Hvor meget bruger i DR?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvor meget bruger i DR?

Indlægaf icelady » 22. jan 2017, 15:08


Bruger i DRs tilbud?

Ja



Ser du DRs programmer på TV (hvor meget på ugebasis)

Uha, det er en del. Vel en 3 timer pr dag i gennemsnit.
Ser især på DR2 og DR K. Kan godt lide historie-programmer, og synes de 2 kanaler sender gode film. Plus debat-programmer.
Men også DR1, pga nogle australske serie og DR 3, pga deres film og sports-programmer.

Internettet (hvor meget på ugebasis)

Omkring en 3 timer vil jeg gætte på.



Hører du radio (hvor meget på ugebasis)

Nej.

Podcasts (hvor meget på ugebasis)

Nej.

Andet fx koncerter, foredrag osv.

Nej.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvor meget bruger i DR?

Indlægaf Slettet bruger » 23. jan 2017, 02:07

Ser du DRs programmer på TV (hvor meget på ugebasis)

Nej (Men en gang imellem tilfældigt, typisk hvis jeg er på besøg hos familie og de tænder for kassen.)

Internettet (hvor meget på ugebasis)

5 minutter måske

Hører du radio (hvor meget på ugebasis)

Nej, youtube kører næsten konstant med musik. Men der var en periode for en 3-4 år siden at jeg hørte deres klassiske radio hele tiden.

Podcasts (hvor meget på ugebasis)

Nej (Jeg er ikke helt klar over hvad det er, det er vist lydfiler med radioprogrammer som man kan streame? Jeg har aldrig brudt mig om taleradio, skal bruge noget visuelt for at tage information ind. Selv om det er noget jeg virkeligt gerne vil høre, kan jeg ikke koncentrere mig hvis der kun er lyd. )

Andet fx koncerter, foredrag osv.

Nej

Hvorfor/hvorfor ikke?

Fordi jeg synes det er dårligt, altså deres TV programmer. Jeg ville ikke have noget mod at høre musik der, men jeg kan bedre lide youtube fordi jeg så kan finde hvad jeg vil.
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 449
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 19
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 498

Re: Hvor meget bruger i DR?

Indlægaf Lover-Moses » 28. jan 2017, 15:51

Jeg brugte mest DR til at læse lidt nyheder og så til tv-guiden, men nu har de gjort tv-guiden uanvendelig fordi vi ved jo alle at man bør fixe det der ikke er gået i stykker :rulle:

Så jeg bruger faktisk ikke DR til noget som helst mere, ikke engang radio gider jeg høre. De har ellers ganske fine indslag på P4, men musikken er latterlig.
0
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Hvor meget bruger i DR?

Indlægaf HappyHippo » 28. jan 2017, 16:18

Vi har intet tv-signal og hører ikke radio. Jeg bruger deres app over chromecast. Har set SKAM, X-Factor og den store bagedyst. Ramasjang-appen er installeret men synes ikke den er meget værd
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvor meget bruger i DR?

Indlægaf Annione » 28. jan 2017, 16:25

Jeg ser Nyhederne 1 gang om ugen. That's it. Jeg hører aldrig radio eller det der podcast.
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Hvor meget bruger i DR?

Indlægaf Moxy-lady » 28. jan 2017, 17:27

Jeg aner ikke hvor meget vi bruger DRs produkter - men meget. Vi ser mange dokumentarer og programmer på DR2 og DRK og ser også en del DR3. Og så bruger vi selvfølgelig også DR1 en del, selvom vi ikke ser deres populære programmer som X-faktor, Bagedysten, 1864 m.v. Men vi er begge meget tilfredse med deres udvalg og har forståelse for at ikke alt kan falde i vores smag. Jeg synes at de har en god, bred platform med noget til alle.

Jeg betaler min licens med, måske ikke glæde, men tilfreds :p
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"