Humor eller over grænsen?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15649
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21042

Re: Humor eller over grænsen?

Indlægaf 2SHY » 23. apr 2016, 21:14

Det er tåbeligt. Jeg må indrømme at jeg opfatter det lidt som et forsøg på at provokere. Til gengæld tror jeg at langt de fleste synes det er åndssvagt så forhåbentlig er det dem, der har hængt det op, der er mest til grin
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Humor eller over grænsen?

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. apr 2016, 21:32

Shmartiesh skrev:Nu kunne jeg nemt stemme i med jer andre, men nej.

Jeg trak på smilebåndet.

Men i forvejen går jeg ikke forfærdelig meget op i flygtninge debatten så det skal man nok ikke tage så tungt.

Hvad der dog er latterligt er at, det virker til at de første journalisterne har fået en kommentar fra, er DF. Jesus altså... Ja ja de har mange mandater osv, er betydningsfulde. Men det virker også som flueknepperi.


Hvad er flueknepperi? At journalisterne har opsøgt to politikere fra DF for en kommentar?
Det har de, som det fremgår af artiklen, fordi viceborgmesteren i Thisted, der er DF'er, på eget initiativ har postet en længere bemærkning på FB til en artikel om emnet, som er blevet lagt op af et lokalt medie.
0
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Humor eller over grænsen?

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 24. apr 2016, 20:16

Det er ikke funny ha ha.. Men det kan heller ikke bringe mit pis i kog.

Men det morer mig en anelse, at det bringer andres pis i kog, for det betyder at de bliver sure over nogle koblinger som de selv laver i deres eget hoved ud fra egne fordomme. Ikke fordi at nogen har skrevet noget racistisk. Så jeg tager lidt folks forargelse som et freudiansk slip, der røber deres fordomme.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Humor eller over grænsen?

Indlægaf Tux » 24. apr 2016, 20:46

DetSorteCirkus skrev:Plat. Pinligt. Pøbelagtigt.
Selv betragtet som politisk kunst er det dårligt udført.


What she said..
0
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3476

Re: Humor eller over grænsen?

Indlægaf Torn » 28. apr 2016, 08:30

I Thisted har to kvinder fjernet skilte. Det resulterer i, at man på facebookgruppen "Ja til frihed - nej til islam" truer med at likvidere den enes datter. Fuck det er voldsomt.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/asylfrivillige-faar-doedstrusler-efter-have-pillet-syrien-skilte-ned
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16247
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32462

Re: Humor eller over grænsen?

Indlægaf icelady » 28. apr 2016, 08:34

Torn skrev:I Thisted har to kvinder fjernet skilte. Det resulterer i, at man på facebookgruppen "Ja til frihed - nej til islam" truer med at likvidere den enes datter. Fuck det er voldsomt.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/asylfrivillige-faar-doedstrusler-efter-have-pillet-syrien-skilte-ned


Det er forfærdeligt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"