Hvad har du af alle slags udsmykning?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Ally » 9. aug 2019, 17:58

Jeg har to huller i venstre øre, et hul i højre øre og to tatoveringer på højre underarm. Jeg overvejer flere tatoveringer.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Pityt » 9. aug 2019, 18:18

Jeg har to huller i det ene øre og et i det andet. Har haft flere, men de er groet sammen. Tidligere har jeg haft piercinger i navle, tunge og nipples, men de er alle taget ud for længst :)

Jeg har tatoveringer på håndledene, en finger, indersiden af overarmen, skulderbladet, lænden, ribben og halsen...og jeg planlægger at få flere :love:
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2107
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 13
Likede indlæg: 1208

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 07:53

Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.
0
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Summer » 12. aug 2019, 13:29

Jeg har tre tatoveringer i alt. :) En ved skulderen, anklen og håndleddet. Den på håndleddet er jeg dog ved at få fjernet. For det første fordi den er dårlig lavet, også er jeg ked af selve placeringen. Heldigvis er det en lille tatovering og blækket sidder ikke særlig dybt i huden.

Tror ikke jeg er færdig med at få tatoveringer. Kan sagtens finde en masse jeg gerne vil have :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 12. aug 2019, 14:17

Ellin skrev:
Dawwty skrev:Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.


Tatoveringer på hænderne er da ikke forbudt?

Det er ikke ulovligt at have dem, men det er ulovligt at lave dem. Altså i Danmark. Folk kan jo i princippet have fået dem i udlandet :)
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 12. aug 2019, 14:41

Ellin skrev:
Planten skrev:
Ellin skrev:
Dawwty skrev:Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.


Tatoveringer på hænderne er da ikke forbudt?

Det er ikke ulovligt at have dem, men det er ulovligt at lave dem. Altså i Danmark. Folk kan jo i princippet have fået dem i udlandet :)


Det handlede bare om, at spørgsmålet fra Dawwty; "Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?" ikke rigtig giver mening for mig. Altså det er jo ikke forbudt for dem der har tatoveringerne.

Jamen jeg er enig med dig jo :)
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Torn » 12. aug 2019, 14:53

Jeg har en enkelt forward helix. Det er alt. Jeg drømmer om en surface piercing i nakken, men så modig bliver jeg vist aldrig.
0
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2107
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 13
Likede indlæg: 1208

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 15:22

Ellin skrev:
Dawwty skrev:Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.


Tatoveringer på hænderne er da ikke forbudt?


Jo det er, hænder, hals og hoved. Der hvor jeg fik lavet mine var han klar i spytter om hvad man ikke måtte.

Men der er brodnekar overalt.
0
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2107
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 13
Likede indlæg: 1208

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 15:26

Planten skrev:
Ellin skrev:
Dawwty skrev:Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.


Tatoveringer på hænderne er da ikke forbudt?

Det er ikke ulovligt at have dem, men det er ulovligt at lave dem. Altså i Danmark. Folk kan jo i princippet have fået dem i udlandet :)


I princippet, men det er årsagen til at man støtter noget ulovligt jeg spørger ind til. De samme vil sikkert finde ander lovbrud anstødelige men dette støtter de lovbrydere med, hvorfor?
0
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2107
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 13
Likede indlæg: 1208

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 15:30

Ellin skrev:
Planten skrev:
Ellin skrev:
Dawwty skrev:Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.


Tatoveringer på hænderne er da ikke forbudt?

Det er ikke ulovligt at have dem, men det er ulovligt at lave dem. Altså i Danmark. Folk kan jo i princippet have fået dem i udlandet :)


Det handlede bare om, at spørgsmålet fra Dawwty; "Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?" ikke rigtig giver mening for mig. Altså det er jo ikke forbudt for dem der har tatoveringerne.


Det er heller ikke forbud at handle i en kiosk du ved snyder med momsen, men støtter man foretaget og er forarget over ander gør det samme i andre sammenhæng!

Men det er ligemeget, tydeligvis et tabu emne som kun ender i mudderkast så glem at jeg spurte.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 12. aug 2019, 15:44

Dawwty skrev:Det er heller ikke forbud at handle i en kiosk du ved snyder med momsen, men støtter man foretaget og er forarget over ander gør det samme i andre sammenhæng!

Men det er ligemeget, tydeligvis et tabu emne som kun ender i mudderkast så glem at jeg spurte.

Der er ingen, der lægger op til mudderkastning :) men det har ikke rigtig noget med trådens emne at gøre, altså om det er forbudt :)
0
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2107
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 13
Likede indlæg: 1208

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 18:30

Planten skrev:
Dawwty skrev:Det er heller ikke forbud at handle i en kiosk du ved snyder med momsen, men støtter man foretaget og er forarget over ander gør det samme i andre sammenhæng!

Men det er ligemeget, tydeligvis et tabu emne som kun ender i mudderkast så glem at jeg spurte.

Der er ingen, der lægger op til mudderkastning :) men det har ikke rigtig noget med trådens emne at gøre, altså om det er forbudt :)


Det udvikler det sig hurtigt til har jeg set i andre tråde, især hvis nogle mener at det er upassende i forhold til tråden.

Men nok om, det er ikke vigtigt.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf didas » 12. aug 2019, 20:32

Jeg har 8 huller i ørerne og 4 tatoveringer (ankel, lænd og 2 x skulder)
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Prosperity74 » 13. aug 2019, 20:39

Jeg har pillet min flat piercing ud i mit højre øre. Den irriterer for meget, da jeg bruger briller.
Fik lavet en rook piercing i fredags :)
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 13. aug 2019, 20:48

Prosperity74 skrev:Jeg har pillet min flat piercing ud i mit højre øre. Den irriterer for meget, da jeg bruger briller.
Fik lavet en rook piercing i fredags :)

Det er nemlig også min tanke med en flat. Men det ser fedt ud. Jeg overvejer en orbital.
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"