Danmark bør beskytte homoseksuelle fra Tjetjenien

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Danmark bør beskytte homoseksuelle fra Tjetjenien

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2017, 14:34

Forhedehulehelvede skrev:
Nicolait skrev:Det er lidt tragikomisk at AI opfordrer Rusland til at gribe ind i Tjetjenien for at beskytte homoseksuelle, for vi ved jo alle, hvor godt Rusland beskytter homoseksuelle og andre minoritetsgruppers rettigheder. Derudover fremstår Rusland ikke altid lige gelente i deres indgreb. Samtidig kunne jeg godt have svært ved at forestille mig at tjetjenerne ville acceptere russisk indblanding. Så det kunne hurtigt eskalere det hele.

Hvis vi skal gøre noget proaktivt eller for den sags skyld forsøge at redde hele verden, kunne vi ikke blot starte med at gøre det på embedsmandsniveau over en kop kaffe og lidt kage med de tjetjenske myndigheder.


Nej vi bliver nødt til at få dem allesammen herop. Det er jo ikke dem der efterfølgende har problemerne med dem. Og i dag er det så Englænderne der bliver betalt for deres gæstfrihed. Hvem er det i morgen?


Lad os starte med kage, for som alle ved, giver kage håb. :D
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
annella
Indlæg: 723
Tilmeldt: 20. sep 2015, 04:25
Kort karma: 6
Likede indlæg: 343

Re: Danmark bør beskytte homoseksuelle fra Tjetjenien

Indlægaf annella » 5. jun 2017, 14:39

Nicolait skrev:
Forhedehulehelvede skrev:
Nicolait skrev:Det er lidt tragikomisk at AI opfordrer Rusland til at gribe ind i Tjetjenien for at beskytte homoseksuelle, for vi ved jo alle, hvor godt Rusland beskytter homoseksuelle og andre minoritetsgruppers rettigheder. Derudover fremstår Rusland ikke altid lige gelente i deres indgreb. Samtidig kunne jeg godt have svært ved at forestille mig at tjetjenerne ville acceptere russisk indblanding. Så det kunne hurtigt eskalere det hele.

Hvis vi skal gøre noget proaktivt eller for den sags skyld forsøge at redde hele verden, kunne vi ikke blot starte med at gøre det på embedsmandsniveau over en kop kaffe og lidt kage med de tjetjenske myndigheder.


Nej vi bliver nødt til at få dem allesammen herop. Det er jo ikke dem der efterfølgende har problemerne med dem. Og i dag er det så Englænderne der bliver betalt for deres gæstfrihed. Hvem er det i morgen?


Lad os starte med kage, for som alle ved, giver kage håb. :D


Håb på hvad?
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4928
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7921

Re: Danmark bør beskytte homoseksuelle fra Tjetjenien

Indlægaf Nicolait » 5. jun 2017, 17:48

annella skrev:
Nicolait skrev:
Forhedehulehelvede skrev:
Nicolait skrev:Det er lidt tragikomisk at AI opfordrer Rusland til at gribe ind i Tjetjenien for at beskytte homoseksuelle, for vi ved jo alle, hvor godt Rusland beskytter homoseksuelle og andre minoritetsgruppers rettigheder. Derudover fremstår Rusland ikke altid lige gelente i deres indgreb. Samtidig kunne jeg godt have svært ved at forestille mig at tjetjenerne ville acceptere russisk indblanding. Så det kunne hurtigt eskalere det hele.

Hvis vi skal gøre noget proaktivt eller for den sags skyld forsøge at redde hele verden, kunne vi ikke blot starte med at gøre det på embedsmandsniveau over en kop kaffe og lidt kage med de tjetjenske myndigheder.


Nej vi bliver nødt til at få dem allesammen herop. Det er jo ikke dem der efterfølgende har problemerne med dem. Og i dag er det så Englænderne der bliver betalt for deres gæstfrihed. Hvem er det i morgen?


Lad os starte med kage, for som alle ved, giver kage håb. :D


Håb på hvad?


Det er et citat fra Dean Koontz:

"Where there is cake, there is hope. And there is always cake".
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Danmark bør beskytte homoseksuelle fra Tjetjenien

Indlægaf vibbsen » 5. jun 2017, 18:39

Egentlig ikke. Hvor skal det lige præcis være Danmark som skal tilbyde homoseksuelle tjetjenere beskyttelse, det må da - som Vlad Kalashnikov er inde på - være muligt at finde nogen lande lidt tættere på som kan yde dem samme beskyttelse.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"