Hjælper et godt udseende på politiske budskaber?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Hjælper et godt udseende på politiske budskaber?

Indlægaf FruitFly » 20. jun 2019, 16:21

ajnaM skrev:Og jeg tror i øvrigt, udseende har mest negativ betydning for unge, kvindelige politikere. Det er ret normalt, at man pålægger deres eventuelle succes, at det så skyldes 'patterne'. Det ses sjældent, at man giver udseendet skylden for mænds succes.

Med andre ord skal kvinder i højere grad end mænd bakse med 'det var nok også fordi hun gik i seng med Løkke/står og stritter med patterne/har sit gode udseende med sig' og ting i den boldgade, når de har succes med noget - mens mænd i højere grad bare kan få lov at være dygtige.

Hep!
0
#Klimatosse
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Hjælper et godt udseende på politiske budskaber?

Indlægaf Artem » 20. jun 2019, 20:20

I forhold til hvem jeg personligt stemmer på har det virkelig ingen betydning.
Men hvis personen ligner en der generelt dyrker en usund livsstil, ja så vil det have betydning for mig.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Hjælper et godt udseende på politiske budskaber?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 21. jun 2019, 00:24

ajnaM skrev:
paint skrev:Nu skal man jo ikke tale nedsættende om afdøde, men man kan vel godt sige, at Mogens Glistrup ikke ligefrem var en klassisk skønhed. Alligevel var han manden bag 'jordskredssejren' ved et folketingsvalg, vist i 1973.

De radikale, gik i øvrigt kraftigt frem ved valget i 2005, anført af Marianne Jelved (med håndtasken) (radicool og café latte-perioden)


Og Morten Østergaard er ikke nogen populær mand i radikale kredse (i hvert fald ikke i mine), selvom jeg personligt mener, han er en markant flottere mand end både Jelved og Vestager. (Og jaja, jeg ved godt, de to ikke er mænd - men I forstår forhåbentlig pointen...)
Fordi han ligner en pyjamasboy. Kvinder skal passe på de ikke stritter med patterne og sender for mange seksuelle signaler i de forkerte sammenhænge, mænd skal passe på de ikke kommer til at se svage og vattede ud. Sådan må vi alle igennem så mange strabadser på livets lange vej.
1
Grab them by the pussy
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Hjælper et godt udseende på politiske budskaber?

Indlægaf HerErJeg » 22. jun 2019, 07:36

Ikke helt samme boldgade, men på den lokale genbrugsplads er de halvgamle, småfede og brovtende opsynsmænd blevet udskiftet næsten udelukkende kvinder. Lur mig om det ikke pludselig er meget mere i orden at blive kommenteret på sin affaldssortering, fremfor at blive råbt efter over hele pladsen, så paraderne er oppe, samme sekund som bilen kører gennem lågen.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hjælper et godt udseende på politiske budskaber?

Indlægaf vibbsen » 22. jun 2019, 17:00

HerErJeg skrev:Ikke helt samme boldgade, men på den lokale genbrugsplads er de halvgamle, småfede og brovtende opsynsmænd blevet udskiftet næsten udelukkende kvinder. Lur mig om det ikke pludselig er meget mere i orden at blive kommenteret på sin affaldssortering, fremfor at blive råbt efter over hele pladsen, så paraderne er oppe, samme sekund som bilen kører gennem lågen.


:lol: :lol: :lol: :lol: Interesssant pointe....

Jeg må dog indrømme at den eneste kvindelige genbrugsplads medarbejder jeg nogensinde har stiftet bekendskab med, var værre end samtlige halvgamle, småfede og brovtende mandlige medarbejdere....Her gik der jo simpelthen nærmest MeToo i den....Ikke fordi hun var lækker....Men fordi hun var EKSTREMT nærtagende....Ukorrekt sortering var tæt på at være en personlig forulempelse af hende :-D :-D

Vi kaldte hende for Anna Pihl - Strisser på Skraldepladsen :lol: :lol:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"