Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Pølsemix » 18. okt 2017, 19:56

DenBruneMunk skrev:Nu var det dig som startede med at stille et dumt OG , så lad os lige slå fast hvem som gjorde hvad og hvorfor, det har du selv besvaret og endnu engang selv tilkendegjort at du ikke skal beskrive yderligere i denne tråd :) Tak!

Det er vist kun dig der ikke forstår det efter adskillige iterationer :fløjt:
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 18. okt 2017, 19:59

Pølsemix skrev:
DenBruneMunk skrev:Nu var det dig som startede med at stille et dumt OG , så lad os lige slå fast hvem som gjorde hvad og hvorfor, det har du selv besvaret og endnu engang selv tilkendegjort at du ikke skal beskrive yderligere i denne tråd :) Tak!

Det er vist kun dig der ikke forstår det efter adskillige iterationer :fløjt:

Eller dig som ikke vil forstå? Hvornår stopper du dette? Du er ved at ødelægge tråden med dit skvadder udenoms snak, når du godt ved du selv begyndte den del, så prøv lige at fortsæt den leg, ik...

Skal vi henvise til dit første indlæg, hvor du så flot skriver OG! eller kan du selv finde ud af og søge og forstå?
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Pølsemix » 18. okt 2017, 20:07

thomassneum skrev:
Der menes jo nok, at de netop ikke hopper lige højt. :D

Præcis, alle ved jo at partier giver og tager i politiske forhandlinger, det er jo bare en åbenlys konstatering, som ikke beriger debatten.
Det essentielle er jo at DF er stemmekvæg, når de får deres små kardinalpunkter opfyldt.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 18. okt 2017, 20:18

Pølsemix skrev:
thomassneum skrev:
Der menes jo nok, at de netop ikke hopper lige højt. :D

Det essentielle er jo at DF er stemmekvæg, når de får deres små kardinalpunkter opfyldt.
Når DF gør, så gør V det samme, og når LA synes de vil have bare en 5 øre mere, så gør de det samme. Der er vist ikke så meget forskel hvilken type kvæg du hentyder til, og de er sortbroget , brune eller bare rene kødkvæg som V er lidt ofte :) De slagtes vist oftere end DF gør.
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Pølsemix » 18. okt 2017, 20:26

DenBruneMunk skrev:Når DF gør, så gør V det samme, og når LA synes de vil have bare en 5 øre mere, så gør de det samme. Der er vist ikke så meget forskel hvilken type kvæg du hentyder til, og de er sortbroget , brune eller bare rene kødkvæg som V er lidt ofte :) De slagtes vist oftere end DF gør.

Nej, det er ikke det samme, når DF historisk set har lagt sine mandater over i Venstres hænder så længe de fik udlændingestramninger, ældresymbolik og en grænsebom.
Virkeligheden bliver ikke anderledes af at du taler udenom og kommer med løse påstande.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 18. okt 2017, 20:36

Pølsemix skrev:
DenBruneMunk skrev:Når DF gør, så gør V det samme, og når LA synes de vil have bare en 5 øre mere, så gør de det samme. Der er vist ikke så meget forskel hvilken type kvæg du hentyder til, og de er sortbroget , brune eller bare rene kødkvæg som V er lidt ofte :) De slagtes vist oftere end DF gør.

Nej, det er ikke det samme, når DF historisk set har lagt sine mandater over i Venstres hænder så længe de fik udlændingestramninger, ældresymbolik og en grænsebom.
Virkeligheden bliver ikke anderledes af at du taler udenom og kommer med løse påstande.

Du misforstår, du giver udtryk for en holdning indtil videre, samme gør jeg, så lige nu står den 1-1 , og afventer lidt mere på det plan :)
0
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Conway » 19. okt 2017, 07:53

Pølsemix skrev:
Conway skrev:
Du vrøvler helt vildt Pølsemix.
Hvilken dagpengereform taler du om for det kan da ikke være den seneste !

Et bredt flertal i Folketinget har i dag vedtaget et nyt dagpengesystem, der skaber den nødvendige ro på dagpengeområdet og sikrer et større incitament til at tage alle typer af job.

03. juni 2016
En toårig dagpengeperiode med mulighed for fleksibel forlængelse af dagpengeperioden med op til et år er udgangspunktet for det nye dagpengesystem, som regeringen, Socialdemokraterne, Dansk Folkeparti og Radikale Venstre står bag og i dag har vedtaget.

Den nødvendige ro ift. hvad mon? :gruble:
Nårh ja, mon ikke der menes den reform før end den du skriver om, som DF støttede op om og S ikke var med i. ;)


Tankelæsning er ikke min spidskompetence Pølsemix så måske du skulle præcisere fremover !
At DF skulle agere stemmekvæg viser blot hvor lidt du følger med i virkelighedens verden....
https://www.altinget.dk/artikel/her-er- ... inansloven
Ovenstående indeholder ikke et ord om indvandrere og grænser, men udelukkende om velfærd så måske skulle du prøve at kravle ud af din boble Pølsemix !
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Pølsemix » 19. okt 2017, 15:27

DenBruneMunk skrev:Du misforstår, du giver udtryk for en holdning indtil videre, samme gør jeg, så lige nu står den 1-1 , og afventer lidt mere på det plan :)

Nu troller du, det her giver jo ikke mening
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 19. okt 2017, 22:16

Pølsemix skrev:
DenBruneMunk skrev:Du misforstår, du giver udtryk for en holdning indtil videre, samme gør jeg, så lige nu står den 1-1 , og afventer lidt mere på det plan :)

Nu troller du, det her giver jo ikke mening

Så er dine svar ikke udtryk for en holdning til DF? Hvorfra skulle det ellers komme? Du sidder vel ikke og holder en i hånden og får svarene der?
Så derfor, du giver udtryk for din holdning, og jeg giver udtryk for min, kan det siges meget klarere eller kan du ikke forstå hvad du får forklaret eller har jeg ret, at nogen holder dig i hånden og du er bare en repeat af andres ord, så ligegyldig uden holdning her.
0
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Pølsemix » 20. okt 2017, 19:17

DenBruneMunk skrev:Så er dine svar ikke udtryk for en holdning til DF? Hvorfra skulle det ellers komme? Du sidder vel ikke og holder en i hånden og får svarene der?
Så derfor, du giver udtryk for din holdning, og jeg giver udtryk for min, kan det siges meget klarere eller kan du ikke forstå hvad du får forklaret eller har jeg ret, at nogen holder dig i hånden og du er bare en repeat af andres ord, så ligegyldig uden holdning her.

Når jeg svarer "og?" når du citerer mig i et indlæg omkring DF og deres historiske forvaltning af deres mandater, så svarer du med en åbenlys konstatering af hvordan partier arbejder sammen og kommer frem til løsninger. Det jeg så forventer er at du uddyber og sætter det i den kontekst, det sker bare ikke. Du fortsætter med skyklapper og skriver side op og ned, om at partier giver køb på noget for at få noget andet, altså at de indgår kompromiser.

Så foreslår jeg at du får lidt hjælp til at begå dig på et forum, og så tror du det omhandler emnet :stoned:
Det samme skete i en anden tråd, hvor du konkluderede at du indgår i en forhandling med en butik, når du køber noget på tilbud :forvirret2:

Så enten troller eller også forstår du ikke simple svar, når du kører i ring og svarer med hvad der grænser til volapyk.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 20. okt 2017, 21:24

Du får ret, jeg får fred.. Håber ikke der er brugt svin i den pølsemix, for det grænser vist til en snert af svineri.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 20. okt 2017, 22:28

Er det nu vi skal mistænke dig for at være årsagen til alt ondt, for du kan da ikke holde mund? Eller skal du bare have det sidste ord fordi du føler et manglende stolt selvværd hvis ikke det sker? Hvis du ikke har noget andet at sige, så er god forum skik som andre henviser til man holder sig væk, den har du ikke lært endnu kan man læse.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf DenBruneMunk » 21. okt 2017, 09:01

Tjotjalt Åblyst skrev:
DenBruneMunk skrev:Er det nu vi skal mistænke dig for at være årsagen til alt ondt, for du kan da ikke holde mund? Eller skal du bare have det sidste ord fordi du føler et manglende stolt selvværd hvis ikke det sker? Hvis du ikke har noget andet at sige, så er god forum skik som andre henviser til man holder sig væk, den har du ikke lært endnu kan man læse.

Ja. :(

Nå!
0
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Gyldne håndtryk til toppen og los i røven til bunden...

Indlægaf Conway » 21. okt 2017, 10:07

Pølsemix skrev:
DenBruneMunk skrev:Så er dine svar ikke udtryk for en holdning til DF? Hvorfra skulle det ellers komme? Du sidder vel ikke og holder en i hånden og får svarene der?
Så derfor, du giver udtryk for din holdning, og jeg giver udtryk for min, kan det siges meget klarere eller kan du ikke forstå hvad du får forklaret eller har jeg ret, at nogen holder dig i hånden og du er bare en repeat af andres ord, så ligegyldig uden holdning her.

Når jeg svarer "og?" når du citerer mig i et indlæg omkring DF og deres historiske forvaltning af deres mandater, så svarer du med en åbenlys konstatering af hvordan partier arbejder sammen og kommer frem til løsninger. Det jeg så forventer er at du uddyber og sætter det i den kontekst, det sker bare ikke. Du fortsætter med skyklapper og skriver side op og ned, om at partier giver køb på noget for at få noget andet, altså at de indgår kompromiser.

Så foreslår jeg at du får lidt hjælp til at begå dig på et forum, og så tror du det omhandler emnet :stoned:
Det samme skete i en anden tråd, hvor du konkluderede at du indgår i en forhandling med en butik, når du køber noget på tilbud :forvirret2:

Så enten troller eller også forstår du ikke simple svar, når du kører i ring og svarer med hvad der grænser til volapyk.


Uden ønske om at blande mig i jeres interne debat kan jeg dog undre mig over at du efterlyser en uddybning når du ikke engang forholder dig til de link jeg har indsat og som netop indeholder den uddybning du efterlyser...
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"