Hvad har du af alle slags udsmykning?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf LaMariposa » 28. dec 2019, 16:52

FrøkenM skrev:Min nyeste tattoo er en mindetattoo for min lille gravhund som vi mistede for tre uger siden :lun:

Viktor.jpg


Poten er lavet ud fra billeder af hans pote og er placeret lige under BH kanten på ribbenene i højre side. Jeg er så glad for den.


Gør det ondt at få en tatovering der? Jeg vil gerne, men jeg har ikke ret meget polstring der, så frygter, at det vil gøre ondt :genert:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf FrøkenM » 28. dec 2019, 16:56

LaMariposa skrev:
FrøkenM skrev:Min nyeste tattoo er en mindetattoo for min lille gravhund som vi mistede for tre uger siden :lun:

Viktor.jpg


Poten er lavet ud fra billeder af hans pote og er placeret lige under BH kanten på ribbenene i højre side. Jeg er så glad for den.


Gør det ondt at få en tatovering der? Jeg vil gerne, men jeg har ikke ret meget polstring der, så frygter, at det vil gøre ondt :genert:

Altså det gør da lidt nas ja, men jeg synes det er til at holde ud. Jeg har en i hver side og man siger det gør mest ondt i venstre side. Ved ikke hvorfor. Synes ikke det var markant værre end højre i alt fald.

Hvis du gerne vil og godt kan holde lidt smerte ud, så gør det. Det bliver så flot synes jeg :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf LaMariposa » 28. dec 2019, 17:05

FrøkenM skrev:
LaMariposa skrev:
FrøkenM skrev:Min nyeste tattoo er en mindetattoo for min lille gravhund som vi mistede for tre uger siden :lun:

Viktor.jpg


Poten er lavet ud fra billeder af hans pote og er placeret lige under BH kanten på ribbenene i højre side. Jeg er så glad for den.


Gør det ondt at få en tatovering der? Jeg vil gerne, men jeg har ikke ret meget polstring der, så frygter, at det vil gøre ondt :genert:

Altså det gør da lidt nas ja, men jeg synes det er til at holde ud. Jeg har en i hver side og man siger det gør mest ondt i venstre side. Ved ikke hvorfor. Synes ikke det var markant værre end højre i alt fald.

Hvis du gerne vil og godt kan holde lidt smerte ud, så gør det. Det bliver så flot synes jeg :)


Det er nemlig super flot :) Og det skal også gerne være et sted, hvor man ikke får alt for mange strækmærker, hvis man en dag skal udvide sig af den ene eller anden grund :D
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Ally » 28. dec 2019, 17:10

Min nyeste - og tredje - tatovering, der sidder øverst på ryggen. Den er kun tegnet op, men senere skal den farvelægges. Jeg elsker den :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf FrøkenM » 28. dec 2019, 17:14

LaMariposa skrev:
FrøkenM skrev:
LaMariposa skrev:
FrøkenM skrev:Min nyeste tattoo er en mindetattoo for min lille gravhund som vi mistede for tre uger siden :lun:

Viktor.jpg


Poten er lavet ud fra billeder af hans pote og er placeret lige under BH kanten på ribbenene i højre side. Jeg er så glad for den.


Gør det ondt at få en tatovering der? Jeg vil gerne, men jeg har ikke ret meget polstring der, så frygter, at det vil gøre ondt :genert:

Altså det gør da lidt nas ja, men jeg synes det er til at holde ud. Jeg har en i hver side og man siger det gør mest ondt i venstre side. Ved ikke hvorfor. Synes ikke det var markant værre end højre i alt fald.

Hvis du gerne vil og godt kan holde lidt smerte ud, så gør det. Det bliver så flot synes jeg :)


Det er nemlig super flot :) Og det skal også gerne være et sted, hvor man ikke får alt for mange strækmærker, hvis man en dag skal udvide sig af den ene eller anden grund :D

Jeg er virkelig glad for de to jeg har placeret der :love:

På den anden side har jeg en tekst og en lille drømmefanger. Jeg tænker placering også er afhængig af motiv, men min tanker er netop også, at det er et sted hvor den er relativt beskyttet og dækket men hvor det også på sigt er flot.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf FrøkenM » 28. dec 2019, 17:16

Ally skrev:Min nyeste - og tredje - tatovering, der sidder øverst på ryggen. Den er kun tegnet op, men senere skal den farvelægges. Jeg elsker den :love:

Den er simpelthen så flot! Jeg glæder mig til at se den med farve i også :)

Jeg ville ønske at jeg "turde" få noget lidt større men jeg går med tanken om 1-2 små projekter :genert:

Og mig der sagde jeg ville stoppe efter den første :fløjt:
2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Kropsudsmykning"