Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27072

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf ajnaM » 15. maj 2019, 07:37

Udklip.JPG
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf vibbsen » 15. maj 2019, 17:45

ajnaM skrev:
Udklip.JPG



Det MÅ simpelthen være fake news....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27072

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf ajnaM » 16. maj 2019, 08:06

vibbsen skrev:

Det MÅ simpelthen være fake news....


Ja, det er da en joke! :D

Det er fra det lille mememageri. De har lavet en perlerække af platheder under valgkampen - den der passede bare perfekt ind i denne tråd.

Jeg kan virkelig anbefale at tjekke deres IG-profil - https://www.instagram.com/detlillememem ... syv/?hl=da

Udklip.JPG
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf RavenClaw » 7. okt 2019, 08:51

Jeg ved ikke lige, om den passer ind her, men Joy har mistet sit barn.

https://nyheder.tv2.dk/politik/2019-10- ... wVi5HyjLPQ
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf Stitch » 7. okt 2019, 08:57

Hvor er det trist og synd for Joy.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf HerErJeg » 7. okt 2019, 19:29

Jeg kender sådan en solo mor, og nu er barnet 11 år. Tro mig, den der fornemmelse af at styre eget liv og sagtens kunne håndtere et barn dag efter dag, år efter år, er forlængst forduftet.
Det er blevet et utroligt sørgeligt barneliv, meget lidt kontakt til jævnaldrende, og alt for meget hjemmetid hos syge og dårlige bedsteforældre, hvor hver dag har nok i sin plage.
Faktisk er det så sølle, at drengen slet ikke er tjent med sådant et forhold. Han burde leve i et far/mor forhold, og ikke bare mor/mor, som alt for tit ikke overskuer et barns behov.
3
Kirstenkp
Indlæg: 587
Tilmeldt: 16. aug 2015, 18:27
Kort karma: 30
Likede indlæg: 962

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf Kirstenkp » 7. okt 2019, 19:50

HerErJeg skrev:Jeg kender sådan en solo mor, og nu er barnet 11 år. Tro mig, den der fornemmelse af at styre eget liv og sagtens kunne håndtere et barn dag efter dag, år efter år, er forlængst forduftet.
Det er blevet et utroligt sørgeligt barneliv, meget lidt kontakt til jævnaldrende, og alt for meget hjemmetid hos syge og dårlige bedsteforældre, hvor hver dag har nok i sin plage.
Faktisk er det så sølle, at drengen slet ikke er tjent med sådant et forhold. Han burde leve i et far/mor forhold, og ikke bare mor/mor, som alt for tit ikke overskuer et barns behov.


Ja? og du tænker hvad?

Altså det lyder da sørgeligt for den dreng, men jeg kan faktisk overhovedet ikke se hvad de der ting har at gøre med en solomor eller et forældrepar?
Tænker du de ting er generelle for børn af solomødre eller hvad?

Og i øvrigt - fuldstændig forfærdeligt som det gik med Joys barn, det må være helt ubærligt :trist:
6
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Folketingskandidat kalder enlige forældre »egoistiske«

Indlægaf vibbsen » 8. okt 2019, 16:42

HerErJeg skrev:Jeg kender sådan en solo mor, og nu er barnet 11 år. Tro mig, den der fornemmelse af at styre eget liv og sagtens kunne håndtere et barn dag efter dag, år efter år, er forlængst forduftet.
Det er blevet et utroligt sørgeligt barneliv, meget lidt kontakt til jævnaldrende, og alt for meget hjemmetid hos syge og dårlige bedsteforældre, hvor hver dag har nok i sin plage.
Faktisk er det så sølle, at drengen slet ikke er tjent med sådant et forhold. Han burde leve i et far/mor forhold, og ikke bare mor/mor, som alt for tit ikke overskuer et barns behov.


Tjaaa....Jeg kender et forældrepar hvis højeste ønske var at fået et barn. Disse børn er nu 8 11 år. Og tro mig, fornemmelsen af at kunne løfte den opgave det er at tage vare på børn dag ud og dag ind, er for længst forduftet.

Det er blevet til et utroligt sørgeligt barneliv, uden særlig meget følelsesmæssigt kontakt til forældrene, og alt alt for meget tid med at forsøge at opnå bare en lille smule voksenkontakt andre steder, på bekostning af kontakten til andre børn.

Faktisk så er det så sølle at børnene slet ikke er tjent med sådanne forhold. De burde levet i et Mor og Far er primære voksen kontaktpersoner, i stedet for i et forhold hvor far og mor ikke dække deres behov for voksenkontakt og primæromsorg. Så slap folk omkring dem også for at lave den ene indberetning efter den anden på de stakkels børn.

Det er ikke noget problem at finde sørgelige børneliv.....
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"