Polakkerne forlader os...

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Seladon » 18. nov 2017, 15:16

her er noget at tænke over

Billede
1
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf annellaII » 18. nov 2017, 15:18

Seladon skrev:
eks-Maupassant skrev:
kidkomb skrev:
FruitFly skrev:
kidkomb skrev:Det var hetzen jeg reagerede på og folk som dig, og andre, der føler for at svine mig til fordi jeg reagerer på noget der virker uretfærdigt, I burde skamme jer og tænke jer bedre om.

Hvis du føler jeg har svinet dig til, så beklager jeg. Det har på ingen måde været min hensigt.

kidkomb skrev:Jeg holder folk som jer ansvarlige for at mennesker som Conway og terroister opstår.

Nu synes jeg at DU behandler Conway nedladende. Er høn ikke selv ansvarlig for hvad høn går og siger i offentligheden eller er høn bare et stakkels offer? ;)

kidkomb skrev:For mennesker der bliver mødt med nedværdigelse og uretfærdighed, de trækker altid, altid til den forkerte side.

Det er jeg enig i. Når f.eks. Clinton kaldte Trump-vælgere for "deplorables", så omvender hun ikke en eneste, men gør dem mere stålsatte i deres modstand. Det er ALTID bedre at møde folk med den hensigt at ville FORSTÅ dem i stedet for at grave grøfter. Hvordan synes du selv at (stakkels) Conway klarer dén fordring?

kidkomb skrev:I får ikke omvendt Conway til at være et bedre menneske ved selv at være nogle lede sataner.

Hehe. Jeg tror ikke, der er NOGEN, der bilder sig ind at de kan "omvende" Conway - det handler mere om dem, der lytter med. De skal se, at det er noget sludder, der bliver disket på med fra Conway's side - men det er selvfølgelig mest formålstjenligt ikke selv at virke som en "led satan" - så opnår man det modsatte af hvad man ville.

Som jeg også skrev til Mau, så har jeg kun lidt kendskab til Conway.
Jeg vil egentlig gerne rette "svine til", det synes jeg ikke var tilfældet, jeg burde have valgt "skælde ud".
No hard feelings herfra overhovedet.
Mht at folk selv er ansvarlige for hvad de siger og gør i offentligheden, så jo. Helt bestemt.
I og med jeg ikke har den store erfaring med Conway, så synes jeg ikke at jeres springen-til-konklusioner var særlig fair og min pointe var bare at vores meninger bliver påvirket hele tiden og man lader sig ikke påvirke i positiv retning, hvis man bliver talt ned til.

Jeg gider ikke at være med til Conway-bashingen, jeg synes det er komplet formålsløst, så jeg vil ikke tage stilling til "hvordan jeg selv synes at h*n klarer" noget som helst.
Omend jeg er helt med på at det er smart at få facts på bordet, og facts der er sande, så ingen tror på noget vrøvl. Det er jeg helt, helt for.


Altså vi har jo prøvet, men Conway har kørt den postfaktuelle stil nærmest siden day one :)

Den her tråd er noget af det første han var med i viewtopic.php?f=32&t=5384&start=30

Hvor han lægger ud med at mene at Merkel er en "bondekone" og så som sædvanlig ikke reagerer på at han får at vide hun har en Pd D i kvantefysik osv. :)

For mig er det OK man skrive forkerte ting, men ikke OK hvis man bliver ved når man bliver rettet og generelt bare er fuldkommen ligeglad med virkeligheden, men bare vil skrive hvad der passer en.


Jeps, Maup

Billede


Det er bare med at hælde benzin på bålen, så det rigtigt kan brænde!
1
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf annellaII » 18. nov 2017, 15:19

eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
FruitFly skrev:
kidkomb skrev:Det var hetzen jeg reagerede på og folk som dig, og andre, der føler for at svine mig til fordi jeg reagerer på noget der virker uretfærdigt, I burde skamme jer og tænke jer bedre om.

Hvis du føler jeg har svinet dig til, så beklager jeg. Det har på ingen måde været min hensigt.

kidkomb skrev:Jeg holder folk som jer ansvarlige for at mennesker som Conway og terroister opstår.

Nu synes jeg at DU behandler Conway nedladende. Er høn ikke selv ansvarlig for hvad høn går og siger i offentligheden eller er høn bare et stakkels offer? ;)

kidkomb skrev:For mennesker der bliver mødt med nedværdigelse og uretfærdighed, de trækker altid, altid til den forkerte side.

Det er jeg enig i. Når f.eks. Clinton kaldte Trump-vælgere for "deplorables", så omvender hun ikke en eneste, men gør dem mere stålsatte i deres modstand. Det er ALTID bedre at møde folk med den hensigt at ville FORSTÅ dem i stedet for at grave grøfter. Hvordan synes du selv at (stakkels) Conway klarer dén fordring?

kidkomb skrev:I får ikke omvendt Conway til at være et bedre menneske ved selv at være nogle lede sataner.

Hehe. Jeg tror ikke, der er NOGEN, der bilder sig ind at de kan "omvende" Conway - det handler mere om dem, der lytter med. De skal se, at det er noget sludder, der bliver disket på med fra Conway's side - men det er selvfølgelig mest formålstjenligt ikke samtidig selv at virke som en "led satan" - så opnår man det modsatte af hvad man ville.


Så spring dog for fanden conway's trådtemaer og kommentarer over, i stedet for nu på 2. dag at sidde her og hetze mod ham og bagtale ham - det er sgy på børnehaveniveau!!!


Altså, nej, for jeg er ikke interesseret i at han bilder folk alt muligt ind.

Og nej, det er hverken hetz eller bagtale, han gør jo de ting jeg anklager ham for i den her tråd allerede.

Når han påstår at "nu dokumenterer jeg at..." og så smider en link der ikke har noget med det at gøre, som han snakker om, så er der jo folk der læser tråden som IKKE klikker på linket, og så tror de jo at hans BS er rigtigt.

Jeg er da ikke interesseret i at han render rundt og bilder folk ind f.eks. at Merkel er en "bondekone".


Altsp "Mausezahn" noget bondekone er der nu altså over Merkel, har du nongensinde set et billede af hende med tørklæde på?
0
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Conway » 18. nov 2017, 15:57

DenBruneMunk skrev:
Conway skrev:Til orientering uddeler jeg hjerter med rund hånd og sågar et +point en enkelt gang, men har aldrig brugt -point.
Du kan tro -point virker, de er næsten lige så gode som en anmeldelse af indlæg :)


Beklager, men det virker for mig formålsløst og forvirrende at karaktersætte meddebattører. Det er for mig blot en anden form for enten rygklapperi el. modvilje og jeg kan forestille mig at de oftest bliver benyttet i ophedede debatter.
Jeg har selv uddelt et enkelt + point, men kan ikke huske hvorfor.
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Slettet bruger » 18. nov 2017, 16:04

annellaII skrev:
eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
FruitFly skrev:
kidkomb skrev:Det var hetzen jeg reagerede på og folk som dig, og andre, der føler for at svine mig til fordi jeg reagerer på noget der virker uretfærdigt, I burde skamme jer og tænke jer bedre om.

Hvis du føler jeg har svinet dig til, så beklager jeg. Det har på ingen måde været min hensigt.

kidkomb skrev:Jeg holder folk som jer ansvarlige for at mennesker som Conway og terroister opstår.

Nu synes jeg at DU behandler Conway nedladende. Er høn ikke selv ansvarlig for hvad høn går og siger i offentligheden eller er høn bare et stakkels offer? ;)

kidkomb skrev:For mennesker der bliver mødt med nedværdigelse og uretfærdighed, de trækker altid, altid til den forkerte side.

Det er jeg enig i. Når f.eks. Clinton kaldte Trump-vælgere for "deplorables", så omvender hun ikke en eneste, men gør dem mere stålsatte i deres modstand. Det er ALTID bedre at møde folk med den hensigt at ville FORSTÅ dem i stedet for at grave grøfter. Hvordan synes du selv at (stakkels) Conway klarer dén fordring?

kidkomb skrev:I får ikke omvendt Conway til at være et bedre menneske ved selv at være nogle lede sataner.

Hehe. Jeg tror ikke, der er NOGEN, der bilder sig ind at de kan "omvende" Conway - det handler mere om dem, der lytter med. De skal se, at det er noget sludder, der bliver disket på med fra Conway's side - men det er selvfølgelig mest formålstjenligt ikke samtidig selv at virke som en "led satan" - så opnår man det modsatte af hvad man ville.


Så spring dog for fanden conway's trådtemaer og kommentarer over, i stedet for nu på 2. dag at sidde her og hetze mod ham og bagtale ham - det er sgy på børnehaveniveau!!!


Altså, nej, for jeg er ikke interesseret i at han bilder folk alt muligt ind.

Og nej, det er hverken hetz eller bagtale, han gør jo de ting jeg anklager ham for i den her tråd allerede.

Når han påstår at "nu dokumenterer jeg at..." og så smider en link der ikke har noget med det at gøre, som han snakker om, så er der jo folk der læser tråden som IKKE klikker på linket, og så tror de jo at hans BS er rigtigt.

Jeg er da ikke interesseret i at han render rundt og bilder folk ind f.eks. at Merkel er en "bondekone".


Altsp "Mausezahn" noget bondekone er der nu altså over Merkel, har du nongensinde set et billede af hende med tørklæde på?


Det er ikke det Conway skrev og det ved du udmærket godt.

Mit problem er at det Conway skrev var forkert, og han nægtede at indrømme han tog fejl. Og at han konsekvent gør det.

Der er fair game at skrive hvad man synes folk minder om :)

Men der er en kæmpe forskel på at skrive om "der er noget X over folk" og at de ER det.

Du kan selv søge i hans post og finde mange af den slags ting, jeg mener at kunne huske at man også mente Merkel var nazist.
0
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf annellaII » 18. nov 2017, 16:14

eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
FruitFly skrev:
kidkomb skrev:Det var hetzen jeg reagerede på og folk som dig, og andre, der føler for at svine mig til fordi jeg reagerer på noget der virker uretfærdigt, I burde skamme jer og tænke jer bedre om.

Hvis du føler jeg har svinet dig til, så beklager jeg. Det har på ingen måde været min hensigt.

kidkomb skrev:Jeg holder folk som jer ansvarlige for at mennesker som Conway og terroister opstår.

Nu synes jeg at DU behandler Conway nedladende. Er høn ikke selv ansvarlig for hvad høn går og siger i offentligheden eller er høn bare et stakkels offer? ;)

kidkomb skrev:For mennesker der bliver mødt med nedværdigelse og uretfærdighed, de trækker altid, altid til den forkerte side.

Det er jeg enig i. Når f.eks. Clinton kaldte Trump-vælgere for "deplorables", så omvender hun ikke en eneste, men gør dem mere stålsatte i deres modstand. Det er ALTID bedre at møde folk med den hensigt at ville FORSTÅ dem i stedet for at grave grøfter. Hvordan synes du selv at (stakkels) Conway klarer dén fordring?

kidkomb skrev:I får ikke omvendt Conway til at være et bedre menneske ved selv at være nogle lede sataner.

Hehe. Jeg tror ikke, der er NOGEN, der bilder sig ind at de kan "omvende" Conway - det handler mere om dem, der lytter med. De skal se, at det er noget sludder, der bliver disket på med fra Conway's side - men det er selvfølgelig mest formålstjenligt ikke samtidig selv at virke som en "led satan" - så opnår man det modsatte af hvad man ville.


Så spring dog for fanden conway's trådtemaer og kommentarer over, i stedet for nu på 2. dag at sidde her og hetze mod ham og bagtale ham - det er sgy på børnehaveniveau!!!


Altså, nej, for jeg er ikke interesseret i at han bilder folk alt muligt ind.

Og nej, det er hverken hetz eller bagtale, han gør jo de ting jeg anklager ham for i den her tråd allerede.

Når han påstår at "nu dokumenterer jeg at..." og så smider en link der ikke har noget med det at gøre, som han snakker om, så er der jo folk der læser tråden som IKKE klikker på linket, og så tror de jo at hans BS er rigtigt.

Jeg er da ikke interesseret i at han render rundt og bilder folk ind f.eks. at Merkel er en "bondekone".


Altsp "Mausezahn" noget bondekone er der nu altså over Merkel, har du nongensinde set et billede af hende med tørklæde på?


Det er ikke det Conway skrev og det ved du udmærket godt.

Mit problem er at det Conway skrev var forkert, og han nægtede at indrømme han tog fejl. Og at han konsekvent gør det.

Der er fair game at skrive hvad man synes folk minder om :)

Men der er en kæmpe forskel på at skrive om "der er noget X over folk" og at de ER det.

Du kan selv søge i hans post og finde mange af den slags ting, jeg mener at kunne huske at man også mente Merkel var nazist.


Der er da så mange, der bliver beskyldt fort at være nazister, om Merkel er nazist, det i det mindste mener grækerne, de holder sig ikke tilbage med at offentliggøre billeder af hende i nazi-uniform, Hitler-hilsen, Hitler-overskæg m.m. - Næh hun var kommunist indtil Berlin-murens fald.
1
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Conway » 18. nov 2017, 16:15

Seladon skrev:
eks-Maupassant skrev:
kidkomb skrev:
FruitFly skrev:
kidkomb skrev:Det var hetzen jeg reagerede på og folk som dig, og andre, der føler for at svine mig til fordi jeg reagerer på noget der virker uretfærdigt, I burde skamme jer og tænke jer bedre om.

Hvis du føler jeg har svinet dig til, så beklager jeg. Det har på ingen måde været min hensigt.

kidkomb skrev:Jeg holder folk som jer ansvarlige for at mennesker som Conway og terroister opstår.

Nu synes jeg at DU behandler Conway nedladende. Er høn ikke selv ansvarlig for hvad høn går og siger i offentligheden eller er høn bare et stakkels offer? ;)

kidkomb skrev:For mennesker der bliver mødt med nedværdigelse og uretfærdighed, de trækker altid, altid til den forkerte side.

Det er jeg enig i. Når f.eks. Clinton kaldte Trump-vælgere for "deplorables", så omvender hun ikke en eneste, men gør dem mere stålsatte i deres modstand. Det er ALTID bedre at møde folk med den hensigt at ville FORSTÅ dem i stedet for at grave grøfter. Hvordan synes du selv at (stakkels) Conway klarer dén fordring?

kidkomb skrev:I får ikke omvendt Conway til at være et bedre menneske ved selv at være nogle lede sataner.

Hehe. Jeg tror ikke, der er NOGEN, der bilder sig ind at de kan "omvende" Conway - det handler mere om dem, der lytter med. De skal se, at det er noget sludder, der bliver disket på med fra Conway's side - men det er selvfølgelig mest formålstjenligt ikke selv at virke som en "led satan" - så opnår man det modsatte af hvad man ville.

Som jeg også skrev til Mau, så har jeg kun lidt kendskab til Conway.
Jeg vil egentlig gerne rette "svine til", det synes jeg ikke var tilfældet, jeg burde have valgt "skælde ud".
No hard feelings herfra overhovedet.
Mht at folk selv er ansvarlige for hvad de siger og gør i offentligheden, så jo. Helt bestemt.
I og med jeg ikke har den store erfaring med Conway, så synes jeg ikke at jeres springen-til-konklusioner var særlig fair og min pointe var bare at vores meninger bliver påvirket hele tiden og man lader sig ikke påvirke i positiv retning, hvis man bliver talt ned til.

Jeg gider ikke at være med til Conway-bashingen, jeg synes det er komplet formålsløst, så jeg vil ikke tage stilling til "hvordan jeg selv synes at h*n klarer" noget som helst.
Omend jeg er helt med på at det er smart at få facts på bordet, og facts der er sande, så ingen tror på noget vrøvl. Det er jeg helt, helt for.


Altså vi har jo prøvet, men Conway har kørt den postfaktuelle stil nærmest siden day one :)

Den her tråd er noget af det første han var med i viewtopic.php?f=32&t=5384&start=30

Hvor han lægger ud med at mene at Merkel er en "bondekone" og så som sædvanlig ikke reagerer på at han får at vide hun har en Pd D i kvantefysik osv. :)

For mig er det OK man skrive forkerte ting, men ikke OK hvis man bliver ved når man bliver rettet og generelt bare er fuldkommen ligeglad med virkeligheden, men bare vil skrive hvad der passer en.


Jeps, Maup

Billede


Til din orientering Seladon er beskrivelsen af Merkel skam ikke min opfindelse. Dette var hvad der stod på en protest plakat som jeg så i tv. " Merkel - die bekloppte DDR bauerin" som oversat betyder "den forrykte DDR bondekone"...
Hvis man skal tages til indtægt for udtalelser om statsledere gætter jeg på at der kan skrives en hel bog hvis man gennemgår Trump tråden herinde og lur mig om ikke du selv er imellem Seladon, men jeg tror Exmaup fører stort...
Du kender forhåbentlig den om stenen og glashuset...
Senest rettet af Conway 18. nov 2017, 16:22, rettet i alt 1 gang.
1
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Slettet bruger » 18. nov 2017, 16:19

Conway skrev:
Til din orientering Seladon er beskrivelsen af Merkel skam ikke min opfindelse. Dette var hvad der stod på en protest plakat som jeg så i tv. " Merkel - die bekloppte DDR bauerin" som oversat betyder "den forrykte DDR bondekone"...


Ok og så er det så rigtigt fordi du har set det på en plakat eller hvad?

Så næste gang vi ser noget på en plakat, så kan vi sige til alle og enhver at sådan er det bare fordi det er altid rigtigt hvad der står på plakater?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Slettet bruger » 18. nov 2017, 16:26

annellaII skrev:
Der er da så mange, der bliver beskyldt fort at være nazister, om Merkel er nazist, det i det mindste mener grækerne, de holder sig ikke tilbage med at offentliggøre billeder af hende i nazi-uniform, Hitler-hilsen, Hitler-overskæg m.m. - Næh hun var kommunist indtil Berlin-murens fald.


Yes, og når Conway stædigt fastholder at hun er nazist, og nægter at lytte til ting som det du selv siger her, så gør han præcis det som jeg siger at han gør: Siger forkerte ting og nægter pure at indrømme at det er forkert hvad han siger.

Kan ikke huske Merkel-tråden præcist, men stort set alle debatter med ham er a la han starter med "Merkel er nazist" og når han så bliver korrigeret a la som du gør her, så svarer han bare "Nej det er hun" eller poster et link til et eller andet random og kører videre med at hun er nazist.

Ja og den stil er bare hans stil.

Den er der jo i den her tråd stadig - han postede et totalt irrelevant link som "dokumentation", og ikke om der kommer et pip fra ham i tråden, om at det link var jo nok ikke helt relevant :)
0
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Conway » 18. nov 2017, 16:34

FruitFly skrev:
Conway skrev:Det er fint at bølgerne går højt i en debat, og også ok at det som her går totalt off topic og endda acceptabelt at mistænke en trådstarters motiv, men jeg synes dog som minimum man burde kommentere på emnet i tråden.

Enig. Og det er også almindelig god stil at trådstarter som minimum svarer sagligt på de spørgsmål som startindlægget giver anledning til, men sådan er der så meget.


Det har jeg skam gjort efter bedste evne, men hylekoret overtog scenen desværre og sådan vil det nok altid være...
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf FruitFly » 18. nov 2017, 16:47

Conway skrev:
FruitFly skrev:Og det er også almindelig god stil at trådstarter som minimum svarer sagligt på de spørgsmål som startindlægget giver anledning til, men sådan er der så meget.


Det har jeg skam gjort efter bedste evne...

Fair nok. Ingen er forpligtet ud over deres evner.

Jeg mangler stadig en form for dokumentation for at vi har "topkvalificerede håndværkere af mellemøstlig herkomst" som bare går ledige rundt og kan overtage når/hvis polakkerne tager hjem, men jeg overlever.
0
#Klimatosse
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf Conway » 18. nov 2017, 16:48

eks-Maupassant skrev:
annellaII skrev:
Der er da så mange, der bliver beskyldt fort at være nazister, om Merkel er nazist, det i det mindste mener grækerne, de holder sig ikke tilbage med at offentliggøre billeder af hende i nazi-uniform, Hitler-hilsen, Hitler-overskæg m.m. - Næh hun var kommunist indtil Berlin-murens fald.


Yes, og når Conway stædigt fastholder at hun er nazist, og nægter at lytte til ting som det du selv siger her, så gør han præcis det som jeg siger at han gør: Siger forkerte ting og nægter pure at indrømme at det er forkert hvad han siger.

Kan ikke huske Merkel-tråden præcist, men stort set alle debatter med ham er a la han starter med "Merkel er nazist" og når han så bliver korrigeret a la som du gør her, så svarer han bare "Nej det er hun" eller poster et link til et eller andet random og kører videre med at hun er nazist.

Ja og den stil er bare hans stil.

Den er der jo i den her tråd stadig - han postede et totalt irrelevant link som "dokumentation", og ikke om der kommer et pip fra ham i tråden, om at det link var jo nok ikke helt relevant :)


Nu er det vist på høje tid du beviser at jeg har kaldt Merkel "nazist" hvilket jeg ikke har nogen som helst erindring om.
Hvis du ikke finder et bevis forventer jeg et klart dementi fra din side Exmaup !!!
1
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Polakkerne forlader os...

Indlægaf FruitFly » 18. nov 2017, 16:50

annellaII skrev:Så spring dog for fanden conway's trådtemaer og kommentarer over, i stedet for nu på 2. dag at sidde her og hetze mod ham og bagtale ham - det er sgy på børnehaveniveau!!!

Jamen, det er jo det! Jeg taler jo netop med kidkomb om hvordan man håndterer "klaphatte" (nu vælger jeg den term igen for at holde det så neutralt som muligt). Jeg er af den overbevisning at det er bedst at forsøge at tage fat og forsøge at påvise at der er tale om vrøvl og sludder og ikke bare lade det så uimodsagt hen - og at kalde en spade for en spade. Men det kan man jo have forskellig holdning til, det er klart.
2
#Klimatosse
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

MODERATION

Indlægaf decibell » 18. nov 2017, 16:58

Tråden låses pga. afsporing og mudderkast.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"