Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Misantropen » 22. maj 2019, 15:38

LadyFox skrev:
Misantropen skrev:
LadyFox skrev:
Screenshot_20190522_172320.jpg

Flot!

Er den færdig og et der en historie eller betydning bag designet?

Ja, den er færdig. Og der er intet andet i det end jeg synes designet er pænt. Det er et design artisten selv ønskede at lave på nogen.

Hvor lang tid tog den at lave nu størrelsen blev ændret?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf LadyFox » 22. maj 2019, 15:44

Misantropen skrev:
LadyFox skrev:
Misantropen skrev:
LadyFox skrev:
Screenshot_20190522_172320.jpg

Flot!

Er den færdig og et der en historie eller betydning bag designet?

Ja, den er færdig. Og der er intet andet i det end jeg synes designet er pænt. Det er et design artisten selv ønskede at lave på nogen.

Hvor lang tid tog den at lave nu størrelsen blev ændret?

Jeg var der i 4 timer, lå der i Ca. 3 timer.
Min ryg og nakke sætter virkelig pris på ikke at skulle ligge de 3 timer ekstra. Men fuck hvor var det akavet at ligge der med en t-shirt om brysterne, som ikke helt dækkede det hele hele tiden, mens andre kunder og tatovører rendte rundt i det rum de tatoverer i. Især fordi der stort set kun var mænd der skulle have lavet på armene. Hvis andre i det mindste også havde været lidt bare.
1
...
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Prosperity74 » 22. maj 2019, 19:09

LadyFox skrev:
Screenshot_20190522_172320.jpg

Hvor er den bare rigtig flot :)
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. feb 2020, 22:30

jeg har et stykke tid tumlet lidt med tanken om en tattovering, simpel og feminim, der kunne symbolisere mine drenge.
Jeg har ingen tatoveringer i forvejen.

Og nu har jeg luret lidt rundt på pinterest, og har forelsket mig i firkløvere.
Og er ret vild med denne i color splash, som jeg synes er såååå fint.
Dog overvejer jeg om stilken kan bære at transformeres om til en sammenhængende skrift, hvor der står "mine"

Billede
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf lillebjoern » 18. maj 2020, 07:36

Dmitra skrev:Skal totalt (engang) have lavet den her haj:

5CFF0F5B-11EC-40BD-B4C3-54E63894811B.jpeg


Jeg er ikke et sekund i tvivl, jeg er dog lidt i tvivl om hvor den skal være henne. Jeg skal have den et sted hvor jeg selv kan nyde den.


Betyder den noget særligt for dig eller kan du bare godt lide motivet? :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 19. sep 2020, 13:35

Jeg har bestilt tid til en lille fisk på håndleddet. Ved ikke, om den skal være helt simpel eller personliggøres på én eller anden måde. Men tror den skal være vandret.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Anne Droid » 19. sep 2020, 13:56

POCKETKITTEN skrev:Jeg har bestilt tid til en lille fisk på håndleddet. Ved ikke, om den skal være helt simpel eller personliggøres på én eller anden måde. Men tror den skal være vandret.


Den er rigtig fin. Hvis jeg var troende i stedet for tvivlende, kunne jeg finde på at få den også.
1
Klimatosse
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Zonta » 21. sep 2020, 19:58

Anne Droid skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har bestilt tid til en lille fisk på håndleddet. Ved ikke, om den skal være helt simpel eller personliggøres på én eller anden måde. Men tror den skal være vandret.


Den er rigtig fin. Hvis jeg var troende i stedet for tvivlende, kunne jeg finde på at få den også.

Hvad symboliserer den? :genert:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Anne Droid » 21. sep 2020, 20:53

Zonta skrev:
Anne Droid skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har bestilt tid til en lille fisk på håndleddet. Ved ikke, om den skal være helt simpel eller personliggøres på én eller anden måde. Men tror den skal være vandret.


Den er rigtig fin. Hvis jeg var troende i stedet for tvivlende, kunne jeg finde på at få den også.

Hvad symboliserer den? :genert:


Kristendom
https://www.bibelselskabet.dk/vidste-du-om-fisken
1
Klimatosse
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. sep 2020, 16:21

Anne Droid skrev:
Zonta skrev:
Anne Droid skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har bestilt tid til en lille fisk på håndleddet. Ved ikke, om den skal være helt simpel eller personliggøres på én eller anden måde. Men tror den skal være vandret.


Den er rigtig fin. Hvis jeg var troende i stedet for tvivlende, kunne jeg finde på at få den også.

Hvad symboliserer den? :genert:


Kristendom
https://www.bibelselskabet.dk/vidste-du-om-fisken


Netop! Og jeg læste på dit link, at “en af de mest kendte historier om fisken som symbol, er at kristne i Romerriget brugte den som tegn til hinanden, når de mødtes.

Hvis en kristen var i tvivl om, hvilken religion en anden person tilhørte, tegnede han eller hun den ene streg fra fisken. Hvis personen så færdiggjorde tegningen ved at tegne den anden streg, vidste de, at de begge var kristne.”

Det kunne jeg vildt godt lide. Så jeg har tegnet den ene streg, og min mand har tegnet den anden. Vi mødtes i et kristent fællesskab, så på den måde giver den nu dobbelt mening. :kys:

Her er den helt fresh og fra en underlig vinkel.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Zonta » 23. sep 2020, 16:39

POCKETKITTEN skrev:
Anne Droid skrev:
Zonta skrev:
Anne Droid skrev:
POCKETKITTEN skrev:Jeg har bestilt tid til en lille fisk på håndleddet. Ved ikke, om den skal være helt simpel eller personliggøres på én eller anden måde. Men tror den skal være vandret.


Den er rigtig fin. Hvis jeg var troende i stedet for tvivlende, kunne jeg finde på at få den også.

Hvad symboliserer den? :genert:


Kristendom
https://www.bibelselskabet.dk/vidste-du-om-fisken


Netop! Og jeg læste på dit link, at “en af de mest kendte historier om fisken som symbol, er at kristne i Romerriget brugte den som tegn til hinanden, når de mødtes.

Hvis en kristen var i tvivl om, hvilken religion en anden person tilhørte, tegnede han eller hun den ene streg fra fisken. Hvis personen så færdiggjorde tegningen ved at tegne den anden streg, vidste de, at de begge var kristne.”

Det kunne jeg vildt godt lide. Så jeg har tegnet den ene streg, og min mand har tegnet den anden. Vi mødtes i et kristent fællesskab, så på den måde giver den nu dobbelt mening. :kys:

Her er den helt fresh og fra en underlig vinkel.

Ej hvor fint :) Den er virkelig fin.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Zonta » 28. sep 2020, 12:23

Jeg har lyst til at få en tatovering "for" min søn. Men jeg ved ikke hvad eller hvor og det irriterer mig virkelig meget :genert:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Hunkat » 16. jul 2021, 17:44

Er der nogen der kan skære ud i pap for mig hvordan jeg får mine huller i ørene til at heale?

Det er helt almindelige huller i øreflippen, lavet hos en anerkendt peircer i KBH. Det var i november sidste år. Jeg vaskede to gange om dagen med vand og en specialsæbe til beskadet hud i flere måneder. Omkring... april gik jeg over til en gang om dagen fordi jeg tænkte det måske blev ved med at være irriteret fordi jeg overdrev.

I maj da alt åbnede igen gik jeg derind. Jeg fik besked på bare at holde det rent. Omkring to uger senere måtte jeg tage dem ud (stadig den oprindelige stik fra da det blev lavet) og det var mildest talt ikke charmerende.

Jeg tog derind igen og bad dem om at rådgive mig, jeg fik noget salt og besked om at lave et lunt saltbad en gang om dagen, 5-10 minutter, i en uge.
Som sagt så gjort. Så faldt den ene ud og jeg måtte derind igen og få sat en ny en i. Pierceren sagde rent ud at han ikke var glad for at det ikke var helet mere når det var så gammelt. Besked om at holde fast i lunt vand, rensning og en saltvandsspray til i løbet af dagen.

And it's not fucking helping. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt længere. Så sent som for 20 minutter siden kunne jeg se frisk blod da jeg rensede på bagsiden af øret. Nul healing, hver dag sidder der snask som skal være i blød for at jeg kan få det af. Jeg er seriøst desperat :(
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Silver
Indlæg: 116
Tilmeldt: 31. maj 2019, 20:13
Kort karma: 20
Likede indlæg: 155

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Silver » 17. jul 2021, 05:40

Hunkat skrev:Er der nogen der kan skære ud i pap for mig hvordan jeg får mine huller i ørene til at heale?

Det er helt almindelige huller i øreflippen, lavet hos en anerkendt peircer i KBH. Det var i november sidste år. Jeg vaskede to gange om dagen med vand og en specialsæbe til beskadet hud i flere måneder. Omkring... april gik jeg over til en gang om dagen fordi jeg tænkte det måske blev ved med at være irriteret fordi jeg overdrev.

I maj da alt åbnede igen gik jeg derind. Jeg fik besked på bare at holde det rent. Omkring to uger senere måtte jeg tage dem ud (stadig den oprindelige stik fra da det blev lavet) og det var mildest talt ikke charmerende.

Jeg tog derind igen og bad dem om at rådgive mig, jeg fik noget salt og besked om at lave et lunt saltbad en gang om dagen, 5-10 minutter, i en uge.
Som sagt så gjort. Så faldt den ene ud og jeg måtte derind igen og få sat en ny en i. Pierceren sagde rent ud at han ikke var glad for at det ikke var helet mere når det var så gammelt. Besked om at holde fast i lunt vand, rensning og en saltvandsspray til i løbet af dagen.

And it's not fucking helping. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt længere. Så sent som for 20 minutter siden kunne jeg se frisk blod da jeg rensede på bagsiden af øret. Nul healing, hver dag sidder der snask som skal være i blød for at jeg kan få det af. Jeg er seriøst desperat :(



Hvordan ser det ud, hvis ikke du renser en dags tid eller to?

Jeg renser aldrig dagligt mere end den første uges tid-10 dage efter jeg har fået en piercing. Så der det mest efter behov - og ofte sprøjter jeg faktisk bare med saltvandsspray :genert:
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Hunkat » 17. jul 2021, 09:18

Silver skrev:
Hunkat skrev:Er der nogen der kan skære ud i pap for mig hvordan jeg får mine huller i ørene til at heale?

Det er helt almindelige huller i øreflippen, lavet hos en anerkendt peircer i KBH. Det var i november sidste år. Jeg vaskede to gange om dagen med vand og en specialsæbe til beskadet hud i flere måneder. Omkring... april gik jeg over til en gang om dagen fordi jeg tænkte det måske blev ved med at være irriteret fordi jeg overdrev.

I maj da alt åbnede igen gik jeg derind. Jeg fik besked på bare at holde det rent. Omkring to uger senere måtte jeg tage dem ud (stadig den oprindelige stik fra da det blev lavet) og det var mildest talt ikke charmerende.

Jeg tog derind igen og bad dem om at rådgive mig, jeg fik noget salt og besked om at lave et lunt saltbad en gang om dagen, 5-10 minutter, i en uge.
Som sagt så gjort. Så faldt den ene ud og jeg måtte derind igen og få sat en ny en i. Pierceren sagde rent ud at han ikke var glad for at det ikke var helet mere når det var så gammelt. Besked om at holde fast i lunt vand, rensning og en saltvandsspray til i løbet af dagen.

And it's not fucking helping. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør galt længere. Så sent som for 20 minutter siden kunne jeg se frisk blod da jeg rensede på bagsiden af øret. Nul healing, hver dag sidder der snask som skal være i blød for at jeg kan få det af. Jeg er seriøst desperat :(



Hvordan ser det ud, hvis ikke du renser en dags tid eller to?

Jeg renser aldrig dagligt mere end den første uges tid-10 dage efter jeg har fået en piercing. Så der det mest efter behov - og ofte sprøjter jeg faktisk bare med saltvandsspray :genert:


Snasket er nok det bedst ord :wacko:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Kropsudsmykning"