Hvad har du af alle slags udsmykning?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf musling » 4. maj 2019, 10:53

2 huller i hvert øre. Bum.

De er dog "groet" sammen nu, så kan faktisk kun få noget i det ene hul. Kan godt finde tilsvarende hul i modsatte øre, men tror brusken er faldet ned. Det gør i hvert fald ondt at prøve og det begynder at bløde. Har vist bare opgivet øreringe.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Planten » 4. maj 2019, 11:00

LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:Lige pt. Har jeg huller i ørene som jeg ikke bruger. Tragus surface i begge sider. To ens tatoveringer på håndlednde, en lille en i trussekanten og Ama'r nummerplade.
Og så har jeg en tid hos en tatovør den 22. Til en lidt større en.

Øj spændende! Vil du fortælle, hvad du skal lavet?

Det er et design som artisten selv ønsker at lave, så det vil jeg gerne vente på til designet er "mit". :)

Det forstår jeg godt :) jeg bryder mig heller ikke om at dele fx billeder af det, jeg har :)
0
VeaMoc
Indlæg: 64
Tilmeldt: 13. aug 2015, 20:40
Kort karma: 21
Likede indlæg: 110

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf VeaMoc » 4. maj 2019, 11:08

Jeg har 2 huller i hvert øre, hvor det ene hul i hvert øre er stretch (5 mm., så det er ikke meget. Overvejer at stretche til 6 mm.). Derudover har jeg omkring 10 tatoveringer fordelt rundt på kroppen, og jeg er ikke færdig endnu. Piercinger har jeg pt. 3 stk. af. De sidder alle tre i/ved kønsdelene. Jeg har haft i brystvorte og navle også, men de blev taget ud for mange år siden. Har dog overvejet flere gange at se, om der stadig kan komme et smykke igennem :)
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9491
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Sophies-mor » 4. maj 2019, 11:22

Jeg har
4 huller i ørerne. 1 i venstre og 3 i højre.
Bruger dog primært de 2 ældste - dvs en i hver side som "normale" ørestikkere - da jeg ikke kan finde ørestikkere, der er små nok og korte nok til, at jeg synes de ikke dominerer for meget, og som er behagelige at have i, hvis jeg lægger mig ned på den side.

Så har jeg
1 tatovering bag på "englevingen"/ skulderbladet. Det var den første, jeg fik.
1 på maven, ved navlen; navneskilt for min søns lejlighed, som mand kalder det.
2 på håndleddet, lavet af to omgange, men sat sammen, så det teknisk ligner 1.
2 på ribbenene, lavet af to omgange; skulle kun være 1, men del to ville ødelægge det hele. Så jeg må tale med tatovøren om, hvad han tænker, om de kan "kobles sammen" på en eller anden måde. Ellers lader jeg dem være, som de er. Men de hører sammen.
Og jeg har én på min ankel og den skal laves om! Lige så snart jeg når mit mål.
Og så skal jeg ikke have flere.
Det er i hvert fald overhovedet ikke planen. Men, det sagde jeg også efter den første :blush:

Så p.t. 7 tatoveringer.
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Prosperity74 » 5. maj 2019, 22:27

Jeg har to “almindelige” huller i hvert øre. Jeg har en daith piercing i mit højre øre. I mit venstre øre har jeg en tragus og en conch piercing. Jeg har en ring i navlen. Jeg har ni tatoveringer
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Aima » 6. maj 2019, 00:26

Tre små tatoveringer på og mellem fingrene, én på kravebenet og en på undersiden af underarmen.

Derudover huller i ørerne.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21047

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf catnip » 26. jul 2019, 14:46

Jeg fik almindelige huller i ørerne da jeg var 6, men bruger dem sjældent i dag, for selvom jeg bruger Sterling sølv bliver jeg stadig irriteret. Det er jeg faktisk ked af, for dels er jeg rigtig glad for hængeøreringe, og dels kunne jeg godt være fristet til et par ekstra huller og/eller piercinger i ørerne.

Jeg har en meget personlig tatovering på hoftebenet, og overvejer om jeg skal have flere. Det tror jeg at jeg skal.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Lurende Peber » 26. jul 2019, 18:23

Har haft 1 ring og 1 stik i venstre øreflip. Hullerne er nok groet sammen nu.
Har 1 tatovering på højre læg-yderside.
Har diverse tatoveringer fra begge håndled og op.
Mange ideer til nye tatoveringer, men det er meget lavt prioriteret.
En del farver, især rød, er falmet, så de trænger til en touch-up. Igen prioritering.
Heldigvis er de lavet med 1-nål, så udgnidringen er begrænset
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Kattefjæs » 26. jul 2019, 22:18

I alt syv piercinger fordelt på begge ører. Ellers næse, to i læben, én i brystvorte og én i de nedre regioner. Jeg har haft adskillige andre men de er røget ud efterhånden som jeg er blevet træt af dem eller de er begyndt at irritere mig.

Jeg har ingen tatoveringer. Har absolut intet imod dem, jeg kan bare ikke komme i tanke om hvad/hvorfor jeg skulle have noget permanent. Der er vist ikke lige noget jeg er så vild med/går så meget op i at jeg gider gå rundt med det på huden.

Piercingerne betyder ingen verdens ting, det er bare udsmykning præcis ligesom alle mulige andre former for smykker.
0
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Hewlett » 27. jul 2019, 07:20

Har tidligere haft piercing i den ene brystvorte, en intim piercing og en piercing i næsen og underlæben.

Nu har jeg kun ét hul i hver øreflip :)

Ingen tatoveringer og jeg tror faktisk ikke jeg nogensinde får. Jeg synes de kan være vanvittigt flotte men tror bare ikke det er mig at få noget permanent på huden :gruble:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf FrøkenM » 27. jul 2019, 07:48

Jeg har fået tilføjet en lille drømmefanger på siden af ribbenene i forlængelse af mit citat. Det er så fint, altså :lun:

Og lige nu tror jeg faktisk mine tatoveringer er komplette. For 1 år siden havde jeg ikke en eneste, nu har jeg fire. Så måske jeg skifter mening :lol:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Prosperity74 » 27. jul 2019, 08:25

Prosperity74 skrev:Jeg har to “almindelige” huller i hvert øre. Jeg har en daith piercing i mit højre øre. I mit venstre øre har jeg en tragus og en conch piercing. Jeg har en ring i navlen. Jeg har ni tatoveringer


Jeg har også fået lavet en flat piercing :)
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Studsgaard » 27. jul 2019, 08:55

Jeg har haft tre huller i venstre øreflip og et i toppen og to i højre øreflip. Idag bruger jeg kun de ældste to i bunden (altså de “almindelige”)
Samt et hul i næsen og en tungepircing. Tungepircingen bliv taget ud engang jeg blev syg og tungen hævede. Og dagen efter kunne der ikke komme en ny stav i...

Så har jeg tre små tatoveringer. En rose på skulderen. Et sort krims krams på anklen og en på fingeren istedet for min vielsesring.
0
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1009
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Rullegardinia » 27. jul 2019, 14:50

Jeg har én tatovering. Seks huller i det ene øre, et i det andet. Og en navlepiercing. Tidligere har jeg også haft ring i næsen, piercing i brystvorten og en intimpiercing. De er pillet ud.

Jeg overvejer en tatovering mere og en piercing i den ‘tap’ der sidder inde i øret
0
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Ladysparrow » 9. aug 2019, 10:34

Et hul i hvert øre og 1 en tatovering med en fin dias de los muertos dame fra højre ankel og op til knæet. Den er en cover-up for en 5 kroner stor tatovering på anklen som skulle være et japansk tegn som jeg fik lavet i en brandert da jeg var 18. Cover-uppen fik jeg lavet da jeg gik fra min mand gennem 15 år for 3,5 år siden. Jeg er stadig rigtig glad for hende.
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"