Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf paint » 26. nov 2017, 14:55

Man skal nok lige være klar over, at dem der griner højest - på vej hen til banken - faktisk er dem, der får en masse mennesker til at glo på deres mere eller mindre vanvittige youtube-videoer.
Vi taler om mange penge - rigtig mange penge - op til 10 mio dollars (70-75 mio DKK) i indtægter på videoerne. Og jeg tror egentlig, at dem der søsætter alle mulige latterlige teorier eller andet, er komplet ligeglade med om folk tror på deres vrøvl eller ej, bare de ser dem så ringer kasseapparatet.

Ud over det, laver de formentlig også nyhedsbreve, websites osv. osv. som sikkert kaster lige så meget af sig.

http://www.complex.com/pop-culture/2015 ... /ryan-higa
Senest rettet af paint 26. nov 2017, 15:18, rettet i alt 1 gang.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Debatmand
Permanent bortvist
Indlæg: 48
Tilmeldt: 24. nov 2017, 15:16
Kort karma: 0
Likede indlæg: 11

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Debatmand » 26. nov 2017, 15:05

dgd2007 skrev:Come nu on! Jeg så det selv i fjernsynet - som vi havde med i sommerhuset for første gang :gammel:
Så deeet ...


Hvad er dette for noget fis, selvfølgelig har vi været på Månen.

Hvorfor skulle de dog skjule, at de ikke havde været der?
0
Smil til verden og den smiler til dig. :)
Goozilla
Indlæg: 575
Tilmeldt: 30. apr 2016, 13:46
Kort karma: 28
Likede indlæg: 1628

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Goozilla » 26. nov 2017, 18:20

Wizzze skrev:Hvis I vil have et godt grin fra morgenstunden

https://www.mx.dk/nyheder/global/story/13004702


Hvor er det dog dejligt at se Darwins lov få lov til at blive demonstreret.
0
ALD MAKT TEL DI ORBLENE!!!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Juki » 26. nov 2017, 18:36

Wizzze skrev:Hvis I vil have et godt grin fra morgenstunden

https://www.mx.dk/nyheder/global/story/13004702

Men hvordan gik det mon så??
Var jorden flad eller tog han til månen for at spise ost i stedet? :panik:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Slettet bruger » 26. nov 2017, 19:01

fisken80 skrev:
Frank skrev:Når jeg hører om mennesker som hævder at jorden er flad, vi har ikke været på månen og forsøger at føre beviser for deres påstande, så burde jeg bare ryste på hoved af deres tosserier. Men jeg kan mærke at jeg bliver oprigtigt vred på dem. Jeg mener faktisk at de er dumme og uintelligente mennesker som jeg ikke over en dørtærskel ville stole på i alle andre situationer.


Jeg har det på samme måde. Altså for fanden, man vidste i middelalderen, at jorden er rund. Middelalderen, der ellers altid skældes ud for at være uoplyst og religiøst formørket.
At der er folk i dag, der gør sig dummere end folk i middelalderen, jamen altså suk... bare suk.


Jeg er ved at læse Herodot, og han siger også jorden er rund :) Næsten 500 år før Kristus.

Måske historien i stedet for fremskridt mere er sådan at vi startede på toppen og så bliver dummere og mere overtroiske som tiden går :gruble:
0
Goozilla
Indlæg: 575
Tilmeldt: 30. apr 2016, 13:46
Kort karma: 28
Likede indlæg: 1628

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Goozilla » 26. nov 2017, 20:58

Juki skrev:
Wizzze skrev:Hvis I vil have et godt grin fra morgenstunden

https://www.mx.dk/nyheder/global/story/13004702

Men hvordan gik det mon så??
Var jorden flad eller tog han til månen for at spise ost i stedet? :panik:


Hans tekniske formåen er vist kommet til kort og så har myndighederne umiddelbart stukket en kæp i hjulet på projektet.

Jeg er dog vild med FAA's indstilling til sagerne "We can't honestly approve it, we just know that you are going to do it there." :D

https://www.usatoday.com/story/news/nat ... 894762001/
2
ALD MAKT TEL DI ORBLENE!!!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Wizzze » 26. nov 2017, 21:19

Goozilla skrev:
Juki skrev:
Wizzze skrev:Hvis I vil have et godt grin fra morgenstunden

https://www.mx.dk/nyheder/global/story/13004702

Men hvordan gik det mon så??
Var jorden flad eller tog han til månen for at spise ost i stedet? :panik:


Hans tekniske formåen er vist kommet til kort og så har myndighederne umiddelbart stukket en kæp i hjulet på projektet.

Jeg er dog vild med FAA's indstilling til sagerne "We can't honestly approve it, we just know that you are going to do it there." :D

https://www.usatoday.com/story/news/nat ... 894762001/


"atmosflat" :lol: :stoned:
0
Do as I say! :whip:
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf fisken80 » 27. nov 2017, 06:29

eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:
Frank skrev:Når jeg hører om mennesker som hævder at jorden er flad, vi har ikke været på månen og forsøger at føre beviser for deres påstande, så burde jeg bare ryste på hoved af deres tosserier. Men jeg kan mærke at jeg bliver oprigtigt vred på dem. Jeg mener faktisk at de er dumme og uintelligente mennesker som jeg ikke over en dørtærskel ville stole på i alle andre situationer.


Jeg har det på samme måde. Altså for fanden, man vidste i middelalderen, at jorden er rund. Middelalderen, der ellers altid skældes ud for at være uoplyst og religiøst formørket.
At der er folk i dag, der gør sig dummere end folk i middelalderen, jamen altså suk... bare suk.


Jeg er ved at læse Herodot, og han siger også jorden er rund :) Næsten 500 år før Kristus.

Måske historien i stedet for fremskridt mere er sådan at vi startede på toppen og så bliver dummere og mere overtroiske som tiden går :gruble:


Jeg mente nok, der også var folk i antikken, der havde samme tanke, jeg var bare ikke sikker nok til at jeg ville skrive det.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Tænk sig vi var ikke på Månen!?

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2017, 18:44

Falstria skrev:
fisken80 skrev:
eks-Maupassant skrev:
fisken80 skrev:
Frank skrev:Når jeg hører om mennesker som hævder at jorden er flad, vi har ikke været på månen og forsøger at føre beviser for deres påstande, så burde jeg bare ryste på hoved af deres tosserier. Men jeg kan mærke at jeg bliver oprigtigt vred på dem. Jeg mener faktisk at de er dumme og uintelligente mennesker som jeg ikke over en dørtærskel ville stole på i alle andre situationer.


Jeg har det på samme måde. Altså for fanden, man vidste i middelalderen, at jorden er rund. Middelalderen, der ellers altid skældes ud for at være uoplyst og religiøst formørket.
At der er folk i dag, der gør sig dummere end folk i middelalderen, jamen altså suk... bare suk.


Jeg er ved at læse Herodot, og han siger også jorden er rund :) Næsten 500 år før Kristus.

Måske historien i stedet for fremskridt mere er sådan at vi startede på toppen og så bliver dummere og mere overtroiske som tiden går :gruble:


Jeg mente nok, der også var folk i antikken, der havde samme tanke, jeg var bare ikke sikker nok til at jeg ville skrive det.


Egypterne var vist endnu tidligere med at nedfælde de tanker.

Og så er der jo alle de som blot ikke har skrevet det ned, men tænkte/vidste det endnu tidligere igen.


Ja de fleste der har tænkt over det har jo regnet det ud. Og ja jeg vil da også tro man har vidst det i stenalderen osv. Man kan jo se det på havet.
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"