Hvad har du af alle slags udsmykning?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Dawwty
Kort karma: 2
Likede indlæg: 64

Re: Hvad har du af alle slags udsmykning?

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 15:30

Ellin skrev:
Planten skrev:
Ellin skrev:
Dawwty skrev:Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?

Jeg har selv både tatoveringer og piercing, men i det små. Og ingen tatoveringer på hænderne, hals eller hoved.

Tatoveringer på hænderne er da ikke forbudt?

Det er ikke ulovligt at have dem, men det er ulovligt at lave dem. Altså i Danmark. Folk kan jo i princippet have fået dem i udlandet :)

Det handlede bare om, at spørgsmålet fra Dawwty; "Nu er tatoveringer på hænderne jo forbudt, så jeg kunne da godt fristes til at spørge jer der har det, om hvorfor?" ikke rigtig giver mening for mig. Altså det er jo ikke forbudt for dem der har tatoveringerne.

Det er heller ikke forbud at handle i en kiosk du ved snyder med momsen, men støtter man foretaget og er forarget over ander gør det samme i andre sammenhæng!

Men det er ligemeget, tydeligvis et tabu emne som kun ender i mudderkast så glem at jeg spurte.
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 952
Likede indlæg: 6043

Indlægaf Planten » 12. aug 2019, 15:44

Dawwty skrev:Det er heller ikke forbud at handle i en kiosk du ved snyder med momsen, men støtter man foretaget og er forarget over ander gør det samme i andre sammenhæng!

Men det er ligemeget, tydeligvis et tabu emne som kun ender i mudderkast så glem at jeg spurte.

Der er ingen, der lægger op til mudderkastning :) men det har ikke rigtig noget med trådens emne at gøre, altså om det er forbudt :)
0
Brugeravatar
Dawwty
Kort karma: 2
Likede indlæg: 64

Indlægaf Dawwty » 12. aug 2019, 18:30

Planten skrev:
Dawwty skrev:Det er heller ikke forbud at handle i en kiosk du ved snyder med momsen, men støtter man foretaget og er forarget over ander gør det samme i andre sammenhæng!

Der er ingen, der lægger op til mudderkastning :) men det har ikke rigtig noget med trådens emne at gøre, altså om det er forbudt :)

Det udvikler det sig hurtigt til har jeg set i andre tråde, især hvis nogle mener at det er upassende i forhold til tråden.

Men nok om, det er ikke vigtigt.
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 369
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4729

Indlægaf didas » 12. aug 2019, 20:32

Jeg har 8 huller i ørerne og 4 tatoveringer (ankel, lænd og 2 x skulder)
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1376

Indlægaf Prosperity74 » 13. aug 2019, 20:39

Jeg har pillet min flat piercing ud i mit højre øre. Den irriterer for meget, da jeg bruger briller.
Fik lavet en rook piercing i fredags :)
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 952
Likede indlæg: 6043

Indlægaf Planten » 13. aug 2019, 20:48

Prosperity74 skrev:Jeg har pillet min flat piercing ud i mit højre øre. Den irriterer for meget, da jeg bruger briller.
Fik lavet en rook piercing i fredags :)

Det er nemlig også min tanke med en flat. Men det ser fedt ud. Jeg overvejer en orbital.
1
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1376

Indlægaf Prosperity74 » 13. aug 2019, 20:54

Er der andre herinde der har en rook piercing ? :)
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"