Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. nov 2017, 20:07

Henrik Thorup er på News lige nu. Han virker helt blæst og vrøvler rundt mellem religion og hygiejne.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Delfin » 9. nov 2017, 21:03

Hygiejne er selvfølgelig relevant i alle de situationer, hvor man dækker håret til, og det er vel stort set kun ved operationer. Ikke at jeg ved det, men jeg vil tro, at der findes et 'katalog' for operationspersonale, hvor regler for den slags allerede er beskrevet. Ligesom der også er på andet personale ang ure, ringe, neglelak etc.
0
14 11 14
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2017, 21:09

2659793-lol_wut1.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Delfin » 9. nov 2017, 21:12

kartoffelpizza skrev:
Delfin skrev:Hygiejne er selvfølgelig relevant i alle de situationer, hvor man dækker håret til, og det er vel stort set kun ved operationer. Ikke at jeg ved det, men jeg vil tro, at der findes et 'katalog' for operationspersonale, hvor regler for den slags allerede er beskrevet. Ligesom der også er på andet personale ang ure, ringe, neglelak etc.

Ja, der gør, og nu er vi, der arbejder i sundhedsvæsenet jo ikke rablende idioter, men ret veluddannede :lol:
Plus man sgu også selv er ret interesseret i ikke at slæbe folks sygdomme med hjem...

Det her er simpelthen så latterligt og især hygiejnedelen. Skal jeg også klippe mit lange hår af så? :rulle:


Jep, fjern hele lortet over hele kroppen :lol:
0
14 11 14
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2017, 21:14

kartoffelpizza skrev:
Delfin skrev:Hygiejne er selvfølgelig relevant i alle de situationer, hvor man dækker håret til, og det er vel stort set kun ved operationer. Ikke at jeg ved det, men jeg vil tro, at der findes et 'katalog' for operationspersonale, hvor regler for den slags allerede er beskrevet. Ligesom der også er på andet personale ang ure, ringe, neglelak etc.

Ja, der gør, og nu er vi, der arbejder i sundhedsvæsenet jo ikke rablende idioter, men ret veluddannede :lol:
Plus man sgu også selv er ret interesseret i ikke at slæbe folks sygdomme med hjem...

Det her er simpelthen så latterligt og især hygiejnedelen. Skal jeg også klippe mit lange hår af så? :rulle:


Du mener man har tænkt over at det er ufedt en læge lader sit beskidte fuldskæg hænge ned midt i hjertetransplationen? Altså helt uden at DF har kommet med råd om det?
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Delfin » 9. nov 2017, 21:15

eks-Maupassant skrev:
kartoffelpizza skrev:
Delfin skrev:Hygiejne er selvfølgelig relevant i alle de situationer, hvor man dækker håret til, og det er vel stort set kun ved operationer. Ikke at jeg ved det, men jeg vil tro, at der findes et 'katalog' for operationspersonale, hvor regler for den slags allerede er beskrevet. Ligesom der også er på andet personale ang ure, ringe, neglelak etc.

Ja, der gør, og nu er vi, der arbejder i sundhedsvæsenet jo ikke rablende idioter, men ret veluddannede :lol:
Plus man sgu også selv er ret interesseret i ikke at slæbe folks sygdomme med hjem...

Det her er simpelthen så latterligt og især hygiejnedelen. Skal jeg også klippe mit lange hår af så? :rulle:


Du mener man har tænkt over at det er ufedt en læge lader sit beskidte fuldskæg hænge ned midt i hjertetransplationen? Altså helt uden at DF har kommet med råd om det?


Ja tænk engang :gisp:
0
14 11 14
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. nov 2017, 21:15

kartoffelpizza skrev:
Delfin skrev:Hygiejne er selvfølgelig relevant i alle de situationer, hvor man dækker håret til, og det er vel stort set kun ved operationer. Ikke at jeg ved det, men jeg vil tro, at der findes et 'katalog' for operationspersonale, hvor regler for den slags allerede er beskrevet. Ligesom der også er på andet personale ang ure, ringe, neglelak etc.

Ja, der gør, og nu er vi, der arbejder i sundhedsvæsenet jo ikke rablende idioter, men ret veluddannede :lol:
Plus man sgu også selv er ret interesseret i ikke at slæbe folks sygdomme med hjem...

Det her er simpelthen så latterligt og især hygiejnedelen. Skal jeg også klippe mit lange hår af så? :rulle:


Det var til gengæld det indtryk, Pias mand gav af sig selv på News :tie:
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2017, 21:31

Man må se rimeligt latterlig ud med sådan et kæmpe fuldskæg i net. Det ville nok få mig til at klippe det af (hvis jeg havde fuldskæg, og jeg var læge). I det hele taget kunne min forfængelighed nok ikke klare et job hvor jeg skulle bruge hårnet.

Jeg synes det er godt at DF har landsbytosserne til at holde dem lidt nede.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Slettet bruger » 9. nov 2017, 21:33

Delfin skrev:
kartoffelpizza skrev:
Delfin skrev:Hygiejne er selvfølgelig relevant i alle de situationer, hvor man dækker håret til, og det er vel stort set kun ved operationer. Ikke at jeg ved det, men jeg vil tro, at der findes et 'katalog' for operationspersonale, hvor regler for den slags allerede er beskrevet. Ligesom der også er på andet personale ang ure, ringe, neglelak etc.

Ja, der gør, og nu er vi, der arbejder i sundhedsvæsenet jo ikke rablende idioter, men ret veluddannede :lol:
Plus man sgu også selv er ret interesseret i ikke at slæbe folks sygdomme med hjem...

Det her er simpelthen så latterligt og især hygiejnedelen. Skal jeg også klippe mit lange hår af så? :rulle:


Jep, fjern hele lortet over hele kroppen :lol:


en full body brazilian wax burde være krav til alle ansate i sundhedsvæsenet

samt til Folketingsmedlemmer
1
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf fisken80 » 10. nov 2017, 06:35

Øv en kedelig tråd. Hvor er alle dem, der plejer at være enige med DF henne? Dem har vi da et par stykker af på debatten.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Ubiquitous
Indlæg: 363
Tilmeldt: 23. apr 2016, 10:58
Kort karma: 12
Likede indlæg: 462

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Ubiquitous » 10. nov 2017, 06:36

Nej, sådan har DF altid været. DF har om nogen forstået, at hvis man vil normalisere fremmedhad på nationalt plan, så er årelang process, hvor man tager et lille skridt af gangen. Nu hvor burkaforbuddet er kommet igennem er det videre til næste salamiskive.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf LadyFox » 10. nov 2017, 06:53

fisken80 skrev:Øv en kedelig tråd. Hvor er alle dem, der plejer at være enige med DF henne? Dem har vi da et par stykker af på debatten.

Man behøver vel ikke at være enig med alt det parti man stemmer på siger?
5
...
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf fisken80 » 10. nov 2017, 07:02

LadyFox skrev:
fisken80 skrev:Øv en kedelig tråd. Hvor er alle dem, der plejer at være enige med DF henne? Dem har vi da et par stykker af på debatten.

Man behøver vel ikke at være enig med alt det parti man stemmer på siger?


Næh, men der plejer nu at være et par stykker, der har nogle skal vi sige ret markante holdninger til indvandrere med ikke-vestlig baggrund. Jeg gad da godt høre deres holdning til forslaget.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Code71 » 10. nov 2017, 07:14

DF udnytter bare mediemøllen efter bedste evne. DE vil gerne bestemme hvad kommunal valget skal handle om. De vil gerne dreje det væk fra de lokale spørgsmål og over på de landspolitiske. Herunder indvandrer politikken. For de ved at hvis de får debatten til at dreje sig om det, så går de frem. Handler den om lokale spørgsmål, går de tilbage

Det undrer mig ærligt talt en smule at så mange hopper på deres limpind - og det med så bundlatterlige forslag som bla det her
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Har DF totalt droppet jordforbindelsen?

Indlægaf Pax Romana » 10. nov 2017, 08:34

Hvis han kommer forbi min arbejdsplads, så vil han møde granvoksne mænd i kampuniformer med våben i hænderne og store velplejede fuldskæg. :gruble: Måske jeg i virkeligheden er en radikaliseret hellig kriger? :fløjt:
1
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"