Hvad har du af alle slags udsmykning?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 8. apr 2019, 22:09

Rosa Espinosa skrev:
Planten skrev:
Rosa Espinosa skrev:Har et par huller i ørerne og et par tatoveringer. Er bestemt ikke færdig med at få tatoveringer.

Jeg har så mange idéer til mine - og overvejelser om stil. Har du slået dig fast på en bestemt stil?


Samme her, det er kun økonomien der holder mig tilbage, ellers var jeg igang med de næste mange. Ja, holder det i samme stil og tema. Men hvem ved om man skifter mening i fremtiden. Stilarterne ændrer sig jo og det samme med hvad man synes er pænt.

Bliver den meste hippe på plejehjemmet når jeg bliver gammel :D

Det bliver så godt! :D
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf dgd2007 » 8. apr 2019, 23:30

Jeg må indrømme jeg er helt "plain" :)
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14466

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Pjeps » 9. apr 2019, 00:22

Jeg har almindelige huller i ørene, det har jeg haft siden jeg var 3 år. Der kan gå år mellem jeg putter noget i dem, de gror ikke sammen. Jeg har som teenager haft et par huller i ørene mere, men de er døde forlængst.

Tatoveringer siger mig ikke noget. Men jeg har et spørgsmål til de tatoverede. Jeg har set rigtig mange tatoveringer der er falmet og blevet utydelige (og grimme), skal sådan nogen ikke passes og friskes op ind i mellem? Eller bruger man efterhånden noget bedre blæk.
0
:ninja:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Annione » 9. apr 2019, 04:23

Jeg har i alt 7 huller i ørene, en navle-piercing og 3 små fugle tatoveret på kravebenet.

Jeg tror hverken jeg er færdig med huller i ørene eller tusser.
Af tusser ønsker jeg mig måske en fugl mere (én på skulderen), en fjer på indersiden af armen og et kompas på låret.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf FrøkenM » 9. apr 2019, 05:19

Jeg har almindelige huller i ørene, tidligere havde jeg et ekstra hul i hvert øre.

Jeg har tre tatoveringer: Et firkløver,et citat og mit mellemnavn. Mellemnavnet har både min mor, onkel og bedstefar også tatoveret og resten har en helt særlig betydning for mig. Der er ikke noget der ikke er overvejet. Jeg har en drøm om en mere, måske mere. Jeg er dog lidt udfordret af, at jeg helst vil kunne skjule mine tusser i forbindelse med at jeg skal ud på arbejdsmarkedet og at jeg nok ikke vil kunne tatoveres på mine ben.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. apr 2019, 05:47

Jeg har huller i ørene. Det er det.
Jeg har færdes i miljøer, hvor piercinger og tatoveringer har været ret nornale, så det er noget, jeg har forholdt mig til, og det er bare ikke et behov, jeg har.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf TinaW » 9. apr 2019, 06:01

Jeg har to huller i hvert øre.
Der er dog yderligere tre i hvert, som nok er groet sammen efterhånden. Har også haft en tragus piercing, men selv om jeg fik den lavet flere gange, så voksede den sammen hver gang (ørestikken blev skubbet ud)

Har ikke nogen tatoveringer og havde egentligt altid forsvoret at skulle have, men overvejer måske lidt alligevel.
Ala en af de her (på billedet med de to, er det den til højre)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 9. apr 2019, 06:41

Pjeps skrev:Jeg har almindelige huller i ørene, det har jeg haft siden jeg var 3 år. Der kan gå år mellem jeg putter noget i dem, de gror ikke sammen. Jeg har som teenager haft et par huller i ørene mere, men de er døde forlængst.

Tatoveringer siger mig ikke noget. Men jeg har et spørgsmål til de tatoverede. Jeg har set rigtig mange tatoveringer der er falmet og blevet utydelige (og grimme), skal sådan nogen ikke passes og friskes op ind i mellem? Eller bruger man efterhånden noget bedre blæk.

Jeg tror, man bruger bedre blæk og for den sags skyld også anderledes nåle. Og jeg har tænkt lidt der samme - de af mine veninder, der har fået tatoveringer for fx tyve år siden, har nogle brede grågrønne tatoveringer nu - og "fiskertatoveringer" ser også ofte grønne ud, hvis de er gamle.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15157

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Zonta » 9. apr 2019, 06:49

Planten skrev:
Zonta skrev:Jeg har én tatovering, som har en meget personlig betydning. Jeg har almindelige huller i ørerne.

Derudover har jeg haft et ekstra hul i den ene øreflip, en tragus-piercing og en næsepiercing. De er dog alle groet sammen nu.

Hvordan kan det være, du har ladet dem gro sammen? :)

Jeg blev bare lidt træt af dem, tror jeg :D Oveni det var min mand ikke så glad for dem, så det var en ret nem beslutning. Hehe.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf lillebjoern » 9. apr 2019, 08:24

Jeg har haft piercing i navlen og i næsen og har stadig tre huller i ørerne i alt. Jeg har også haft to tatoveringer, men har kun én nu. Kunne godt tænke mig én mere og har flere forskellige idéer...
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55655
Kontakt:

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Ado » 9. apr 2019, 08:24

Jeg har huller i ørerne. Ét i hver. That's it. Jeg skal aldrig have tatoveringer eller piercinger i ansigtet, brystvorterne eller andre steder.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. apr 2019, 08:31

Jeg har to huller i hver øreflip, double forward helix i det ene øre (det skulle have været en tripple, men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at få lavet den tredje), en tragus i det andet øre, næsepiercing og 4 tatoveringer.
Noget tribal krimskrams på anklen (det var den første), en efterhånden noget langstrakt rose på det ene bryst (den var en hovsa-ting.), et kinesisk kvindetegn på skulderen og en harmonika for min far på ryggen.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf LadyFox » 4. maj 2019, 09:54

Lige pt. Har jeg huller i ørene som jeg ikke bruger. Tragus surface i begge sider. To ens tatoveringer på håndlednde, en lille en i trussekanten og Ama'r nummerplade.
Og så har jeg en tid hos en tatovør den 22. Til en lidt større en.
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 4. maj 2019, 10:32

LadyFox skrev:Lige pt. Har jeg huller i ørene som jeg ikke bruger. Tragus surface i begge sider. To ens tatoveringer på håndlednde, en lille en i trussekanten og Ama'r nummerplade.
Og så har jeg en tid hos en tatovør den 22. Til en lidt større en.

Øj spændende! Vil du fortælle, hvad du skal lavet?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf LadyFox » 4. maj 2019, 10:50

Planten skrev:
LadyFox skrev:Lige pt. Har jeg huller i ørene som jeg ikke bruger. Tragus surface i begge sider. To ens tatoveringer på håndlednde, en lille en i trussekanten og Ama'r nummerplade.
Og så har jeg en tid hos en tatovør den 22. Til en lidt større en.

Øj spændende! Vil du fortælle, hvad du skal lavet?

Det er et design som artisten selv ønsker at lave, så det vil jeg gerne vente på til designet er "mit". :)
2
...

Tilbage til "Kropsudsmykning"