Konspirationsteorien om korncirkler?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Konspirationsteorien om korncirkler?

Indlægaf Slettet bruger » 17. sep 2017, 20:57

Seladon skrev:
paint skrev:
Falstria skrev:Det er sku ellers smarte aliens der lige har opfundet passeren, de imponere da virkeligt.


Hvis man kan krydse universet med noget nær lysets hastighed, tror jeg sgu ikke man trasker rundt inde på kornmarker, med pæle, reb og brædder. Ikke medmindre man tor at det er dyrene ude på marken, der er de intelligente jordboere (men det er det måske også)


Min teori : Når aliens er unge rejser de galakser rundt og undersøger universet. Ældre demente aliens foretrækker simple aktiviteter som at lave korncirkler jer på Jorden. Eller prøver at kontakte os på debatten.net.

Noget helt andet. Hvorfor er en alienstråd havnet under Politik, samfund, kultur. Er det fordi....


Ja jeg synes jo vi skal have et forum der hedder "Religion, aliens, konspirationer, livssyn"
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43976

Re: Konspirationsteorien om korncirkler?

Indlægaf paint » 17. sep 2017, 21:37

Seladon skrev:
paint skrev:
Falstria skrev:Det er sku ellers smarte aliens der lige har opfundet passeren, de imponere da virkeligt.


Hvis man kan krydse universet med noget nær lysets hastighed, tror jeg sgu ikke man trasker rundt inde på kornmarker, med pæle, reb og brædder. Ikke medmindre man tor at det er dyrene ude på marken, der er de intelligente jordboere (men det er det måske også)


Min teori : Når aliens er unge rejser de galakser rundt og undersøger universet. Ældre demente aliens foretrækker simple aktiviteter som at lave korncirkler jer på Jorden. Eller prøver at kontakte os på debatten.net.

Noget helt andet. Hvorfor er en alienstråd havnet under Politik, samfund, kultur. Er det fordi....


Konspirationsteorier, er jo afledt af vores kultur og den politik der føres - hvor de grumme politikere hemmeligholder, at de har gemt nogle aliens i area 51 (hedder det vist). At jorden er flad som en pandekage, har de også skjult for os og nu dét med korncirklerne. Jamen, det er jo skandaløst....
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23369

Re: Konspirationsteorien om korncirkler?

Indlægaf Aragorn » 17. sep 2017, 21:58

Altså det ligger jo implicit i ordet 'konspirationsteori' at der ikke er beviser for den. Såe... Ja. Det er vel egentlig dét?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Konspirationsteorien om korncirkler?

Indlægaf Seladon » 18. sep 2017, 16:01

paint skrev:
Seladon skrev:
paint skrev:
Falstria skrev:Det er sku ellers smarte aliens der lige har opfundet passeren, de imponere da virkeligt.


Hvis man kan krydse universet med noget nær lysets hastighed, tror jeg sgu ikke man trasker rundt inde på kornmarker, med pæle, reb og brædder. Ikke medmindre man tor at det er dyrene ude på marken, der er de intelligente jordboere (men det er det måske også)


Min teori : Når aliens er unge rejser de galakser rundt og undersøger universet. Ældre demente aliens foretrækker simple aktiviteter som at lave korncirkler jer på Jorden. Eller prøver at kontakte os på debatten.net.

Noget helt andet. Hvorfor er en alienstråd havnet under Politik, samfund, kultur. Er det fordi....


Konspirationsteorier, er jo afledt af vores kultur og den politik der føres - hvor de grumme politikere hemmeligholder, at de har gemt nogle aliens i area 51 (hedder det vist). At jorden er flad som en pandekage, har de også skjult for os og nu dét med korncirklerne. Jamen, det er jo skandaløst....


Nemlig, jeg kan ikke finde ord for at udtrykke min forargelse :gruble: :ad!:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Konspirationsteorien om korncirkler?

Indlægaf Seladon » 18. sep 2017, 16:05

eks-Maupassant skrev:
Seladon skrev:
paint skrev:
Falstria skrev:Det er sku ellers smarte aliens der lige har opfundet passeren, de imponere da virkeligt.


Hvis man kan krydse universet med noget nær lysets hastighed, tror jeg sgu ikke man trasker rundt inde på kornmarker, med pæle, reb og brædder. Ikke medmindre man tor at det er dyrene ude på marken, der er de intelligente jordboere (men det er det måske også)


Min teori : Når aliens er unge rejser de galakser rundt og undersøger universet. Ældre demente aliens foretrækker simple aktiviteter som at lave korncirkler jer på Jorden. Eller prøver at kontakte os på debatten.net.

Noget helt andet. Hvorfor er en alienstråd havnet under Politik, samfund, kultur. Er det fordi....


Ja jeg synes jo vi skal have et forum der hedder "Religion, aliens, konspirationer, livssyn"


Næsten enig, med din tilladelse vil jeg bare ændre "vi" til noget andet. :cool: :sarkasme:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"