30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf Jedi » 23. jan 2020, 16:31

abcd skrev:
Pax Romana skrev:
abcd skrev:
Jeg siger at mænd er tilbøjelige til at træffe beslutninger som ikke er voldsomt fornuftsbaserede når der er sex i farvandet. Det gælder ikke i nær samme grad for kvinder. Dine udledninger om at det betyder at mænd er amøber der er totalt styret af deres pik, må du selv ligge og rode med, jeg har ikke sagt noget der er tilnærmelsesvist så ekstremt, eller medfører noget så ekstremt. Normalt når folk har behov for at fordreje andre menneskers synspunkter, er det fordi deres eget er svagt.
Nu ved jeg ikke hvad det er for nogen mænd du omgiver dig med, eller hvilken aldersgruppe. Men det tror jeg simpelthen ikke er tilfældet med størstedelen af mænd.


Jeg henviste til et eksperiment hvor en ung, smuk kvinde spørger tilfældige mænd om sex, og halvdelen siger ja. Det er en elendig beslutning af de mænd. Det sker sådan ca. aldrig at en ung, smuk kvinde oprigtigt går op til random småbuttede, almindelige mænd og tilbyder dem sex. Der ligger noget andet bag. I det her tilfælde slipper de billigt fordi det bare er et eksperiment med skjult kamera, men det kunne sagtens være de blev lokket op i en lejlighed hvor de fik stjålet alle deres ting. Måske endda fik tæsk. Alligevel løber de en stor risiko og siger ja. Det synes jeg er fin dokumentation for min påstand om at mænd ofte ikke bruger deres forstand når der er sex involveret.


De siger ja, og det betyder ikke at de ville gøre det. Mange mænd bakker ud af tilbud om engangs sex, gangbangs, dates, etc.
0
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf Pax Romana » 23. jan 2020, 17:43

Jedi skrev:
abcd skrev:
Pax Romana skrev:
abcd skrev:
Jeg siger at mænd er tilbøjelige til at træffe beslutninger som ikke er voldsomt fornuftsbaserede når der er sex i farvandet. Det gælder ikke i nær samme grad for kvinder. Dine udledninger om at det betyder at mænd er amøber der er totalt styret af deres pik, må du selv ligge og rode med, jeg har ikke sagt noget der er tilnærmelsesvist så ekstremt, eller medfører noget så ekstremt. Normalt når folk har behov for at fordreje andre menneskers synspunkter, er det fordi deres eget er svagt.
Nu ved jeg ikke hvad det er for nogen mænd du omgiver dig med, eller hvilken aldersgruppe. Men det tror jeg simpelthen ikke er tilfældet med størstedelen af mænd.


Jeg henviste til et eksperiment hvor en ung, smuk kvinde spørger tilfældige mænd om sex, og halvdelen siger ja. Det er en elendig beslutning af de mænd. Det sker sådan ca. aldrig at en ung, smuk kvinde oprigtigt går op til random småbuttede, almindelige mænd og tilbyder dem sex. Der ligger noget andet bag. I det her tilfælde slipper de billigt fordi det bare er et eksperiment med skjult kamera, men det kunne sagtens være de blev lokket op i en lejlighed hvor de fik stjålet alle deres ting. Måske endda fik tæsk. Alligevel løber de en stor risiko og siger ja. Det synes jeg er fin dokumentation for min påstand om at mænd ofte ikke bruger deres forstand når der er sex involveret.


De siger ja, og det betyder ikke at de ville gøre det. Mange mænd bakker ud af tilbud om engangs sex, gangbangs, dates, etc.
Hvis et tilbud lyder for godt til at være sandt - så er det det nok også" Dummere er de fleste mænd nok heller ikke.
5
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf A 7 » 24. jan 2020, 06:18

abcd skrev:Jeg henviste til et eksperiment hvor en ung, smuk kvinde spørger tilfældige mænd om sex, og halvdelen siger ja. Det er en elendig beslutning af de mænd. Det sker sådan ca. aldrig at en ung, smuk kvinde oprigtigt går op til random småbuttede, almindelige mænd og tilbyder dem sex. Der ligger noget andet bag. I det her tilfælde slipper de billigt fordi det bare er et eksperiment med skjult kamera, men det kunne sagtens være de blev lokket op i en lejlighed hvor de fik stjålet alle deres ting. Måske endda fik tæsk. Alligevel løber de en stor risiko og siger ja. Det synes jeg er fin dokumentation for min påstand om at mænd ofte ikke bruger deres forstand når der er sex involveret.


Som andre allerede har skrevet til dig, kan du ikke bruge det eksperiment til at udlede alle de ting, du udleder. Ja, man ser, at mændene svarer ja til hende. Men du skriver jo ganske rigtigt selv, at det virker helt usædvanligt at lækre ædru kvinder spørger om den slags på gaden ved højlys dag, og min påstand er, at det især er DERFOR de siger ja - at det er selve den usædvanlige situation og følelsen af at føle sig som meget attraktiv mand, der vækker noget sexlyst, og ikke fordi, de er specielt sexhungrende i forvejen. Jeg husker at de fleste af mændene er ganske pæne og normalt fungerende, så de har nok en ok chance for at få noget tilfældig sex nede på den lokale bar eller på Tinder, hvis det er det, de vil have.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf Slettet bruger » 24. jan 2020, 06:30

A 7 skrev:
abcd skrev:Jeg henviste til et eksperiment hvor en ung, smuk kvinde spørger tilfældige mænd om sex, og halvdelen siger ja. Det er en elendig beslutning af de mænd. Det sker sådan ca. aldrig at en ung, smuk kvinde oprigtigt går op til random småbuttede, almindelige mænd og tilbyder dem sex. Der ligger noget andet bag. I det her tilfælde slipper de billigt fordi det bare er et eksperiment med skjult kamera, men det kunne sagtens være de blev lokket op i en lejlighed hvor de fik stjålet alle deres ting. Måske endda fik tæsk. Alligevel løber de en stor risiko og siger ja. Det synes jeg er fin dokumentation for min påstand om at mænd ofte ikke bruger deres forstand når der er sex involveret.


Som andre allerede har skrevet til dig, kan du ikke bruge det eksperiment til at udlede alle de ting, du udleder. Ja, man ser, at mændene svarer ja til hende. Men du skriver jo ganske rigtigt selv, at det virker helt usædvanligt at lækre ædru kvinder spørger om den slags på gaden ved højlys dag, og min påstand er, at det især er DERFOR de siger ja - at det er selve den usædvanlige situation og følelsen af at føle sig som meget attraktiv mand, der vækker noget sexlyst, og ikke fordi, de er specielt sexhungrende i forvejen. Jeg husker at de fleste af mændene er ganske pæne og normalt fungerende, så de har nok en ok chance for at få noget tilfældig sex nede på den lokale bar eller på Tinder, hvis det er det, de vil have.


Jeg er uenig, men uanset ændrer det ikke ved at det er et dårligt valg at sige ja.

Mennesker generelt træffer mange dårlige valg. Når en overvægtig spiser kage, er det helt indlysende et dårligt valg, og den overvægtige er jo ikke dum, det ved han godt, men han finder på undskyldninger for at han fortjener et stykke kage - det har måske været en hård uge. For mænd er sex bare ekstra effektivt hvis man vil have dem til at træffe dårlige valg. Det er ikke fordi de er dumme, eller aggressive, de er bare meget nemme at friste med lige netop det.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf Purple Haze » 24. jan 2020, 06:37

A 7 skrev:Jeg husker at de fleste af mændene er ganske pæne og normalt fungerende, så de har nok en ok chance for at få noget tilfældig sex nede på den lokale bar eller på Tinder, hvis det er det, de vil have.


Min kæreste har i hvert fald engang fortalt mig at Tinder var et udemærket sted at “finde noget sex”, og andre mennesker end mig (som jo synes han er ekseptionel dejlig) synes vist han er en meget gennemsnitlig mand - så det tror jeg du har helt ret i.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf Pax Romana » 24. jan 2020, 07:48

Hvis man tror på, at manden har et fysiologisk behov for regelmæssigt at få udløsning, så er det altså galt, for så sammenligner man det seksuelle behov med behovet for mad og drikke.
3
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf deliciouscookie » 7. feb 2020, 22:40

Pax Romana skrev:Hvis man tror på, at manden har et fysiologisk behov for regelmæssigt at få udløsning, så er det altså galt, for så sammenligner man det seksuelle behov med behovet for mad og drikke.

Sex er lyst ikke et behov, lidt ligesom kage, det gør livet bedre men man kan leve uden.
0
make cookies not war
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: 30-årig mand får et års fængsel for voldtægt af kvinde i borgmesters seng

Indlægaf deliciouscookie » 7. feb 2020, 22:42

Purple Haze skrev:
A 7 skrev:Jeg husker at de fleste af mændene er ganske pæne og normalt fungerende, så de har nok en ok chance for at få noget tilfældig sex nede på den lokale bar eller på Tinder, hvis det er det, de vil have.


Min kæreste har i hvert fald engang fortalt mig at Tinder var et udemærket sted at “finde noget sex”, og andre mennesker end mig (som jo synes han er ekseptionel dejlig) synes vist han er en meget gennemsnitlig mand - så det tror jeg du har helt ret i.

Det var bare svært at vide om der er kemi via Tinder, så er mere om hvad man synes om billederne og om man kan gennemskue hvordan de er manipuleret og hvad man faktisk kan forvente.

Pigerne ved jo godt hvordan de skal udnytte vinkler, lys samt makeup for at tage sig bedst muligt ud.

Det er et kødmarked og jeg er glad for at jeg ikke har brug for Tinder, da det er ret ucharmerende.
0
make cookies not war

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"