Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
annella
Indlæg: 723
Tilmeldt: 20. sep 2015, 04:25
Kort karma: 6
Likede indlæg: 343

Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf annella » 29. sep 2017, 13:47

Som det statslige tyrkiske tv-selskab TRT rapporter, har Erdogans tilhængere foreslået den tyrkiske præsident til Nobels Fredspris. "Denne ære skal gives til ham på grund af hans kamp mod en verdensorden, hvor de stærkere undertrykker de svagere og på grund af hans fortjeneste for menneskeheden og hans ophøjede stemme for de undertryktes rettigheder, " lyder meddelelsen.

Til dette usædvanlige forslag kom det på Ombudsmandskonferencen i Istanbul, hvor 80 ombudsmænd fra 50 lande (herunder bl. Danmark, Frankrig og Grækenland) er repræsenteret for at diskutere racisme og fremmedhad.

Hvad mener du har Erdogan fortjent Fredsprisen?

For mig absolut et STORT NEJ, at Erdogan får tildelt fredsprisen er for mig usandsynligt, meeeen selvfølgelig alt er muligt, alene når jeg tænker på, hvem der tidligere har fået tildelt Fredsprisen (bl.a. Obama og Arafat). Men da organisationer fra hele verden kan indsende forslag til Fredsprisen til Nobel-Komiteen, har ombudsmændene kun gjort brug af deres ret.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Rapfisk » 29. sep 2017, 13:56

Det er da overhovedet ikke underligt. Det er nomineret 318 personer til Fredsprisen, de fleste mere politiske end reelle. Donald Trump skal også være blevet nomineret.

Derudover ville nomineringen til Erdogan ryge direkte i makulatoren hos mig. Det tror jeg også, den bliver hos komitéen.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. sep 2017, 14:45

Når der er to mandage i ugen, og runde mønter er firkantede, kan vi se på det.
0
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5788

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Tux » 29. sep 2017, 14:52

Selvfølgelig ikke, et ligegyldigt emne ar bruge tid på..
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf paint » 29. sep 2017, 15:04

Rapfisk skrev:Det er da overhovedet ikke underligt. Det er nomineret 318 personer til Fredsprisen, de fleste mere politiske end reelle. Donald Trump skal også være blevet nomineret.

Derudover ville nomineringen til Erdogan ryge direkte i makulatoren hos mig. Det tror jeg også, den bliver hos komitéen.


Gid Erdogan, ville ryge med ( i makulatoren).
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
annella
Indlæg: 723
Tilmeldt: 20. sep 2015, 04:25
Kort karma: 6
Likede indlæg: 343

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf annella » 29. sep 2017, 15:12

paint skrev:
Rapfisk skrev:Det er da overhovedet ikke underligt. Det er nomineret 318 personer til Fredsprisen, de fleste mere politiske end reelle. Donald Trump skal også være blevet nomineret.

Derudover ville nomineringen til Erdogan ryge direkte i makulatoren hos mig. Det tror jeg også, den bliver hos komitéen.


Gid Erdogan, ville ryge med ( i makulatoren).


Det kan jeg kun give dig ret i :)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Slettet bruger » 29. sep 2017, 16:58

Nordkorea skal have den.
0
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Seladon » 29. sep 2017, 17:01

Det er da aprilsnar, er det ikke det ? :gisp:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25612

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Delfin » 29. sep 2017, 17:10

Jaja han er jo ikke valgt, og bliver det da med stor sandsynlighed heller ikke. "Alle parlaments- og regeringsmedlemmer fra hele verden har mulighed for at nominere kandidater. Det samme kan højtstående professorer og tidligere modtagere", så det er jo bare at få en af hans kammersjukker til at nominere ham.
2
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25612

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Delfin » 29. sep 2017, 17:11

Delfin skrev:Jaja han er jo ikke valgt, og bliver det da med stor sandsynlighed heller ikke. "Alle parlaments- og regeringsmedlemmer fra hele verden har mulighed for at nominere kandidater. Det samme kan højtstående professorer og tidligere modtagere", så det er jo bare at få en af hans kammersjukker til at nominere ham.


Citatet er herfra http://nyheder.tv2.dk/udland/2015-10-09 ... -fredspris
0
14 11 14
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf vibbsen » 29. sep 2017, 21:43

Selvfølgelig skal Erdogan ikke have Nobels Fredspris. Det siger sig selv. Og det får han heller ikke.

En nominering til nobels fredspris svarer efter min mening lidt til når forældre nominerer deres pisse-grimme møgunger til "Little Miss Sunshine" på baggrund af et eller andet foto som de selv har taget. Alle kan reelt stilles op. Også selvom de eneste der kan se fornuften i normeringen, er forældrene(en i dette tilfælde en eller af Erdogans buddies). Dem som så har reel indflydelse på hvem der skal vælges får et billigt grin "Nhahahahhaha...Prøv lige og se hvem der er nomineret her..Nahahahahahaha" inden han ryger i bunken "Not in a million year"
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Slettet bruger » 29. sep 2017, 23:38

vibbsen skrev:Selvfølgelig skal Erdogan ikke have Nobels Fredspris. Det siger sig selv. Og det får han heller ikke.

En nominering til nobels fredspris svarer efter min mening lidt til når forældre nominerer deres pisse-grimme møgunger til "Little Miss Sunshine" på baggrund af et eller andet foto som de selv har taget. Alle kan reelt stilles op. Også selvom de eneste der kan se fornuften i normeringen, er forældrene(en i dette tilfælde en eller af Erdogans buddies). Dem som så har reel indflydelse på hvem der skal vælges får et billigt grin "Nhahahahhaha...Prøv lige og se hvem der er nomineret her..Nahahahahahaha" inden han ryger i bunken "Not in a million year"


Erdogan er ligesom dem der er med i første runde af TV-sangkonkurrencer, hvor de stiller op og ikke har en tone rent, og så sviner Blackmann dem til *du må jo være gået forkert*
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. sep 2017, 01:23

Det er bare en nominering. Desuden er Nobels Fredspris en joke. Obama. lol.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Erdogan blev foreslået til Nobels Fredspris

Indlægaf vibbsen » 30. sep 2017, 08:23

eks-Maupassant skrev:
vibbsen skrev:Selvfølgelig skal Erdogan ikke have Nobels Fredspris. Det siger sig selv. Og det får han heller ikke.

En nominering til nobels fredspris svarer efter min mening lidt til når forældre nominerer deres pisse-grimme møgunger til "Little Miss Sunshine" på baggrund af et eller andet foto som de selv har taget. Alle kan reelt stilles op. Også selvom de eneste der kan se fornuften i normeringen, er forældrene(en i dette tilfælde en eller af Erdogans buddies). Dem som så har reel indflydelse på hvem der skal vælges får et billigt grin "Nhahahahhaha...Prøv lige og se hvem der er nomineret her..Nahahahahahaha" inden han ryger i bunken "Not in a million year"


Erdogan er ligesom dem der er med i første runde af TV-sangkonkurrencer, hvor de stiller op og ikke har en tone rent, og så sviner Blackmann dem til *du må jo være gået forkert*


"Alle mine venner og min familie siger at jeg er et af de mest fredselskende mennesker de kender" :lol: :lol: :lol:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"