Barnløse mænd

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 13:40

LadyFox skrev:
Men jeg tror nu altså ikke at det er en præmis for at donerer sæd at man har lyst til at knalde med hvem som helst, flere gange.


Det er rigtigt nok, men det er alligevel lidt skægt vi bruger 76.000 på noget der er naturligt og gratis.

Men det er jo den vej det går.

76.000 er stadig en ekstrem god investering for samfundet for at få 1 stks menneske.
0
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Barnløse mænd

Indlægaf FruitFly » 15. dec 2016, 13:42

Thomas31 skrev:Men det går da den rette vej, mænd der bliver fædre over 60 år gamle er steget 176% på 30 år.

SNYD!
0
#Klimatosse
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 13:43

abcd skrev:
Lys skrev:Nej, jeg tror faktisk ikke, at der er nogen mænd, der går glip af børn på den her bekostning. Sammenhængen er så teoretisk og usikker (hvis den overhovedet er der), at jeg ikke mener at den er relevant.


Så er vores præmisser forskellige. Jeg ser det som tæt på sikkert at nogle mænd vil blive snydt for børn på den her bekostning, og det er bl.a. på det grundlag at jeg er imod det. Det virker helt usandsynligt på mig at en sådan fordel til kvinder ikke skulle udmønte sig i at i hvert fald nogle kvinder vælger børn uden mand hvor de ellers ville have valgt børn med en andenvalgsmand. Også selv om det måske ikke er sådan for de fleste kvinder.

Og for at gentage mig selv: Alene det at kvinder har muligheden og magten til at fravælge mænd synes jeg er et problem, også selv om de ikke benytter sig af den.


Det er jo lige meget, for der er uendeligt mange kvinder i udlandet alligevel.

Alle danske mænd kunne gifte sig fem gange og få 10 børn og der ville stadig være gigantiske mængder af kvinder i reserve.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Barnløse mænd

Indlægaf LadyFox » 15. dec 2016, 13:47

eks-Maupassant skrev:
LadyFox skrev:
Men jeg tror nu altså ikke at det er en præmis for at donerer sæd at man har lyst til at knalde med hvem som helst, flere gange.


Det er rigtigt nok, men det er alligevel lidt skægt vi bruger 76.000 på noget der er naturligt og gratis.

Men det er jo den vej det går.

76.000 er stadig en ekstrem god investering for samfundet for at få 1 stks menneske.

Men er det virkelig helst "gratis" (sådan mere end økonomisk) at have sex med en eller anden ildelugtende, tandløs, halvfed, stamgæst i lædervest nede fra det lokale brune værthus? Eller hvem de her meget hjælpsomme typer så end er.
0
...
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 13:48

abcd skrev:
Oveditlevsen skrev:
abcd skrev:
Nej, det er ikke en menneskeret at få børn, og det er et udmærket argument for at enlige kvinder ikke skal have adgang til kunstig befrugtning.

Nej, I og med at kvinder kan få børn selv og det er en udmærket investering for samfundet, så vil det være en ulempe at fjerne hjælp til kvinder der ikke har fundet den rette partner.


Det er muligt det er en udmærket investering for samfundet, men samfundet pisser så mandekønnet op og ned ad ryggen i processen, og det er investeringen ikke værd.


Hvad? Vi er jo også med i samfundet.

Vores interesse er at så mange som muligt af de kroniske storbysingler får børn som muligt.

Faldende befolkingstal er virkeligt skidt for økonomien og samfundets dynamik generelt. Vi har brug for nye mennesker til at holde liv i det hele.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. dec 2016, 13:51

LadyFox skrev:
eks-Maupassant skrev:
LadyFox skrev:
Men jeg tror nu altså ikke at det er en præmis for at donerer sæd at man har lyst til at knalde med hvem som helst, flere gange.


Det er rigtigt nok, men det er alligevel lidt skægt vi bruger 76.000 på noget der er naturligt og gratis.

Men det er jo den vej det går.

76.000 er stadig en ekstrem god investering for samfundet for at få 1 stks menneske.

Men er det virkelig helst "gratis" (sådan mere end økonomisk) at have sex med en eller anden ildelugtende, tandløs, halvfed, stamgæst i lædervest nede fra det lokale brune værthus? Eller hvem de her meget hjælpsomme typer så end er.
Jeg tror de fleste sæddonere er studenter. Jeg tror også at enhver kvinder der blot ligner noget der på en god aften kunne gå for at være en homo sapiens kan samle en student op hvis hun frekventeret et af de steder studenter går hen og drikker sig fulde i billig øl.
0
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 13:51

LadyFox skrev:
eks-Maupassant skrev:
LadyFox skrev:
Men jeg tror nu altså ikke at det er en præmis for at donerer sæd at man har lyst til at knalde med hvem som helst, flere gange.


Det er rigtigt nok, men det er alligevel lidt skægt vi bruger 76.000 på noget der er naturligt og gratis.

Men det er jo den vej det går.

76.000 er stadig en ekstrem god investering for samfundet for at få 1 stks menneske.

Men er det virkelig helst "gratis" (sådan mere end økonomisk) at have sex med en eller anden ildelugtende, tandløs, halvfed, stamgæst i lædervest nede fra det lokale brune værthus? Eller hvem de her meget hjælpsomme typer så end er.


Jeg forestillede mig mere at staten lavede nogen klinikker hvor mænd kunne søge om at komme med i puljen, og hvis de havde gode gener og var sygdomsfrie, høje muskuløse og velduftende osv så ville de få tildelt nogen vagter hvor de så kunne besvangre kvinder.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Animi » 15. dec 2016, 13:55

eks-Maupassant skrev:
Jeg forestillede mig mere at staten lavede nogen klinikker hvor mænd kunne søge om at komme med i puljen, og hvis de havde gode gener og var sygdomsfrie, høje muskuløse og velduftende osv så ville de få tildelt nogen vagter hvor de så kunne besvangre kvinder.


Altså statsfinansieret prostitution?
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 13:59

Dumbledory skrev:
eks-Maupassant skrev:
Dumbledory skrev:
abcd skrev:
Animi skrev:Selvom der måske ikke er særlige mange donorbørn, men det er allerede problematisk med det lave antal af børn der bliver født. Så at gøre tallet endnu lavere, er ikke at foretrække.
Og ift til mine to punkter - synes du virkelig det er at foretrække, at det måske bliver født en del flere børn i et forældersamarbejde der måske ikke fungerer, fordi de egentlig ikke har lyst til at få børn med hinanden men er 'presset' til det pga mangel på andre muligheder?


Jeg synes det er at foretrække at børn har både en far og en mor. Det kan så være at de ikke kan finde ud af at bo sammen, der findes mange skilsmissebørn, men jeg mener skilsmissebørn er bedre stillede end børn af enlige donormødre.
Sådan burde det også være - i den ideelle verden. Det ændrer stadigvæk ikke på, at mænd ønsker børn for sent eller de geografiske forskelle i mand/kvindefordelingen. Hvad tænker du, at kvinder skal gøre ved det?


Hæ, for en 7-8 sider på jubii skrev jeg at det var en uheldig udvikling at kvinderne flyttede fra mændene, og fremtiden ville blive en masse storbysinglekvinder med katte og kreative jobs og plæderede for at man forsøgte at vende udviklingen, men så gik jubiis kvinder amok på mig og mente at det kom aldrig til at ske osv.

Helt basalt er problemet det, at vores livsvalg er noget rod og ikke hænger sammen.

Kvinder vælger en livsstil i byen med kreativt job, cafeer og mand - om er en illusion, fordi når alle kvinderne vælger den livsstil, så er der den konsekvens, at manden forsvinder ud af billedet fordi han er i Hirtshals.

Det går helt tilbage til folkeskolen hvor vi taber mange af drengene på gulvet tidligt, og da jeg pointered det ville være en god ide for kvinderne selv at fixe det (lave skolesystemet mere drengevenligt, evt kønsopdelt undervisning i nogen fag), sådan at der er uddannede mænd til de uddannede kvinder, så gik jubiis kvinder også amok på mig :)

Man kan gør en helt masse ting for at vende udviklingen, men ingen af dem vil blive gjort fordi de bliver forhindret af den måde vi tænker på.
Masser af ting siger du, hvad tænker du mere konkret? Skal der laves flere "Fisker søger kærlighed"-programmer og skal vi generelt præge vores pigebørn i retning af, at det er lykken at bo i Nordjylland og Vestjylland, det kræver bare lige et par generationer før man er indfødt og får den rigtige accent - Tørfisks sange må med i De små synger.


Hele dynamikken med at mænd bliver fiskere i Hirtshals og kvinder designere i København kunne knækkes hvis man kiggede på hvorfor drenge har det svært i uddannelsessystemet og fixede det.

Det er helt fra 8.- 9. klasse at drengene begynder at falde fra i stor stil.

Når man når frem til gymnasieniveau er det allerede game over mht. at kønnene matcher hinanden uddannelsesmæssigt.

Men altså, det er for sent nu, vi skulle have begyndt på det for 15 år siden. Fra vi starter så går der 10 år før der begynder at ku ses en effekt på kønssammenætningen i by/land.

Ja og det er som sådan altid for set at fixe det, fordi der er så mange kvinder der vil gå amok over at man laver kønsopdelt undervisning i 8. klasse at det aldrig vil ske. Medicinen smager så grimt at de hellere vil have sygdommen.

Og ja, som du siger, så skal der også kigges på de drømme vi præsenterer vores børn for. Hele drømmen om et kreativt storbyliv er jo en dårlig ting, fordi den fører til kunstig befrugtning/thaikvinder. Det var jo ikke det drømmen sagde der skulle ske.

Den nuværende model er FALLIT og skal derfor erstattes. Folk er bare så stædige at de hellere vil beholde en FALLT model og gå ned i flammer med den, i stedet for bare at lave om på den.
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 14:01

Animi skrev:
eks-Maupassant skrev:
Jeg forestillede mig mere at staten lavede nogen klinikker hvor mænd kunne søge om at komme med i puljen, og hvis de havde gode gener og var sygdomsfrie, høje muskuløse og velduftende osv så ville de få tildelt nogen vagter hvor de så kunne besvangre kvinder.


Altså statsfinansieret prostitution?


Det er da det sæddonation er?

Det er bare gjort upersonligt ved at man skjuler manden sæden kommer fra. Men han findes jo stadigvæk og har stadigt fået penge for at donere.
0
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Animi » 15. dec 2016, 14:04

eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:
eks-Maupassant skrev:
Jeg forestillede mig mere at staten lavede nogen klinikker hvor mænd kunne søge om at komme med i puljen, og hvis de havde gode gener og var sygdomsfrie, høje muskuløse og velduftende osv så ville de få tildelt nogen vagter hvor de så kunne besvangre kvinder.


Altså statsfinansieret prostitution?


Det er da det sæddonation er?

Det er bare gjort upersonligt ved at man skjuler manden sæden kommer fra. Men han findes jo stadigvæk og har stadigt fået penge for at donere.


Jeg må da nok sige at jeg synes der er stor forskel på at onanere ned i en kop, og så rent faktisk have sex med en anden :P
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Charly » 15. dec 2016, 14:05

Fuldstændigt OT - jeg bliver ved med at læse trådens titel som "Benløse mænd"....
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 14:07

Animi skrev:
eks-Maupassant skrev:
Animi skrev:
eks-Maupassant skrev:
Jeg forestillede mig mere at staten lavede nogen klinikker hvor mænd kunne søge om at komme med i puljen, og hvis de havde gode gener og var sygdomsfrie, høje muskuløse og velduftende osv så ville de få tildelt nogen vagter hvor de så kunne besvangre kvinder.


Altså statsfinansieret prostitution?


Det er da det sæddonation er?

Det er bare gjort upersonligt ved at man skjuler manden sæden kommer fra. Men han findes jo stadigvæk og har stadigt fået penge for at donere.


Jeg må da nok sige at jeg synes der er stor forskel på at onanere ned i en kop, og så rent faktisk have sex med en anden :P


Jo OK nu du siger det :)

Det er svært at se den som et sexuelt objekt

Billede

Den har kurver, men det fungerer bare ikke!
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Slettet bruger » 15. dec 2016, 14:08

Fuck jeg har aldrig set så stort et billede af en kop
2
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Barnløse mænd

Indlægaf Charly » 15. dec 2016, 14:09

Hvis denne her ikke tænder en mand, så ved jeg snart ikke!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"