2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf LaScrooge » 5. mar 2019, 11:49

avdotja skrev:
Stitch skrev:
SurSødSovs skrev:
Stitch skrev:
Stitch skrev:Jamen jeg har allerede brugt penge denne weekend.

T-shirt - 120kr.
Mad/drikke - 150 kr
Barselsgave - 100 kr
Supermarked - 200 kr
I alt 570kr.

Tilbage: 2230 kr.


Jeg skal med en veninde med til karnevalet i Ålborg i slut maj og har undersøgt, hvad transport koster. Norwegian havde så et tilbud her i weekenden, så jeg har nu købt billetten t/r, for jeg vil hellere dø end at skulle tage flixbus kbh-aal.

Fly: 700 kr.

Tilbage:1530kr i alt.


Men er du så ikke lidt ude af tråden? Fir selvfølgelig ville du ikke skulle på den tur i virkeligheden?


Jeg forstår ikke dit spørgsmål? Så har jeg jo bare 1500 kr tilbage og sådan er det.

Jeg studsede også meget over hendes kommentar, men er noget frem til at hun må have misforstået dit indlæg på en eller anden måde :). Det giver jo ingen mening at du ikke skulle smides ud af tråden for at foretage et køb og samtidig holde dig under grænsen - det er jo faktisk selve adgangsbilletten til tråden :D

Jeg kan ikke umiddelbart selv se, hvordan dit indlæg kan misforstås, men tænker hun måske har troet hun svarerede på Stars indlæg (det hvor hun trækker restaurantfejringen af sønnen ud af ligningen)? Så giver hendes kommentar langt mere mening.

EDIT: og jeg kan ikke selv deltage i tråden, da jeg allerede på forhånd havde fastlagte forpligtelser for marts på 2.300 kr. I princippet kunne det skydes til næste måned, men hvis man løser udfordringen ved at skubbe udgifter foran sig, går lidt af ideen af....


Jeg forstod det på den måde, at hvis Stitch i virkeligheden kun havde haft 2800, måned efter måned, ville hun aldrig havde kunnet tage på den tur, og at det derfor diskvalificerer hende.

Det gør det dog ikke. Hverken ifølge reglerne for eksperimentet, eller i "virkeligheden", for man kan trods alt godt leve af havregryn ret længe uden at dø af det. Der findes mennesker, som formår at leve for ekstremt lidt mens de fx sparer op til jordomrejser. Jeg kender flere af den slags tilbage fra gymnasiet.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Stitch » 5. mar 2019, 11:53

avdotja skrev:Jeg studsede også meget over hendes kommentar, men er noget frem til at hun må have misforstået dit indlæg på en eller anden måde :). Det giver jo ingen mening at du ikke skulle smides ud af tråden for at foretage et køb og samtidig holde dig under grænsen - det er jo faktisk selve adgangsbilletten til tråden :D

Jeg kan ikke umiddelbart selv se, hvordan dit indlæg kan misforstås, men tænker hun måske har troet hun svarerede på Stars indlæg (det hvor hun trækker restaurantfejringen af sønnen ud af ligningen)? Så giver hendes kommentar langt mere mening.

EDIT: og jeg kan ikke selv deltage i tråden, da jeg allerede på forhånd havde fastlagte forpligtelser for marts på 2.300 kr. I princippet kunne det skydes til næste måned, men hvis man løser udfordringen ved at skubbe udgifter foran sig, går lidt af ideen af....


Jeg har virkelig prøvet at give hende the benefit of the doubt og prøvet at læse tråden igennem om hvad SSS dog kan have læst forkert, for den sure, bitre kommentar giver bare ikke mening i mit hoved. Blev i hvert fald vildt provokeret af den. Hvad bilder hun sig ind?!
Jeg skal på tur i slutmaj og har købt transport nu, som jeg selvfølgelig tæller med. Men har jo 1530 kr. til hele marts - det skal jeg jo bare kunne klare mig for. Det går jo nok. Som du siger, overholder jeg jo grænsen :)

Jeg har selv forskudt nogle unødvendige køb til februar og april, som fx. airbnb i Ålborg, men det ville jeg jo også hvis dette beløb var det faste jeg havde, så ikke alle udgifter lå i samme måned.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Stitch » 5. mar 2019, 11:56

LaScrooge skrev:Jeg forstod det på den måde, at hvis Stitch i virkeligheden kun havde haft 2800, måned efter måned, ville hun aldrig havde kunnet tage på den tur, og at det derfor diskvalificerer hende.

Det gør det dog ikke. Hverken ifølge reglerne for eksperimentet, eller i "virkeligheden", for man kan trods alt godt leve af havregryn ret længe uden at dø af det. Der findes mennesker, som formår at leve for ekstremt lidt mens de fx sparer op til jordomrejser. Jeg kender flere af den slags tilbage fra gymnasiet.


Men hvis jeg nu i virkeligheden kun havde 2800 kr i rådighedsbeløb altid, men gerne ville på ferie, så ville jeg jo spare op hver evig eneste måned og måske bruge af mine feriepenge.
Hvis man virkelig gerne vil noget, så gør man jo alt, hvad man kan for at det skal kunne lykkes. Som du siger: så sparer man jo op. Eller prøver på det.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf LaScrooge » 5. mar 2019, 12:01

Stitch skrev:
LaScrooge skrev:Jeg forstod det på den måde, at hvis Stitch i virkeligheden kun havde haft 2800, måned efter måned, ville hun aldrig havde kunnet tage på den tur, og at det derfor diskvalificerer hende.

Det gør det dog ikke. Hverken ifølge reglerne for eksperimentet, eller i "virkeligheden", for man kan trods alt godt leve af havregryn ret længe uden at dø af det. Der findes mennesker, som formår at leve for ekstremt lidt mens de fx sparer op til jordomrejser. Jeg kender flere af den slags tilbage fra gymnasiet.


Men hvis jeg nu i virkeligheden kun havde 2800 kr i rådighedsbeløb altid, men gerne ville på ferie, så ville jeg jo spare op hver evig eneste måned og måske bruge af mine feriepenge.
Hvis man virkelig gerne vil noget, så gør man jo alt, hvad man kan for at det skal kunne lykkes. Som du siger: så sparer man jo op. Eller prøver på det.


Ja, jeg er enig. Fuldstændig.

Jeg tænker dog, at SurSødSovs ikke mente det som det lød. Hun er dog trods alt sjældent perfid (om nogensinde). Så det er formentlig et spørgsmål om utilstrækkelig formidling af tanker.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Stars » 5. mar 2019, 12:14

LaScrooge skrev:
zembra1986 skrev:
Jamen jeg er med så. Om det er nemt eller ej, kommer helt sikkert også an på hvor mange penge man egentlig har til rådighed. har man mange flere end 2.800 kr., så kan jeg godt sætte mig ind i at det må være svært at holde det nede på det niveau, men jeg har jo "kun" det til rådighed og kan ikke bruge mere, men omvendt er det rigeligt til mig. Jeg føler ikke jeg mangler noget.

Indtil videre har jeg brugt:

På mad: 249 kr,
I Normal: 33 kr.
Sko i H&m: 179 kr.
Og så lægger jeg penge til side til tandlæge hver måned: 100 kr.
Medicin: 150 kr.

I alt: 711 kr.

Tilbage: 2.089 kr.


Tandlægeopsparing er en herregod ting. Det var muligvis den første faste opsparing jeg fandt ud af at lave overhovedet og jeg har virkelig takket mig selv for det mange gange. Efter de første tandlægebesøg med huller og en regning på 6-700 kroner ud af et budget på ingenting, har det lige siden været FANTASTISK at kunne få renset og efterset bisserne, uden at være bange for, om der var et hul og hvad det ville betyde for min økonomi.



Sådan lidt off topic - og jeg ved ikke, om man er omfattet på integrationsydelse. Det er man, hvis man er på laveste kontanthjælp, men ikke hvis man er på SU: Man kan få økonmonisk hjælp til tandlægeregninger op til 10.000 kr., så man højst betaler 600 kr/år (Servicelovens paragraf 82 a)
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf zembra1986 » 5. mar 2019, 15:33

Stars skrev:
LaScrooge skrev:
zembra1986 skrev:
Jamen jeg er med så. Om det er nemt eller ej, kommer helt sikkert også an på hvor mange penge man egentlig har til rådighed. har man mange flere end 2.800 kr., så kan jeg godt sætte mig ind i at det må være svært at holde det nede på det niveau, men jeg har jo "kun" det til rådighed og kan ikke bruge mere, men omvendt er det rigeligt til mig. Jeg føler ikke jeg mangler noget.

Indtil videre har jeg brugt:

På mad: 249 kr,
I Normal: 33 kr.
Sko i H&m: 179 kr.
Og så lægger jeg penge til side til tandlæge hver måned: 100 kr.
Medicin: 150 kr.

I alt: 711 kr.

Tilbage: 2.089 kr.


Tandlægeopsparing er en herregod ting. Det var muligvis den første faste opsparing jeg fandt ud af at lave overhovedet og jeg har virkelig takket mig selv for det mange gange. Efter de første tandlægebesøg med huller og en regning på 6-700 kroner ud af et budget på ingenting, har det lige siden været FANTASTISK at kunne få renset og efterset bisserne, uden at være bange for, om der var et hul og hvad det ville betyde for min økonomi.



Sådan lidt off topic - og jeg ved ikke, om man er omfattet på integrationsydelse. Det er man, hvis man er på laveste kontanthjælp, men ikke hvis man er på SU: Man kan få økonmonisk hjælp til tandlægeregninger op til 10.000 kr., så man højst betaler 600 kr/år (Servicelovens paragraf 82 a)


Jeg får ressourceforløbsydelse. Gælder reglen også for den ydelse?

EDIT: googlede det lige. Det gælder også for den ydelse. Der stod dog ikke noget om hvordan man søger det og hvad det kræver. Hvis det er sådan noget med at man skal udfylde en helt masse og aflevere kontoudtog, så er det ikke besværret værd for mig. Jeg KAN trods alt betale den selv.
Senest rettet af zembra1986 5. mar 2019, 15:44, rettet i alt 2 gange.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf zembra1986 » 5. mar 2019, 15:36

LaScrooge skrev:
zembra1986 skrev:
Jamen jeg er med så. Om det er nemt eller ej, kommer helt sikkert også an på hvor mange penge man egentlig har til rådighed. har man mange flere end 2.800 kr., så kan jeg godt sætte mig ind i at det må være svært at holde det nede på det niveau, men jeg har jo "kun" det til rådighed og kan ikke bruge mere, men omvendt er det rigeligt til mig. Jeg føler ikke jeg mangler noget.

Indtil videre har jeg brugt:

På mad: 249 kr,
I Normal: 33 kr.
Sko i H&m: 179 kr.
Og så lægger jeg penge til side til tandlæge hver måned: 100 kr.
Medicin: 150 kr.

I alt: 711 kr.

Tilbage: 2.089 kr.


Tandlægeopsparing er en herregod ting. Det var muligvis den første faste opsparing jeg fandt ud af at lave overhovedet og jeg har virkelig takket mig selv for det mange gange. Efter de første tandlægebesøg med huller og en regning på 6-700 kroner ud af et budget på ingenting, har det lige siden været FANTASTISK at kunne få renset og efterset bisserne, uden at være bange for, om der var et hul og hvad det ville betyde for min økonomi.



Det er det, men min opsparing dækker nu kun mit halvårlige eftersyn, tandrensning og flourbehandling og det koster knap 600 kr., så deraf 100 kr. om måneden. Har jeg et hul der skal behandles, må jeg trække på den opsparing jeg trods alt har.

Men jeg er på ressourceforløbsydelse så ved ikke om jeg kan få det dækket. Jeg har ikke orket at sætte mig ind i det.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Stars » 5. mar 2019, 16:05

zembra1986 skrev:
Stars skrev:Sådan lidt off topic - og jeg ved ikke, om man er omfattet på integrationsydelse. Det er man, hvis man er på laveste kontanthjælp, men ikke hvis man er på SU: Man kan få økonmonisk hjælp til tandlægeregninger op til 10.000 kr., så man højst betaler 600 kr/år (Servicelovens paragraf 82 a)


Jeg får ressourceforløbsydelse. Gælder reglen også for den ydelse?

EDIT: googlede det lige. Det gælder også for den ydelse. Der stod dog ikke noget om hvordan man søger det og hvad det kræver. Hvis det er sådan noget med at man skal udfylde en helt masse og aflevere kontoudtog, så er det ikke besværret værd for mig. Jeg KAN trods alt betale den selv.

Min søn benyttede sig af det, da han skulle have en rodbehandling. Det er så vidt jeg husker noget ned, tandlægen laver et overslag, man afleverer til kommunen. Men du kan spørge din sagsbehandler, h*n har pligt til at vejlede dig om det.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf zembra1986 » 5. mar 2019, 16:36

Stars skrev:
zembra1986 skrev:
Stars skrev:Sådan lidt off topic - og jeg ved ikke, om man er omfattet på integrationsydelse. Det er man, hvis man er på laveste kontanthjælp, men ikke hvis man er på SU: Man kan få økonmonisk hjælp til tandlægeregninger op til 10.000 kr., så man højst betaler 600 kr/år (Servicelovens paragraf 82 a)


Jeg får ressourceforløbsydelse. Gælder reglen også for den ydelse?

EDIT: googlede det lige. Det gælder også for den ydelse. Der stod dog ikke noget om hvordan man søger det og hvad det kræver. Hvis det er sådan noget med at man skal udfylde en helt masse og aflevere kontoudtog, så er det ikke besværret værd for mig. Jeg KAN trods alt betale den selv.

Min søn benyttede sig af det, da han skulle have en rodbehandling. Det er så vidt jeg husker noget ned, tandlægen laver et overslag, man afleverer til kommunen. Men du kan spørge din sagsbehandler, h*n har pligt til at vejlede dig om det.


Tak for info. Det har min sagsbehandler ikke informeret mig om.
0
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Stars » 6. mar 2019, 06:20

Tirsdag d. 5. marts:

Vi spiser alle det samme til aften :8: Andebryst med nudler. 58 kr
4 andebryst á 10 kr fra fryser
1 pk nudler fra skab 5 kr
en rest wokgrønt fra fryser 3 kr
1 flaske sursød sovs fra skab 10 kr.

Og så blev der bagt pizzalommer og pepperoniroulader: ca. 10 kr
Kødsovs (er regnet med tidligere)
Pepperoni fra fryser 2,5 kr
Gær 1 kr
Ost fra fryser
Mel, mælk, olie

Edit: glemte tomatsovsen fra skabet ... gætter på 10 kr. Så 20 kr for bagværket.

dok 5.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Stars 6. mar 2019, 09:19, rettet i alt 1 gang.
2
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf LaScrooge » 6. mar 2019, 06:40

Gisp. Jeg har allerede, rundt regnet, brugt 1022 kr.
Jeg går almindeligvis meget sjældent på café eller spiser ude, så det er alligevel træls, at det står som en toppost på forbruget denne måned. Jeg må stramme an.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Stars » 6. mar 2019, 08:25

avdotja skrev:Jeg studsede også meget over hendes kommentar, men er noget frem til at hun må have misforstået dit indlæg på en eller anden måde :). Det giver jo ingen mening at du ikke skulle smides ud af tråden for at foretage et køb og samtidig holde dig under grænsen - det er jo faktisk selve adgangsbilletten til tråden :D

Jeg kan ikke umiddelbart selv se, hvordan dit indlæg kan misforstås, men tænker hun måske har troet hun svarerede på Stars indlæg (det hvor hun trækker restaurantfejringen af sønnen ud af ligningen)? Så giver hendes kommentar langt mere mening.

EDIT: og jeg kan ikke selv deltage i tråden, da jeg allerede på forhånd havde fastlagte forpligtelser for marts på 2.300 kr. I princippet kunne det skydes til næste måned, men hvis man løser udfordringen ved at skubbe udgifter foran sig, går lidt af ideen af....


Jeg har faktisk gået og tænkt over det.
Jeg skrev, at hvis det var "i virkeligheden", ville jeg lave hans livret hjemme.
For at regnestykket skal passe, skal prisen for det hjemmelavede måltid være i forbrugs-kolonnen og kun differencen i luksus-kolonnen.

Jeg har også tænkt mere over, om jeg reelt ville fejre det hjemme, for han ELSKER at komme ud og spise.
Så måske vi ville spise frokost på Café A - det kan han ret godt li' - og med rabatkupon fra lokalavisen, en billig ret og postevand til, kan det gøres for 50 kr/person.
Så jeg retter, så det bliver 250 kr i forbrug (så er der lidt til sodavand/ en lidt dyrere ret) og resten i luksus.

redigeret status.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf avdotja » 6. mar 2019, 14:17

Hov Stars, jeg havde slet ikke set at du også havde en luksus-kolonne, hvor middagen optrådte, selv om den ikke er med i det endelig forbrug.

Så længe man er bare er opmærksom på at pengene er blevet brugt og at det gør en forskel hvorvidt man har de ekstra penge eller ej, er det fint med mig :)

Det jeg synes er problematisk, er at det let bliver noget "jeg kunne godt hvis det virkelig var nødvendigt, men...".

I princippet kan alle jo leve for meget få penge, hvis man lever af havregryn, mælk, gulerødder, rødbeder, ærter, æbler, rugbrød og æg (en kost der sandsynligvis stadigvæk vil være sundere end gennemsnitsdanskerens...) og hverken bruger penge på rejser, gaver, biograf mm.

For en del mennesker (inkl mig selv) ville det ikke engang være det store afsavn at skulle leve sådan 25 dage om måneden. Det er de sidste 5 dage der er hårde: der hvor man bliver inviteret til bryllup i den anden ende af landet, der hvor ens søn skal konfirmeres, der hvor der er et socialt arrangement i vennekredsen, der hvor veninden foreslår man spiser ude, der hvor man skal have nye støvler, der hvor ens datter vil i biografen, osv osv. Man kan selvfølgelig sagtens sige nej til den slags; det er bare vigtigt at være opmærksom på at det ER lettere at sige - eller antage at man ville gøre - det, end rent faktisk at gøre det.

Det skal ikke opfattes som en kritik af dig, Stars. Det er jo trods alt en kunstig konstrueret situation og man kunne lige så vel diskutere det rimelige i at alle husstande, uanset antal beboer, har samme beløb til rådighed. Det er langt lettere at få 2.800 kr til at række, når man kun er 1 fremfor 3 og restaurantbesøg eller ej: jeg synes ærlig talt at det er imponerende at du er med, selvom du skal bespise 3-4 mennesker :)
3
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf avdotja » 6. mar 2019, 14:19

og nu har jeg vist efterhånden blandet mig så meget, at jeg lige så godt kan deltage :P Jeg ved dog allerede på forhånd at jeg kommer til overskride grænsen, da hele årets gavebudget brændes af i denne måned.

Udover husleje (har også betalt el i denne måned, men antager det går ind under husleje?), har jeg indtil videre brugt følgende:

Ting der bliver trukket direkte fra lønnen af:
Frokost, massage m.m.: 800 kr

1/3: 018,00 - pomfritter
4/3: 034,90 - dagligvarer
5/3: 198,75 - dagligvarer, de 140 kr gik til opfyldning af frysergrønt
5/3: 184,66 - dagligvarer
6/3: 023,45 - sødmælk og fløde til varm chokolade med flødeskum
I alt: 459 kr.

Totalt: 1.259

Derudover har jeg været på familiebesøg og til fødselsdag i weekenden (med togbilletter og gave der allerede blev købt i februar), så har fået masser af dejlig mad i weekenden, uden at det har kostet mig en krone.

Allerede betalt forbrug:
Togbilletter: 264 kr
Gave: 102,60 kr
I alt: 366,60 kr
2
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: 2800 kr i marts måned-eksperimentet: tråden for status og dokumentation

Indlægaf Spjaerten » 6. mar 2019, 19:43

Spjaerten skrev:Brugt:
Gaver 200kr
Plante 150kr
Mad 337kr
Øl 90kr
Rejsekort 100kr
Massage 120kr

Tilbage:
1800kr


Mad 101kr
Tøj til fest inkl Porto 141kr

Tilbage 1558kr

:tie:
2
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"