Tatovering på foden.

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Tatovering på foden.

Indlægaf Sophies-mor » 22. nov 2019, 19:08

Ved godt, at smerte er relativ og subjektiv, men hvor ondt gør det at få en tatovering på foden? Fx i forhold til en på håndleddet, inderst.
Sådan cirka fra 3.tå og hen mod hælen i en kurve ud mod ydersiden af foden er det påtænkte.
:gruble:

Er det nogenlunde det samme eller værre?

"Min" tatovør går så også pænt dybt. Jeg sammenligner det gerne med, at havde det været papir og blyant, ville han lave mærker.
Det gør han så teknisk også :lol: men fx den første på håndleddet som blev lavet af en anden tatovør (tættere på håndleddet) gjorde mindre ondt, end den han lavede (længere væk fra håndleddet)...
Så derfor min tanke.
Og der er jo vitterligt ikke meget kød osv på en fod.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Tatovering på foden.

Indlægaf LadyFox » 22. nov 2019, 19:16

Jeg er ikke tatoveret på foden, men jeg tænker det gør en del mere ondt end håndledet, dels syntes jeg virkelig ikke det gør ondt på håndledet, men min erfaring er at det gør mere nas hvis det er over knogler.

Og så alligevel ikke. For min på ribbenene gjorde overhovedet ikke ondt, som i slet ikke, men den er også lavet med en tyndere nål end mine andre.

Jeg glæder mig ikke voldsomt til en dag at nå til fødderne i hvert fald.
1
...
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Tatovering på foden.

Indlægaf Sophies-mor » 22. nov 2019, 19:25

LadyFox skrev:Jeg er ikke tatoveret på foden, men jeg tænker det gør en del mere ondt end håndledet, dels syntes jeg virkelig ikke det gør ondt på håndledet, men min erfaring er at det gør mere nas hvis det er over knogler.

Og så alligevel ikke. For min på ribbenene gjorde overhovedet ikke ondt, som i slet ikke, men den er også lavet med en tyndere nål end mine andre.

Jeg glæder mig ikke voldsomt til en dag at nå til fødderne i hvert fald.

Det skal være ren skrift, tænker jeg, så det må vel være en tynd nål?

Min på ribbenene gjorde ikke sååå ondt igen og det var både flere nåle og tynd nål.
Men ok, jeg har lidt ekstra lag der :blush:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Soffi
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. mar 2016, 17:35
Kort karma: 0
Likede indlæg: 11

Re: Tatovering på foden.

Indlægaf Soffi » 22. nov 2019, 20:41

Jeg har en tatovering på storetåen.
Det er ca 20 år siden jeg fik den lavet, så forhåbentlig/måske er teknikken meget bedre i dag.
Jeg husker det som om, at det gjorde ret ondt. Men ikke markant værre end de andre steder.
Men jeg har fortrudt den. Den er aldrig blevet pæn.
Den bliver slidt meget af pga sko og strømper. Og i Danmark er det nærmest umuligt at ramme en årstid, hvor man kan gå i bare tæer længe nok.
Så det var bare lige en tanke i den forbindelse :)
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5888
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Tatovering på foden.

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. nov 2019, 20:46

Jo tættere knoglerne er på huden, jo værre vil smerten værre - hvilket også er en af grundende til at det går så pisse ondt at bliver sparket over skinnebenet :lol:

Jeg har ikke selv en på foden, men en af mine gode venner har en. Hun elsker den, men efter hun fik den lavet sagde hun ALDRIG igen og frarådte mig på det kraftigste at få lavet en på fødderne. Hendes var ren skrift.
1
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Tatovering på foden.

Indlægaf Fynerfin82 » 22. nov 2019, 21:28

Jeg har en på hver fod. 6 bogstav i det ene navn, 9 i det andet. Jeg fik af vide at jeg havde valgt et af de absolut værste steder i forhold til smerter. Og det gjorde virkelig pisse ondt, men så var det altså heller ikke værre. Jeg er glad for mine og bestemt ikke afskrækket af smerteniveauet.
1
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Tatovering på foden.

Indlægaf Prosperity74 » 23. nov 2019, 22:59

Jeg har en lille stjerne på min højre fod, jeg synes ikke at det gjorde ondt at få den lavet :)
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"