Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Juki » 31. jan 2016, 20:04

Tråden til alle de spørgsmål der nu måtte være, hvad end det omhandler tattoos, piercinger, scarification osv Fx. om det gør ondt, hvordan holdes såret rent und so weiter.

Samtidig kan tråden også bruges til at få inspiration eller få vendt tankerne om et eller flere kommende projekter :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Juki » 31. jan 2016, 20:09

Jeg overvejer at få tatoveret en luftballon på hver læg/akillessene, men jeg frygter det vil gøre pænt nas! :genert:

Hvordan er det desuden når man får en tatovering på et sted hvor der vokser hår? Jeg tænker på om indgroede hår kan gøre skade, på en eller anden måde, og om der er noget særligt man skal være opmærksom på i forbindelse med barbering? Især når tatoveringen er ny :blush:

Tænker placeringen i stil med det her:

Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf LadyFox » 31. jan 2016, 20:18

Juki skrev:Jeg overvejer at få tatoveret en luftballon på hver læg/akillessene, men jeg frygter det vil gøre pænt nas! :genert:

Hvordan er det desuden når man får en tatovering på et sted hvor der vokser hår? Jeg tænker på om indgroede hår kan gøre skade, på en eller anden måde, og om der er noget særligt man skal være opmærksom på i forbindelse med barbering? Især når tatoveringen er ny :blush:

Tænker placeringen i stil med det her:

Billede


Jeg tror at du kan være helt sikker på det kommer til at gøre nas :ae:
Og så ville jeg i øvrigt undlade at barbere ben i det område mens tatoveringen er ny - evt. være strategisk og få den lavet i vinterhalvåret, så babering ikke er så vigtigt, og som bonus ikke behøve at tænke på at beskytte den imod sol - så er den også noget at blive flot inden den skal ud og flashes. Efter den er helt færdig med at hele ville jeg ikke være betænkelig ved ved at barbere ben :)
1
...
Brugeravatar
NoFattyForDaddy
Indlæg: 4
Tilmeldt: 5. feb 2016, 16:45
Kort karma: 1
Likede indlæg: 2

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf NoFattyForDaddy » 6. feb 2016, 16:19

Juki skrev:Jeg overvejer at få tatoveret en luftballon på hver læg/akillessene, men jeg frygter det vil gøre pænt nas! :genert:

Hvordan er det desuden når man får en tatovering på et sted hvor der vokser hår? Jeg tænker på om indgroede hår kan gøre skade, på en eller anden måde, og om der er noget særligt man skal være opmærksom på i forbindelse med barbering? Især når tatoveringen er ny :blush:

Tænker placeringen i stil med det her:

Billede


Jeg er tatoveret på hele højre læg, det gør ondt, det gør det bestemt.
Du barberer dig som normalt inden tatoveringen skal laves.
Efterfølgende skal tatoveringen være totalt helet inden du barberer området igen.
Jeg har aldrig haft indgroede hår på mine ben, så det problem kan jeg ikke nikke genkendende til.
Jeg barberede blot ved siden af tatoveringen (skinnebenet) i 14 dages tid.
1
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Marichen12 » 7. jul 2016, 18:16

Jeg er blevet lidt hooked på tanken om en flamingo (eller en flok) :genert: Jeg er lidt i tvivl om hvor, men hvis jeg kun skal have en enkelt fugl, skal den enten sidde bag på overarmen lige over albuen eller på venstre ankel (har en guldsmed på højre...)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Marichen12 » 7. jul 2016, 18:19

Og noget A la hende til højre vil jeg gerne have på låret :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jul 2016, 11:43

Jeg ville vælge anklen til en flamingo, men det er fordi, jeg ikke er vild med mine arme.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Marichen12 » 8. jul 2016, 14:29

Fru Sunshine skrev:Jeg ville vælge anklen til en flamingo, men det er fordi, jeg ikke er vild med mine arme.


Jeg har (efter egen mening) ret pæne, veltrænede arme :blush2:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jul 2016, 14:39

Marichen12 skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ville vælge anklen til en flamingo, men det er fordi, jeg ikke er vild med mine arme.


Jeg har (efter egen mening) ret pæne, veltrænede arme :blush2:

Så vil det se godt ud på armen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Juki » 29. aug 2016, 12:12

Jeg overvejer at få en Industrial ørepiercing igen, men sidst var den 100 år om at hele og den var konstant øm. Det med helingen tror jeg hang sammen med at jeg havde svamp i hovedbunden på det tidspunkt :gruble:

Nå, men det jeg egentlig ville høre jer med ørepiercinger om er hvor hurtigt/længe det tog før smerten aftog, og I kunne holde ud til fx at ligge på siden med piercingen. Det gjorde ikke lige så ondt at få den lavet som det gjorde efterfølgende. Jeg tror ikke der var direkte betændelse i, selvom øret dunkede og var ømt. Det var nok nærmere irriteret fordi det ikke fik "ro" til at hele.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Fru Sunshine » 29. aug 2016, 19:12

Jeg synes det varede en evighed, før mine helixer og min tragus holdt op med at være ømme.
Så længe, at jeg stadig ikke har fået lavet den tredje helix, som ellers var planen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
J1977N
Indlæg: 106
Tilmeldt: 31. jul 2016, 02:20
Kort karma: 18
Likede indlæg: 176

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf J1977N » 26. nov 2016, 23:12

Har planer om at få tatoveret den ene arm. Hvordan har i fundet iden til jeres? Hjælper tatovøren med ider, eller er det bedst at finde ud af noget selv osv...?
0
Brugeravatar
down.boy
Indlæg: 87
Tilmeldt: 9. feb 2016, 17:25
Kort karma: 40
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 159

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf down.boy » 10. dec 2016, 20:34

J1977N skrev:Har planer om at få tatoveret den ene arm. Hvordan har i fundet iden til jeres? Hjælper tatovøren med ider, eller er det bedst at finde ud af noget selv osv...?

Du bør jo nok gøre dig nogle tanker selv om, hvad du kunne tænke dig... skal det være cupcakes eller kranier? ;)
...og når du så har en idé om hvor du vil henad, så kig forbi tatovøren og få en snak - hvis du ikke selv er kommet frem til et fuldt design.

(Og nej, jeg er ikke "ekspert" - jeg brugte selv 25 år på at få min første... men jeg er vild med den!!) :)
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Sophies-mor » 11. jan 2017, 22:25

Jeg har 4.
På skulder, ved navlen, på anklen og på håndleddet.
Den der gjorde mest ondt, var håndleddet.

Overvejer en tatovering med en syrisk rose, en ulv/ ulverelateret, en lås og nøgle og evt en smule tekst. Men helst ikke for stor og hvor?
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Diverse spørgsmål og inspirations-tråden

Indlægaf Mi55y » 30. jan 2017, 09:58

Nogen der kan anbefale en tattovør i Århus? Min søster skal have lavet en børnetegning, så der er ikke behov for en, der kan en masse fancy teknikker. Bare helt standard.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Kropsudsmykning"