Er Esben Lars' uægte barn ???

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf vibbsen » 28. jun 2017, 20:11

Det kan simpelthen ikke passe at jeg er den eneste som lurer på om vores landbrugs- og fiskeriminister er resultatet af en udenomsægteskabelig affære mellem Lars Løkke og en eller anden husmor fra Venstres Jydske bagland....Manden er jo fuldstændig udenfor pædagogisk rækkevidde og er da om nogen med til at puste til den manglende tillid til de mennesker som skal forestille at varetage vælgernes interesse ? Manden er jo en omvandrende reklame for sloganet "Nepotism : We promote family values almost as often as we promote family"

Nu er det igen de der kvotekonger der er i spil. DF er smaskfornærmede (OK, der skal så heller ikke så meget til) og ministerens eneste svar er "Jeg ønsker ikke at udtale mig"...
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf vibbsen » 28. jun 2017, 21:23

Falstria skrev:Øhm...

Hvilken sag eller sammenhæng har fået dig på den mærkværdige ide?


Esben Lunde VADER rundt i spinaten. Manden har absolut den laveste medietække på Christiansborg. Han lægger sig ud med de andre partier i regeringen. Og det helt uden at det fuldstændig uden at der tilsyneladende er nogen der siger noget....

Jeg var engang ansat i et firma hvor den interne salgschef var en rigtig smart-i-en-fart-sælger-Helge-på-brede-fælge...han for op af rangstien som havde han en raket i røven - uden at have en skid af have det i..Her var den store joke at han nok var den uægte søn af den administrerende direktør. Da den administrerende direktør ragede uklar med de nye ejere og gik solo, ja så røg han naturligvis med. Og har idag en ledende stilling i dette firma. På trods af at manden ikke var en skid andet end en tidligere ski-bums med snakketøjet i orden.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43973

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf paint » 28. jun 2017, 21:54

Esben Lunde Larsen, er minister, fordi han er fra Vestjylland, hvor Venstre har mistet en hel del stemmer. Han repræsenterer hele det (mere eller mindre) indre missionske segment på vestkysten.
Hele hans familie, har økonomiske interesser i både vindmøller og fiskeri. Dét håber man formentlig i Venstre, kan kaste nogle stemmer af sig.

Personligt, kan jeg næsten ikke holde ud af høre på ham, og han liger en kejtet omvandrende bibelsælger.
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf Slettet bruger » 28. jun 2017, 22:02

Larsen er fra 1978 og Løkke fra 1964, så teknisk set kan Larsen vel godt være Løkkes uægte barn.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20486
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43973

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf paint » 28. jun 2017, 22:11

eks-Maupassant skrev:Larsen er fra 1978 og Løkke fra 1964, så teknisk set kan Larsen vel godt være Løkkes uægte barn.


Aah, far som 14-årig?. I øvrigt boede han i Græsted i Nordsjælland fra han var 7 år gammel. Der er langt fra Græsted til Vestjylland, for en 14-årig. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf Slettet bruger » 28. jun 2017, 22:22

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Larsen er fra 1978 og Løkke fra 1964, så teknisk set kan Larsen vel godt være Løkkes uægte barn.


Aah, far som 14-årig?. I øvrigt boede han i Græsted i Nordsjælland fra han var 7 år gammel. Der er langt fra Græsted til Vestjylland, for en 14-årig. ;)


I den alder rejser man gerne langt for et kvindfolk.
0
fisken80
Indlæg: 22342
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52569

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf fisken80 » 29. jun 2017, 05:00

paint skrev:Esben Lunde Larsen, er minister, fordi han er fra Vestjylland, hvor Venstre har mistet en hel del stemmer. Han repræsenterer hele det (mere eller mindre) indre missionske segment på vestkysten.
Hele hans familie, har økonomiske interesser i både vindmøller og fiskeri. Dét håber man formentlig i Venstre, kan kaste nogle stemmer af sig.

Personligt, kan jeg næsten ikke holde ud af høre på ham, og han liger en kejtet omvandrende bibelsælger.


Det er den mest præcise beskrivelse af ELL jeg har set til dato :lol2:
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf vibbsen » 29. jun 2017, 16:28

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:Larsen er fra 1978 og Løkke fra 1964, så teknisk set kan Larsen vel godt være Løkkes uægte barn.


Det kan jeg så teknisk set også være.

Ser frem til min ministerpost, den skal nok afføde en hel del flere interessante indlæg herinde end Esbens har gjort det :lol:


Intet medlem af denne debat vil være i stand til at overgå Esben Lunde...

http://politiken.dk/indland/art5908984/ ... ndet%C2%AB

Han MÅ simpelthen være Lars' uægte søn....Kun en far kan elske en minister der er så langt ude af trit med befolkningen....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf Seladon » 10. jul 2017, 21:14

Jeps, der er noget mystisk over bibelsælgeren. Har Pia K' s store kalveøjne. :8:
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Broksen
Indlæg: 67
Tilmeldt: 1. apr 2017, 11:15
Kort karma: 3
Geografisk sted: DK
Likede indlæg: 41

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf Broksen » 15. jul 2017, 06:34

Uægte børn må ganske enkelt på folketingets dagsorden.

Eller måske skal der startes en politisk debat om nogle af den gennerelle
Slendrian der er i politik, hvor alle fejltagelser giver en god bonus,
Bare se på alle skatteministre der ikke engang bliver tiltalt for noget.
1
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4887
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6474

Re: Er Esben Lars' uægte barn ???

Indlægaf Stars » 15. jul 2017, 10:46

paint skrev:
eks-Maupassant skrev:Larsen er fra 1978 og Løkke fra 1964, så teknisk set kan Larsen vel godt være Løkkes uægte barn.


Aah, far som 14-årig?. I øvrigt boede han i Græsted i Nordsjælland fra han var 7 år gammel. Der er langt fra Græsted til Vestjylland, for en 14-årig. ;)


En bondegårdsferie i sommerferien? :-D
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"