Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1195

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Moe » 18. apr 2024, 09:03

Delfin skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
libertá skrev:Jeg køber gerne den med, at Michelle Obama er en mand. Fordi der findes MINDST to videoer, hvor Barack kommer til at fortale sig og kalder hende for "Michael". Altså, min far har sgu da aldrig tiltalt min mor med et mandenavn! Så alene det, er det er sket for Barack mindst to gange, er mistænkeligt...

Jeg synes også, at der er nogle ret pudsige billeder og videoer i omløb, hvor hun har lidt for meget mellem benene. Jo, kvinder kan have store venusbjerge, som giver illusion om en bule forneden - og nogle kvinder kan også have store klitter. Men alligevel....jeg synes at hun har lidt mere bule end en kvinde burde have.
Jeg kommer jævnligt til at kalde min kone for "Laika" - en hund jeg havde som barn, for min ex-kones navn, for mine børns navne, for et marsvin et af mine døtre havde på et tidspunkt, og alt muligt andet. Forveklser også jævnligt mine børns navne. Det ville jeg ikke lægge så meget i.

Ang. bule:
Billede
Billede

Tror jeg en mere rimelig forklaring bare er noget med at tøjet siddet lidt mærkeligt, uheldig kameravinkel, bind, tøj der kravler op, etc. - end at spring til en forklaring om at hun er en mand.


Hun ville næppe heller optræde i en tætsiddende badedragt, hvis hun havde en stor bule at skjule. Heller ikke selvom det er i privat selskab. Hun er helt sikkert klar over, at der kan sidde paparazzis på lur, så ville hun skjule noget, havde hun nok valgt badeshorts eller badekjole

Billede

Billede

Billede

Og mere nærliggende så kan man ikke fjerne adamsæblet, hvilket afslører alle transseksuelle, fordi man reelt ikke kan skifte køn. Det er bare meget nemmere IRL end på dårlige billeder på internettet.

Det har hun ikke, ergo er hun født som hunkøn. Og hvad forklaringen end er på resten, så er det ikke, at hun er en mand.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2404
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2843

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Badesandalen » 18. apr 2024, 09:17

Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.
0
Petrix
Indlæg: 3769
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3657

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Petrix » 18. apr 2024, 09:40

Badesandalen skrev:
Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.


Ja ok det samme hos mig. Jeg ved dog ikke hvad de hadefulde ytringer skulle være.
0
27102021
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1195

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Moe » 18. apr 2024, 09:57

Petrix skrev:
Badesandalen skrev:
Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.


Ja ok det samme hos mig. Jeg ved dog ikke hvad de hadefulde ytringer skulle være.

Konspirationsteorien om at en kvinde er en mand, fordi det passer ind i et politiks narrativ - det er en overtrædelser at YT retninglinjer.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Petrix
Indlæg: 3769
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3657

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Petrix » 18. apr 2024, 10:10

Moe skrev:
Petrix skrev:
Badesandalen skrev:
Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.


Ja ok det samme hos mig. Jeg ved dog ikke hvad de hadefulde ytringer skulle være.

Konspirationsteorien om at en kvinde er en mand, fordi det passer ind i et politiks narrativ - det er en overtrædelser at YT retninglinjer.


Det er immervæk ytringer fra 1985, men ok vi ser jo også at historiske tv-udsendelser, underholdningsprogrammer og børne tv bliver fjernet fordi det er politisk ukorrekt med nutidens øjne.
0
27102021
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1195

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Moe » 18. apr 2024, 10:48

Petrix skrev:
Moe skrev:
Petrix skrev:
Badesandalen skrev:
Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.


Ja ok det samme hos mig. Jeg ved dog ikke hvad de hadefulde ytringer skulle være.

Konspirationsteorien om at en kvinde er en mand, fordi det passer ind i et politiks narrativ - det er en overtrædelser at YT retninglinjer.


Det er immervæk ytringer fra 1985, men ok vi ser jo også at historiske tv-udsendelser, underholdningsprogrammer og børne tv bliver fjernet fordi det er politisk ukorrekt med nutidens øjne.

Ah du mener denne video:
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Petrix
Indlæg: 3769
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3657

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Petrix » 18. apr 2024, 11:36

Moe skrev:
Petrix skrev:
Moe skrev:
Petrix skrev:
Badesandalen skrev:
Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.


Ja ok det samme hos mig. Jeg ved dog ikke hvad de hadefulde ytringer skulle være.

Konspirationsteorien om at en kvinde er en mand, fordi det passer ind i et politiks narrativ - det er en overtrædelser at YT retninglinjer.


Det er immervæk ytringer fra 1985, men ok vi ser jo også at historiske tv-udsendelser, underholdningsprogrammer og børne tv bliver fjernet fordi det er politisk ukorrekt med nutidens øjne.

Ah du mener denne video:


Ja
0
27102021
Brugeravatar
Moe
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 9. sep 2022, 11:34
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1195

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Moe » 18. apr 2024, 12:25

Petrix skrev:
Moe skrev:
Petrix skrev:
Moe skrev:
Petrix skrev:
Badesandalen skrev:
Petrix skrev:
Petrix skrev:Jeg er begyndt at abonnere lidt på teorien om at den vestlige verden har været under et demoraliseringsangreb de sidste 50 år og at mange aktivistiske miljøer rent faktisk støttes af fjendtlige stater.
Afhopper fra Sovjet unionen gav et interview i 1985 der fortæller om hvordan forsøger at ødelægge et samfund.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4


Jeg vil lige høre om I kan åbne det link jeg vedhæftede.
Det er ihvertfald ikke muligt, hvor jeg er.

Jeg kan godt åbne det, men videoen er blevet fjernet fordi den overtrådte YTs regler om hadefulde ytringer.


Ja ok det samme hos mig. Jeg ved dog ikke hvad de hadefulde ytringer skulle være.

Konspirationsteorien om at en kvinde er en mand, fordi det passer ind i et politiks narrativ - det er en overtrædelser at YT retninglinjer.


Det er immervæk ytringer fra 1985, men ok vi ser jo også at historiske tv-udsendelser, underholdningsprogrammer og børne tv bliver fjernet fordi det er politisk ukorrekt med nutidens øjne.

Ah du mener denne video:


Ja

Men det er jo ikke rigtig en konspiration, i den forstand at han omtaler hvilke planer og strategier man rent faktisk havde i USSR.

Men du kan selvfølgelig sige, at det er en konspiration, at årsagen til at det blev sådan, skyldes USSR - hvilket jeg må indrømme er konspiratorisk, fordi der ikke er evidens for at USSR reelt står bag.
0
Homer: “Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that’s even remotely true. Facts schmacts.”
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20587
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 44142

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf paint » 28. apr 2024, 09:27

Nedenstående viser vist lidt om, skal vi kalde det: 'tanke-niveauet', hos konspirations-idioterne. Joe Biden, er for længst død, og spilles nu af bla. Jim Carrey. :lol:

"»Jeg mener, der er adskillige personer, som spiller Joe Biden nu. Og da jeg så ham falde på vej op ad trappen til flyet, der tænkte jeg i mig selv, at det var Jim Carrey. Jeg har hørt, at han er en af dem,« forklarede kvinden.

Joe Biden har aldrig selv kommenteret sagen. Men det har Jim Carrey.

Han skrev ganske kort 'Oh dear', som et svar på videoen fra The Good Liars."

https://www.bt.dk/udland/vild-teori-om- ... jim-carrey

Og nej! Jeg abonnerer ikke på den konspiration.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
libertá
Indlæg: 880
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf libertá » 30. apr 2024, 09:06

paint skrev:Nedenstående viser vist lidt om, skal vi kalde det: 'tanke-niveauet', hos konspirations-idioterne. Joe Biden, er for længst død, og spilles nu af bla. Jim Carrey. :lol:

"»Jeg mener, der er adskillige personer, som spiller Joe Biden nu. Og da jeg så ham falde på vej op ad trappen til flyet, der tænkte jeg i mig selv, at det var Jim Carrey. Jeg har hørt, at han er en af dem,« forklarede kvinden.

Joe Biden har aldrig selv kommenteret sagen. Men det har Jim Carrey.

Han skrev ganske kort 'Oh dear', som et svar på videoen fra The Good Liars."

https://www.bt.dk/udland/vild-teori-om- ... jim-carrey

Og nej! Jeg abonnerer ikke på den konspiration.


Nu har jeg selv fulgt konspirationsmiljøet i ca. ti år. Og jeg mener, at der er stor forskel på folk, så man kan ikke skære alle over én kam.

Nogle er ret langt ude og hopper i med samlede ben på hver en konspirationsteori de hører. Også de mest absurde.

I den modsatte grøft har vi nogle, som faktisk er meget seriøse og efterforsker sagerne minutiøst og er mere konservative med, hvad de tror på.

De fleste er nok midtimellem. Jeg selv også. Jeg har da et par teorier, jeg tror på, som folk synes er skøre. Bl.a. den med REPTILIANS he he he (men jeg tror ikke på den helt bogstaveligt - jeg tror mere på, at det har noget med dæmonbesættelse at gøre, men det er noget, der hører et andet emne til...) - ..MEN jeg mener bestemt ikke, at jeg bare hopper med på hver en konspirationsteori. F.eks. tror jeg ikke på den flade jord, ligesom jeg ikke tror, at månen er en hul ost eller Joe Biden er en klon eller spilles af Jim Carrey. Det synes jeg også selv lyder absurd.

Man skal, mener jeg, også være opmærksom på, at konspirationsmiljøet er infiltreret af efterretningstjenesterne. Hvilket betyder, at jeg er ret overbevist om, at nogle af de mest skøre teorier bevidst plantes af CIA og efterretningstjenesterne for at forvirre miljøet og få folk til at bruge energi og tid på teorier, der er helt uden relevans. Men her er det jo så op til folk selv at skille skidt fra kanel. Det kan godt være svært.

Jeg har da også undertiden selv brugt tid på teorier, som jeg nok inderst inde ikke troede på. Men hvor jeg alligevel har syntes det var lidt interessant, så har jeg taget et kig på det. Men at jeg undersøger en teori betyder ikke, at jeg nødvendigvis tror på den.

F.eks. er jeg jo ikke afvisende overfor, at Barack Obama´s kone er født som dreng og er trans. Det er ikke noget, der er bevist, men jeg synes selv, at det er spøjst, at Barack to gange offentligt har tiltalt sin kone "Michael". Er det bare et tilfælde?! Så er der nogle, som modbeviser teorien ved at vise barndoms- og pigebilleder af Michelle Obama. Men vi ved jo heller ikke, om de billeder er fake eller lavet af AI f.eks. Så det er svært at modbevise teorien helt, synes jeg.

Jeg lever med, at der er nogle, der synes man er en idiot eller tosse, hvis man er lidt åben overfor et par skøre teorier. Jeg mener selv, at jeg har et åbent sind og derfor undersøger jeg undertiden også ting og hypoteser, der kan virke lidt langt ude. Men jeg mener, at det er vigtigt at have et åbent sind og ikke afvise alt på forhånd. Men det sker da, at der er teorier, der er så langt ude, at selv jeg har svært ved at tage dem seriøst. F.eks. den om at Biden spilles af Jim Carrey. Derimod mener jeg, at det er langt mere sandsynligt, at Biden er dement eller begyndende dement. Og det mener jeg ikke bare er en tosset teori, men noget der er godt belæg for at hævde....
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4129
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3726

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. apr 2024, 10:00

paint skrev:Nedenstående viser vist lidt om, skal vi kalde det: 'tanke-niveauet', hos konspirations-idioterne. Joe Biden, er for længst død, og spilles nu af bla. Jim Carrey. :lol:



Hvad syntes du om de tre konspirationsteorier fra startoplægget?
1) Oswell dræbte ikke, eller var ikke alene om at dræbe, Kennedy
2) Epstein dræbte ikke sig selv
3) Covid19 udslap ved et uheld fra et laboratorie i Wuhan, Kina

Er de udtryk for 'tanke-niveauet', hos konspirations-idioterne?
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20587
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 44142

Re: Hvilke konspirationsteorier abonnerer du på?

Indlægaf paint » 30. apr 2024, 10:57

Vlad Kalashnikov skrev:
paint skrev:Nedenstående viser vist lidt om, skal vi kalde det: 'tanke-niveauet', hos konspirations-idioterne. Joe Biden, er for længst død, og spilles nu af bla. Jim Carrey. :lol:



Hvad syntes du om de tre konspirationsteorier fra startoplægget?
1) Oswell dræbte ikke, eller var ikke alene om at dræbe, Kennedy
2) Epstein dræbte ikke sig selv
3) Covid19 udslap ved et uheld fra et laboratorie i Wuhan, Kina

Er de udtryk for 'tanke-niveauet', hos konspirations-idioterne?


Jeg synes, generelt, at der er forskel på (konspirations)teorier.
De tre du nævner, er bestemt ikke usandsynlige, og der kunne være noget om det. Der er der både motiv, sandsynlighed, og underlige fund efter attentatet på Kennedy. At Oswald, så også bliver skudt, lige efter, gør det endnu mere mistænkeligt. De er i en helt anden liga, end at Obama, Pave Frans og Hillary Clinton i virkeligeheden er blodsugende reptiler, og driver en pædofiliring, i kælderen til et pizzeria i Washington.

Jeg er heller ikke overbevist om, at Epstein tog sit eget liv. Der er påfaldende omstændigheder omkring det, som kunne rejse en berettiget tvivl. Motivet er der også. Epstein, havde sikkert nogle særdeles ubehagelige oplysninger, på prominente personer, som kunne komme ud under en retssag.

Wuhan, er heller ikke usandsynlig – især i lyset af at kineserne, var særdeles modvillige til at stille laboratorie - rapporter til rådighed for udenlandske videnskabsfolk. Motivet er (hvis der er noget om det) indlysende. Kina, eller for den sags skyld, ingen andre lande, har lyst til at tage skylden og udgifterne til en global pandemi.

Kort sagt: der er stor forskel på berettiget tvivl, med basis i sandsynligheder, og så ting, der er grebet ud af den blå luft.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"