Anbefal en piercer i København..

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf LadyFox » 26. feb 2019, 20:59

Planten skrev:
LadyFox skrev:Så blev det gjort. Og hvor er jeg glad for at jeg valgte Jack. Til dels fandt vi ud af at mine øre ikke er symmetriske, og han tog sig god tid til at få en god snak om hvordan vi fik det bedste resultat ud af det benspænd, og jeg føler at det valg vi endte med at tage var det rigtige. Derudover så følte jeg mig i så trygge hænder, og han var god til at være beroligende omkring min nåleskræk. Jeg er virkelig imponeret over den ro Han har omkring sig, som i hvert fald smittede af på mig.

Hvor er det fint!

Tak, jeg er også blevet virkelig glad for dem. :love:
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf Planten » 26. feb 2019, 21:08

LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:Så blev det gjort. Og hvor er jeg glad for at jeg valgte Jack. Til dels fandt vi ud af at mine øre ikke er symmetriske, og han tog sig god tid til at få en god snak om hvordan vi fik det bedste resultat ud af det benspænd, og jeg føler at det valg vi endte med at tage var det rigtige. Derudover så følte jeg mig i så trygge hænder, og han var god til at være beroligende omkring min nåleskræk. Jeg er virkelig imponeret over den ro Han har omkring sig, som i hvert fald smittede af på mig.

Hvor er det fint!

Tak, jeg er også blevet virkelig glad for dem. :love:

Og ekstra fint at du valgte guldender.
0
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf Prosperity74 » 28. feb 2019, 08:19

LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:Så blev det gjort. Og hvor er jeg glad for at jeg valgte Jack. Til dels fandt vi ud af at mine øre ikke er symmetriske, og han tog sig god tid til at få en god snak om hvordan vi fik det bedste resultat ud af det benspænd, og jeg føler at det valg vi endte med at tage var det rigtige. Derudover så følte jeg mig i så trygge hænder, og han var god til at være beroligende omkring min nåleskræk. Jeg er virkelig imponeret over den ro Han har omkring sig, som i hvert fald smittede af på mig.

Hvor er det fint!

Tak, jeg er også blevet virkelig glad for dem. :love:


Det ser rigtig fint ud :) . Hvordan går det med helingen af dem ?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf LadyFox » 28. feb 2019, 09:32

Prosperity74 skrev:
LadyFox skrev:
Planten skrev:
LadyFox skrev:Så blev det gjort. Og hvor er jeg glad for at jeg valgte Jack. Til dels fandt vi ud af at mine øre ikke er symmetriske, og han tog sig god tid til at få en god snak om hvordan vi fik det bedste resultat ud af det benspænd, og jeg føler at det valg vi endte med at tage var det rigtige. Derudover så følte jeg mig i så trygge hænder, og han var god til at være beroligende omkring min nåleskræk. Jeg er virkelig imponeret over den ro Han har omkring sig, som i hvert fald smittede af på mig.

Hvor er det fint!

Tak, jeg er også blevet virkelig glad for dem. :love:


Det ser rigtig fint ud :) . Hvordan går det med helingen af dem ?


Det går fint, de er en smule ømme når jeg renser dem, eller hvis jeg har ligget dumt på puden, men ellers mærker jeg intet til dem. Så tænker at det er fint.
1
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf Planten » 8. apr 2019, 20:11

Hvordan går det med piercingerne Fox?
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf LadyFox » 8. apr 2019, 20:25

Planten skrev:Hvordan går det med piercingerne Fox?

Det går så godt, de er helet rigtig fint og helt uden problemer. Jeg er blevet rigtig glad for dem, og er efterhånden begyndt at se dem som en naturlig del af mit spejlbillede.

Jeg burde dog lige få taget mig sammen og gå ned i butikken og få afkortet den ene stav da den er lidt synlig, det er bare dovenskab, da jeg ikke rigtig kommer i området lige for tiden.
0
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf Planten » 8. apr 2019, 20:35

LadyFox skrev:
Planten skrev:Hvordan går det med piercingerne Fox?

Det går så godt, de er helet rigtig fint og helt uden problemer. Jeg er blevet rigtig glad for dem, og er efterhånden begyndt at se dem som en naturlig del af mit spejlbillede.

Jeg burde dog lige få taget mig sammen og gå ned i butikken og få afkortet den ene stav da den er lidt synlig, det er bare dovenskab, da jeg ikke rigtig kommer i området lige for tiden.

Hvor er det bare fedt, at det er gået så let!
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Anbefal en piercer i København..

Indlægaf sansera » 18. apr 2019, 19:15

LadyFox skrev:
Sof skrev:Jeg vil så overhovedet ikke anbefale Jonas. Var med min veninde inde for at holde i hånd, da hun kan heller ikke lide nåle særlig godt. Synes det var meget ind-betal-farvel-agtigt.

Synes også de havde et ret lille udvalg af smykker, slet ikke i rigtig nogen i kategorien simple/minimalistisk/moderne, de var alle meget grove. Kommer selvfølgelig an på hvad man er ude efter. Kiggede selv med, da jeg overvejer mere 2 selv. Mine nu er lavet ved Maria Tash i NY, så det er ikke lige i København. Men man undgår da Muffe og Gorlubb.


2 x sideburn surface. I denne omgang.

Det er dog ikke fordi jeg vil indgå Gorlubb, jeg kan bare ikke rigtig overskue deres booking-side. :genert:


Det kunne jeg heller ikke. Ringede til dem i stedet og booked tid over telefonen. Det var slet ikke noget problem og de er rigtig søde. Fik lavet 3 anti-helix i går og det var en rigtig god oplevelse :)
1

Tilbage til "Kropsudsmykning"