Macron, den lille bøssedreng

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf ajnaM » 9. maj 2017, 16:46

DetSorteCirkus skrev:Faktisk tror jeg slet ikke, at Krarup hintede til Macrons seksualitet, men til hans udseende. Han er drenget i det og har træk, der traditionelt opfattes som blide og kønne for en mand at være. Krarup kunne også have sagt "den fimsede dreng".

Hvis det har været vinklen, gør det kun det hele endnu mere reaktionært.


Endnu et tegn på, hvor kort vej vi egentlig er kommet, når det gælder homoseksuelle. Tænk at seksualitet stadig i 2017 bruges nedsættende i sammenhænge, hvor selve seksualiteten ikke engang er på tale.

Jeg glemmer det nok lidt, fordi det i min egen hverdag overhovedet ikke er et issue. Jeg kender ingen, der kunne finde på at bruge ordet 'bøsset' på den måde. (Bortset fra nogle af bøsserne selv. :P)
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf vibbsen » 9. maj 2017, 19:06

billiebean skrev:Skør gammel mand som er ude af trit med virkeligheden. Det er hvad jeg synes om Krarup. Men måske hæger det sammen med at jeg ikke ser bøsse som et skældsord. Det er fint hvis Macron er bøsse. Og også fint hvis han ikke er. Who cares?


Han kone ??? Mon ikke hun ville blive rimelig mopset hvis det viser sig at hendes man er bøsse ???

Men OK....Hun er selvfølgelig også på det nærmest pædofil fordi der er 25 år imellem dem...Måske hun har ødelagt ham så meget at han er blevet bøsse...

Jeg kan ikke tage Krarup seriøst. Jeg bliver ikke engang forarget mere. Måske fordi der ikke findes noget der kan få mig over på "Vi med campingvogn" programmet på DK4 som et program hvor han får lov til at stå og bræge. Han og hans lige (anset hvilken fløj de kommer fra) og deres bævleri lægger jeg ganske enkelt ikke "seertal" til. Ligesom jeg heller ikke ser reality-tv...Den eneste måde at få den slags typer til at gå væk er ved ikke at give dem "seertal"...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf fisken80 » 9. maj 2017, 19:40

vibbsen skrev:
billiebean skrev:Skør gammel mand som er ude af trit med virkeligheden. Det er hvad jeg synes om Krarup. Men måske hæger det sammen med at jeg ikke ser bøsse som et skældsord. Det er fint hvis Macron er bøsse. Og også fint hvis han ikke er. Who cares?


Han kone ??? Mon ikke hun ville blive rimelig mopset hvis det viser sig at hendes man er bøsse ???

Men OK....Hun er selvfølgelig også på det nærmest pædofil fordi der er 25 år imellem dem...Måske hun har ødelagt ham så meget at han er blevet bøsse...

Jeg kan ikke tage Krarup seriøst. Jeg bliver ikke engang forarget mere. Måske fordi der ikke findes noget der kan få mig over på "Vi med campingvogn" programmet på DK4 som et program hvor han får lov til at stå og bræge. Han og hans lige (anset hvilken fløj de kommer fra) og deres bævleri lægger jeg ganske enkelt ikke "seertal" til. Ligesom jeg heller ikke ser reality-tv...Den eneste måde at få den slags typer til at gå væk er ved ikke at give dem "seertal"...


Er Søren Krarup med i et program om camping :lol: på dk4? Det er fanme sjovt :klap:
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Slettet bruger » 9. maj 2017, 19:41

Nu googlede jeg ham fordi jeg blev nysgerrig på hvordan han ser ud

Han kan godt se lidt amerikansk TV-serie agtig ud :)

Billede

Men også sej

Billede

Billede
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Slettet bruger » 9. maj 2017, 19:43

fisken80 skrev:
vibbsen skrev:
billiebean skrev:Skør gammel mand som er ude af trit med virkeligheden. Det er hvad jeg synes om Krarup. Men måske hæger det sammen med at jeg ikke ser bøsse som et skældsord. Det er fint hvis Macron er bøsse. Og også fint hvis han ikke er. Who cares?


Han kone ??? Mon ikke hun ville blive rimelig mopset hvis det viser sig at hendes man er bøsse ???

Men OK....Hun er selvfølgelig også på det nærmest pædofil fordi der er 25 år imellem dem...Måske hun har ødelagt ham så meget at han er blevet bøsse...

Jeg kan ikke tage Krarup seriøst. Jeg bliver ikke engang forarget mere. Måske fordi der ikke findes noget der kan få mig over på "Vi med campingvogn" programmet på DK4 som et program hvor han får lov til at stå og bræge. Han og hans lige (anset hvilken fløj de kommer fra) og deres bævleri lægger jeg ganske enkelt ikke "seertal" til. Ligesom jeg heller ikke ser reality-tv...Den eneste måde at få den slags typer til at gå væk er ved ikke at give dem "seertal"...


Er Søren Krarup med i et program om camping :lol: på dk4? Det er fanme sjovt :klap:


Haha ja jeg forestiller mig han viser hvordan man lapper en luftmadras *det går lige så nemt som med en cykel*
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Slettet bruger » 9. maj 2017, 19:46

Jeg kan ikke finde det TV-program?

Havde dog aldrig troet jeg nogensinde ville google "søren krarup campingvogn", jeg ved virkeligt ikke hvad NSA siger til det.
1
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Bad Samaritan » 9. maj 2017, 20:18

Tjah. Jeg vidste ikke meget om Macron før valget. Men takket være den valgkamp højrefløjen førte, ved jeg nu med sikkerhed, at han får way mere (og efter alt at dømme også bedre) fisse og langt flere stemmer end Hr. Krarup nogensinde har kunne gøre sig forhåbning om. Mon ikke det er dér hunden egentlig ligger begravet?
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 10. maj 2017, 02:07

Billede

Men har hørt at Krarup har begyndende demens, så det er lidt skod at trække ham ind til et interview. Whatever, det er jo ikke ligesom Krarup og andre fra DR ikke er blevet kaldt alverdens grimme ting i årtier.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf thomassneum » 10. maj 2017, 07:07

Vlad Kalashnikov skrev:Billede

Men har hørt at Krarup har begyndende demens, så det er lidt skod at trække ham ind til et interview. Whatever, det er jo ikke ligesom Krarup og andre fra DR ikke er blevet kaldt alverdens grimme ting i årtier.


Det er ikke demens der er problemet - det reelle problem er at han har vidergivet hans racistgener til hans lille ludertøs af en datter.





Hva'? .. ludertøs... ahva.. er det nu blevet et skældsord. Beklager.. jeg skulle jo have sagt prostitueret, min fejl.










Jeg er dement.. såå.. :nerve:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Pølsemix » 10. maj 2017, 07:33

Zorglup skrev:Herre gud.
Hvad er der ikke sagt og skrevet om andre ? Det kan sgu ikke pisse mig af. Rampelys kan være øretævernes holdeplads.
Og er bøsse overhovedet et 'skældsord' ?

Tror du Krarup har ment det som et kompliment? ;)

Men generelt siger den udtalelse da kun noget om Krarup selv.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Slettet bruger » 10. maj 2017, 09:23

Pølsemix skrev:
Zorglup skrev:Herre gud.
Hvad er der ikke sagt og skrevet om andre ? Det kan sgu ikke pisse mig af. Rampelys kan være øretævernes holdeplads.
Og er bøsse overhovedet et 'skældsord' ?

Tror du Krarup har ment det som et kompliment? ;)

Men generelt siger den udtalelse da kun noget om Krarup selv.


Måske er han så forvirret han tror det er en kompliment? Og han siger "du er da en dejlig lille bøssedreng!" hver gang han vil være venlig.

Men jow som Vlad siger kunne det godt være noget begyndende demens.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf kidkomb » 10. maj 2017, 09:41

Jeg er enig med lgbt, det behøver man ikke lave noget postyr over. Hvorfor skulle man det?
Havde det været et respektabelt menneske med noget på hjerte, ja.
Men en mand som primært er kendt for hans latterlige udtalelser? Der ville være åndssvagt at bruge noget som helst krudt på.
Bravo til dem. Det viser overskud og realitetssans og modbeviser om noget fordommene om de "hysteriske bøsser ".
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40719

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf Akehurst2 » 10. maj 2017, 09:55

kidkomb skrev:Jeg er enig med lgbt, det behøver man ikke lave noget postyr over. Hvorfor skulle man det?
Havde det været et respektabelt menneske med noget på hjerte, ja.
Men en mand som primært er kendt for hans latterlige udtalelser? Der ville være åndssvagt at bruge noget som helst krudt på.
Bravo til dem. Det viser overskud og realitetssans og modbeviser om noget fordommene om de "hysteriske bøsser ".


Ja, EBs leder beskriver det fakstisk meget fint: http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/ ... st/6649662
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf vibbsen » 10. maj 2017, 16:04

fisken80 skrev:
vibbsen skrev:
billiebean skrev:Skør gammel mand som er ude af trit med virkeligheden. Det er hvad jeg synes om Krarup. Men måske hæger det sammen med at jeg ikke ser bøsse som et skældsord. Det er fint hvis Macron er bøsse. Og også fint hvis han ikke er. Who cares?


Han kone ??? Mon ikke hun ville blive rimelig mopset hvis det viser sig at hendes man er bøsse ???

Men OK....Hun er selvfølgelig også på det nærmest pædofil fordi der er 25 år imellem dem...Måske hun har ødelagt ham så meget at han er blevet bøsse...

Jeg kan ikke tage Krarup seriøst. Jeg bliver ikke engang forarget mere. Måske fordi der ikke findes noget der kan få mig over på "Vi med campingvogn" programmet på DK4 som et program hvor han får lov til at stå og bræge. Han og hans lige (anset hvilken fløj de kommer fra) og deres bævleri lægger jeg ganske enkelt ikke "seertal" til. Ligesom jeg heller ikke ser reality-tv...Den eneste måde at få den slags typer til at gå væk er ved ikke at give dem "seertal"...


Er Søren Krarup med i et program om camping :lol: på dk4? Det er fanme sjovt :klap:


Jeg vil gerne lige rettet en lille fejlinformation : Søren Krarup ER IKKE med i et program om camping på DK4.

Derimod foretrækker jeg dette program frem for nogen programmer der giver Søren Krarup taletid.

Jeg er dog ikke i tvivl om at Søren Krarup vil mene at "Slå et telt op" og "Kør med campingvogn" samt "Lap din luftmadras" burde være en del af indførselsprøven....Er der noget mere dansk end at spise forloren dåse skildpadde i regnvejr med en dims som er kniv/gaffel og ske i et :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Macron, den lille bøssedreng

Indlægaf paint » 10. maj 2017, 16:27

Den gode Hr. Krarup, er åbenbart heftigt mediedækket pt. Senest skulle DR (iflg. Politiken) i forbindelse med en offentlig beklagelse af, at man havde udsat en tidligere Venstreborgmester for en narkotest, på direkte TV, have udtalt at Clement Kjersgaard nu ville overveje om man måske skulle indføre narkotest, næste gang Krarup dukkede op i debatten på DR. :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"