelig træt af min tatovering på længden, og vil ret gerne have den fjernet. Eneste grund til at jeg ikke har fået det gjort, er at jeg frygter prisen og smerten! Og at jeg lidt kan "glemme" den fordi den sidder hvor den gør, og jeg derfor ikke rigtig ser den...

Den er sort, og ca 5x5 cm - gange to (det er poter :lol: )

Vil nogen dele deres erfaringer? Pris, antal gange laser, og smerteniveau?
0
SugarButt
Indlæg: 280
Tilmeldt: 12. sep 2019, 05:30
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1351

Re: Hvor ondt gør det (også på pengepungen) at få fjernet en tatovering på lænden?

Indlægaf SugarButt » 30. jul 2022, 13:27

Jeg er igang med at få fjernet den her hos Rewind på Vesterbro.

Jeg har fået to behandlinger indtil videre (der skal gå 2 mdr imellem) og han forventer at der i alt skal 8-10 behandlinger til, fordi jeg engang har fået den frisket op, så der er ekstra sort pigment, der skal fjernes.

Det gør PIKKEondt, men tager heldigvis ikke mere end fem sekunder at køre over den.

Jeg giver 500 kr. pr. behandling.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvor ondt gør det (også på pengepungen) at få fjernet en tatovering på lænden?

Indlægaf lillebjoern » 31. jul 2022, 08:08

Jeg fik fjernet ca. 5x7 cm på håndleddet, det var noget tekst. Det tog lige over et år, fordi der mellem hver (jeg tror det var otte behandlinger) skulle gå længere og længere tid.

Det gør ret ondt - mere ondt end at få tatoveringen, helt klart. Men når det er så lidt, så er det også til at holde ud. Man får nogle briller på, og så kører han over det med en laser. Jeg tror jeg gav 2500 for mit.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Kropsudsmykning"