Har Donald Trump en chance i USA ?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Seladon » 18. maj 2018, 07:27

dgd2007 skrev:
hunt.jpg

It's a totally baseless witch hunt!


said the orange sorcerer.
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21038

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf catnip » 18. maj 2018, 07:39

Wizzze skrev:Dette bekræfter en masse af mine indtryk og fordomme :tie:

https://www.theguardian.com/us-news/201 ... ce-hiv-hpv


Yep...venter på Twitter eksplosionen...
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Seladon » 18. maj 2018, 07:56

Wizzze skrev:Dette bekræfter en masse af mine indtryk og fordomme :tie:

https://www.theguardian.com/us-news/201 ... ce-hiv-hpv


Almen viden har aldrig været hans force. Det er en ting han har tilfælles med hans fans, no offence, Conway. :lol:
1
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2018, 16:29

Nå, nu vil han ikke have Nobels Fredspris alligevel: Trump aflyser møde med Kim Jong-un (TV2)
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf DenBruneMunk » 24. maj 2018, 16:59

dgd2007 skrev:Nå, nu vil han ikke have Nobels Fredspris alligevel: Trump aflyser møde med Kim Jong-un (TV2)

Bare fordi Trump er en røv, så kan nord og syd stadig forenes, og sammen står de stærkere, og så ryger USA's fordel i det sydlige, og til sidst, Trump bliver en taber, som ingen præmie eller ære skal have for noget. Jo, at være den eneste som mange gerne vil slette fra historie bøgerne, og mange amerikanere gerne så ikke eksisterede som del af deres historie.

Sikke en klovn, tænk at man kunne finde på at give ham en pris for at tale med Nordkorea, når Sydkorea sammen med Nord var de første som initierede dette, og måske skal verden være glad for VinterOL, og slet ikke takke Trump her.
2
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf annellaII » 25. maj 2018, 14:55

dgd2007 skrev:Nå, nu vil han ikke have Nobels Fredspris alligevel: Trump aflyser møde med Kim Jong-un (TV2)


Focus.de/15:31: Nyt vendepunkt i forbindelse med det aflyste Nordkorea-topmøde: Den amerikanske præsident Donald Trump meddeler i dag fredag, at topmødet nu dog kan finde sted endda den 12. juni.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf dgd2007 » 10. jun 2018, 16:03

:genert:

Billede
1
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Seladon » 11. jun 2018, 06:41

dgd2007, kejserens nye klæder anno 2018 ?

Nemer mind, her er et billede der går lige ind i historiebøger

Billede
1
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Conway » 11. jun 2018, 06:46

Sjovt nok går der altid en rum tid før der dukker artikler op som faktisk viser at Trump har en pointe.
I dette tilfælde gælder det handelskrigen som resten af verden anså som en kæmpe uretfærdighed begået af Trump.
Det er dog selvfølgelig ikke i MSM man finder disse artikler, jeg har ihvertfald ikke kunnet finde nogen.
https://global.handelsblatt.com/politic ... ays-899083

Det samme gælder det seneste G7 topmøde hvor Trump efterfølgende nægtede at underskrive slutdokumentet efter Justin T. holdt sin afsluttende tale.
Medierne var igen ude med riven mod Trump, men om en måned kan man nok i ganske spage vendinger læse at Justin T. nok ikke tacklede situationen særlig fornuftigt.
Det bliver spændende at se hvad udfaldet bliver på mødet med Kim Jung Un senere idag, men jeg gætter dog på at Trump får på puklen uanset hvad.

Jeg er dog ikke ubetinget fan af Trump og der er flere steder hvor jeg er dybt uenig med ham.
Seneste eksempel var Giftangrebet på Skripal og hans datter i England hvor flere lande, deriblandt USA, udviste russiske diplomater uden at England var fremkommet med et eneste bevis i sagen.
Helt uhørt lod hele den vestlige verden sig trække rundt i manegen uden at forlange et bevis til gengæld.
Sagen er ved at gå i glemmebogen som de øvrige giftangreb Rusland er blevet beskyldt for, men så fandt jeg en lille artikel i en norsk avis hvor det oplyses at Tyskland rykker England for beviser i sagen.
https://www.dagbladet.no/nyheter/tyskla ... n/69678657
1
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Conway » 11. jun 2018, 06:59

Seladon skrev:dgd2007, kejserens nye klæder anno 2018 ?

Nemer mind, her er et billede der går lige ind i historiebøger

Billede


He he, ja og læg mærke til at alle glor på Merkel der prøver at puste sig op overfor Trump :-)
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Seladon » 11. jun 2018, 07:16

Conway skrev:Sjovt nok går der altid en rum tid før der dukker artikler op som faktisk viser at Trump har en pointe.
I dette tilfælde gælder det handelskrigen som resten af verden anså som en kæmpe uretfærdighed begået af Trump.
Det er dog selvfølgelig ikke i MSM man finder disse artikler, jeg har ihvertfald ikke kunnet finde nogen.
https://global.handelsblatt.com/politic ... ays-899083

Det samme gælder det seneste G7 topmøde hvor Trump efterfølgende nægtede at underskrive slutdokumentet efter Justin T. holdt sin afsluttende tale.
Medierne var igen ude med riven mod Trump, men om en måned kan man nok i ganske spage vendinger læse at Justin T. nok ikke tacklede situationen særlig fornuftigt.
Det bliver spændende at se hvad udfaldet bliver på mødet med Kim Jung Un senere idag, men jeg gætter dog på at Trump får på puklen uanset hvad.

Jeg er dog ikke ubetinget fan af Trump og der er flere steder hvor jeg er dybt uenig med ham.
Seneste eksempel var Giftangrebet på Skripal og hans datter i England hvor flere lande, deriblandt USA, udviste russiske diplomater uden at England var fremkommet med et eneste bevis i sagen.
Helt uhørt lod hele den vestlige verden sig trække rundt i manegen uden at forlange et bevis til gengæld.
Sagen er ved at gå i glemmebogen som de øvrige giftangreb Rusland er blevet beskyldt for, men så fandt jeg en lille artikel i en norsk avis hvor det oplyses at Tyskland rykker England for beviser i sagen.
https://www.dagbladet.no/nyheter/tyskla ... n/69678657


Conway, du blander for mange ting sammen.

Ang. topmødet er det klokke klart, at han ikke forstår hvorfor EU ikke vil have amerikanske GMO madvarer og amerikansk klorbehandlet kød ! Han kalder det "handelsforhindringer", og påstår at USA bliver "snydt", når de ikke får lov at sælge det i EU.
Jeg ved ikke hvad du vil spise, men jeg vil holde mig langt væk fra disse produkter. Føj.
2
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Conway
Permanent bortvist
Indlæg: 1128
Tilmeldt: 10. nov 2016, 19:53
Kort karma: 25
Likede indlæg: 470

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Conway » 11. jun 2018, 11:21

Seladon skrev:
Conway skrev:Sjovt nok går der altid en rum tid før der dukker artikler op som faktisk viser at Trump har en pointe.
I dette tilfælde gælder det handelskrigen som resten af verden anså som en kæmpe uretfærdighed begået af Trump.
Det er dog selvfølgelig ikke i MSM man finder disse artikler, jeg har ihvertfald ikke kunnet finde nogen.
https://global.handelsblatt.com/politic ... ays-899083

Det samme gælder det seneste G7 topmøde hvor Trump efterfølgende nægtede at underskrive slutdokumentet efter Justin T. holdt sin afsluttende tale.
Medierne var igen ude med riven mod Trump, men om en måned kan man nok i ganske spage vendinger læse at Justin T. nok ikke tacklede situationen særlig fornuftigt.
Det bliver spændende at se hvad udfaldet bliver på mødet med Kim Jung Un senere idag, men jeg gætter dog på at Trump får på puklen uanset hvad.

Jeg er dog ikke ubetinget fan af Trump og der er flere steder hvor jeg er dybt uenig med ham.
Seneste eksempel var Giftangrebet på Skripal og hans datter i England hvor flere lande, deriblandt USA, udviste russiske diplomater uden at England var fremkommet med et eneste bevis i sagen.
Helt uhørt lod hele den vestlige verden sig trække rundt i manegen uden at forlange et bevis til gengæld.
Sagen er ved at gå i glemmebogen som de øvrige giftangreb Rusland er blevet beskyldt for, men så fandt jeg en lille artikel i en norsk avis hvor det oplyses at Tyskland rykker England for beviser i sagen.
https://www.dagbladet.no/nyheter/tyskla ... n/69678657


Conway, du blander for mange ting sammen.

Ang. topmødet er det klokke klart, at han ikke forstår hvorfor EU ikke vil have amerikanske GMO madvarer og amerikansk klorbehandlet kød ! Han kalder det "handelsforhindringer", og påstår at USA bliver "snydt", når de ikke får lov at sælge det i EU.
Jeg ved ikke hvad du vil spise, men jeg vil holde mig langt væk fra disse produkter. Føj.


Har du overhovedet læst det link Seladon ? Vi taler om toldsatser og ikke om gen modificerede produkter !
Hvis du taler om topmødet i Canada var det alene Justin T.'s afsluttende tale der fik Trump til at fare i flint og ikke GMO produkter, så vidt jeg har læst.
Senest rettet af Conway 11. jun 2018, 12:28, rettet i alt 1 gang.
0
Iblandt de blinde vil den enøjede altid fremstå som den velvidende
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf dgd2007 » 11. jun 2018, 11:32

Conway skrev:Har du overhovedet læst det link Seladon ? Vi taler om toldsatser og ikke om gen modificerede produkter !

Mon ikke de fleste holder op med at læse mere, når du skriver sekt-udtryk som "MSM" :genert:

Jeg havde en parabol i 90'erne - hvor jeg blandt andet kunne se Saddam-tv. Jeg kan godt forsikre dig, det er fuldstændig uudholdeligt i det lange løb med medier der ikke bestiller andet end at synge lederens pris fra morgen til aften.
2
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Seladon » 11. jun 2018, 12:14

Conway skrev:
Seladon skrev:
Conway skrev:Sjovt nok går der altid en rum tid før der dukker artikler op som faktisk viser at Trump har en pointe.
I dette tilfælde gælder det handelskrigen som resten af verden anså som en kæmpe uretfærdighed begået af Trump.
(.....)


Conway, du blander for mange ting sammen.

Ang. topmødet er det klokke klart, at han ikke forstår hvorfor EU ikke vil have amerikanske GMO madvarer og amerikansk klorbehandlet kød ! Han kalder det "handelsforhindringer", og påstår at USA bliver "snydt", når de ikke får lov at sælge det i EU.
Jeg ved ikke hvad du vil spise, men jeg vil holde mig langt væk fra disse produkter. Føj.


Har du overhovedet læst det link Seladon ? Vi taler om toldsatser og ikke om gen modificerede produkter !


Jo. EU har i flere år været presset af amerikanere for at lempe reglerne for GMO, men indtil nu har holdt skansen såvidt jeg ved.

https://www.information.dk/udland/2014/ ... gler-gmoer

At vi ikke lader EU blive oversvømmet af GMO fødevarer betragter Trump som " unfair trade barrier".

Men hvis det kan trøste dig , så kan han sælge fødervarerne til sine venner i Nordkorea og Rusland (selv om jeg ikke tror at Putin er så dum til at grønt lys til at købe dem).
Senest rettet af Seladon 11. jun 2018, 12:32, rettet i alt 1 gang.
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P
Brugeravatar
Seladon
Indlæg: 1816
Tilmeldt: 7. jan 2017, 16:20
Kort karma: 60
Geografisk sted: ude i det blå
Likede indlæg: 1079

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Seladon » 11. jun 2018, 12:27

nej, vi vil ikke have hormonbøffer og klorkyllinger. Det kan Trumptard ikke forstå:

https://www.information.dk/udland/2013/ ... ammenstoed
0
Husk nu "Jeg er OK, du er OK". :devil2: for her har vi Danmarks hyggeligste debat, ikke også. :P

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"