Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
annellaII
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 17. nov 2017, 13:17
Kort karma: 42
Geografisk sted: Europa
Likede indlæg: 950

Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf annellaII » 10. okt 2018, 08:04

50 Euro for en times sex - hvis du vil have det sjovt i Evelyn Schwarz bordel i Dortmund, behøver du ikke virkelig at grave dybt i lommen efter penge, forudsat at du er klar til at gå i seng med en dukke.

Anna vejer omkring 20 kilo, er blond og har store bryster. I "Bordoll" er hun den mest eftertragtede af alle elleve plastikdamer, siger Evelyn Schwarz.

Den 29-årige Evelyn Schwarz. fra Dortmund er indehaveren af dukkebordellet i distriktet Schüren og ved præcis, hvad mænd ønsker. Hun er selv aktiv i sit eget SM-Studio som "Cleopatra 2.0".

Ideen med et dukkebordel fik Evelyn Schwarz i begyndelsen af ​2018. I en reportage om dukkebordeller i Japan lærte hun om den nye forretningsmodel, og pludselig sørgede Europas første dukkebordel i Barcelona for overskrifter i medierne. For Evelyn Schwarz stod det klart, at hun også ville åbne et dukkebordel.

Bordellet skulle forøvrigt være en stor succes og gå forrygende.


Hvad mener du om omtalte dukkebordel?


En super god ide, der måske kan spare mange børn og kvinder for sexuel misbrug og voldtægter.

I denne video kan modellerne ses; https://youtu.be/S543R1W-Yug
0
Brugeravatar
Madam
Indlæg: 953
Tilmeldt: 7. jun 2018, 08:42
Kort karma: 21
Likede indlæg: 543

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Madam » 10. okt 2018, 08:21

Jeg aner ikke, hvad sådan en tingest koster, men det må da være billigere, at købe en til brug i eget hjem.

Mon ikke den gode Evelyn håber, at mændene bli'r fristet af den ægte vare?

Desværre tror jeg ikke, at nogen spares for misbrug og voldtægter af den grund, måske vil det endda opildne lystne fyre til noget mere livagtigt.
0
Den, der går i andres fodspor, kommer aldrig foran ;)
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf hotlips » 10. okt 2018, 10:38

Madam skrev:Jeg aner ikke, hvad sådan en tingest koster, men det må da være billigere, at købe en til brug i eget hjem.

Mon ikke den gode Evelyn håber, at mændene bli'r fristet af den ægte vare?

Desværre tror jeg ikke, at nogen spares for misbrug og voldtægter af den grund, måske vil det endda opildne lystne fyre til noget mere livagtigt.


Jeg forstår ikke helt den logik, hvis erstatningsprodukter ikke tog noget af trangen til hvad det nu end måtte være så var de vel aldrig opstået som begreb?

Selvom der er forskel på hvad for en form lysten eller trangen har så virker det alligevel bagvendt at man skulle få mere lyst til noget af at få det nærmeste alternativ man kan komme på hvad det nu end er.


Jeg synes iøvrigt det bare er en forretning som så mange andre, der er ikke mennesker til salg og dermed er det bare en vare som så mange andre, så jeg synes måske heller ikke man burde kalde det et bordel.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Wizzze » 10. okt 2018, 11:08

Min første reaktion er Ad :badr: og det faktisk er lidt spookey med de dukker :nerve:
Jeg kan slet ikke forbinde det med noget pirrende eller sexy, det ligner virkelig sådan noget billig bordello fra Hollywood film noir :tie:

Om de der dukker reducerer overgreb og voldtægter, kan man da håbe, men om det reelt sker ved jeg ikke.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf dgd2007 » 10. okt 2018, 11:32

Temmelig underligt, indeed! :gisp:
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Nicolait » 10. okt 2018, 22:33

Måske er det bare mig, men jeg forstår ikke lige koblingen mellem de der dukker og seksuelle overgreb? Hvorfor tror man at der er en form for kausalitet mellem de to?

Det er ikke nødvendigvis dem der knalder med dukker eller som tænder på den slags, der begår overgreb.
12
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Flora » 10. okt 2018, 23:38

Rosa Espinosa skrev:Hot, hot, hot :lol:


Hun ser mildest talt rædselsslagen ud. Men ok, der er også nogen, der har klippet øjenvipperne af hendes ene øje. Så er det klart, man bliver lidt bange :D
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 10. okt 2018, 23:56

Nicolait skrev:Måske er det bare mig, men jeg forstår ikke lige koblingen mellem de der dukker og seksuelle overgreb? Hvorfor tror man at der er en form for kausalitet mellem de to?

Det er ikke nødvendigvis dem der knalder med dukker eller som tænder på den slags, der begår overgreb.

Fordi man skal være en freak for at knalde en dukke. Derfor er der en lighed mellem dem der får noget seksuelt ud af en dukke og på at lave overgreb.

Eller noget i den stil.. :sarkasme: Sådan virker det i hvert fald generelt på folks fordomme om det fremmede og ukendte indenfor sex og feticher. Da Fleshlights kom frem blev mænd der brugte dem også omtalt som freaks og jeg ved ikke hvad. Kvinder blev jaloux og frygtede at blive erstattet af deres kæreste. I dag er der ikke mange der løfter et øjenbryn over fleshlights.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 00:12

Selve stedet virker noget hyggeligere og mere indbydende end det i Danmark(medmindre der er kommet flere til) https://stiften.dk/aarhus/Dukkebordel-e ... kel/502415

Kombineret med de virtual reality briller lyder det ikke som en dum måde at få udlevet nogle fantasier på, og skulle det være nogle ulovlige eller skadelige fantasier man har så er der jo heldigvis ingen der tager fysisk eller psykisk skade af det på samme måde som hvis det skete i virkeligheden.

Der kan jo også være ting man har lyst til at teste eller udforske uden konsekvenser. Uanset hvad er der i hvert fald et kæmpe marked for det, hvad end man er til det eller ej.
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf vibbsen » 11. okt 2018, 00:24

Misantropen skrev:Selve stedet virker noget hyggeligere og mere indbydende end det i Danmark(medmindre der er kommet flere til) https://stiften.dk/aarhus/Dukkebordel-e ... kel/502415

Kombineret med de virtual reality briller lyder det ikke som en dum måde at få udlevet nogle fantasier på, og skulle det være nogle ulovlige eller skadelige fantasier man har så er der jo heldigvis ingen der tager fysisk eller psykisk skade af det på samme måde som hvis det skete i virkeligheden.

Der kan jo også være ting man har lyst til at teste eller udforske uden konsekvenser. Uanset hvad er der i hvert fald et kæmpe marked for det, hvad end man er til det eller ej.


Jeg tænker egentlig bare "Whatever do it for you".

Men må nu nok erkende at jeg syne at jeg har det lidt stramt med "Husholdningsprit" og "Flaskerenser" som en del af det at dyrke sex....

Billede
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 00:43

vibbsen skrev:
Misantropen skrev:Selve stedet virker noget hyggeligere og mere indbydende end det i Danmark(medmindre der er kommet flere til) https://stiften.dk/aarhus/Dukkebordel-e ... kel/502415

Kombineret med de virtual reality briller lyder det ikke som en dum måde at få udlevet nogle fantasier på, og skulle det være nogle ulovlige eller skadelige fantasier man har så er der jo heldigvis ingen der tager fysisk eller psykisk skade af det på samme måde som hvis det skete i virkeligheden.

Der kan jo også være ting man har lyst til at teste eller udforske uden konsekvenser. Uanset hvad er der i hvert fald et kæmpe marked for det, hvad end man er til det eller ej.


Jeg tænker egentlig bare "Whatever do it for you".

Men må nu nok erkende at jeg syne at jeg har det lidt stramt med "Husholdningsprit" og "Flaskerenser" som en del af det at dyrke sex....

Billede

Ja, det ser ikke så sexet ud :lol: Man kunne måske godt have kræset lidt mere for detaljerne.

Jeg ville også være bekymret for dukkernes parykker. De sidder ad helveds til på flere af dem på de billeder. Men måske det er en del af looket :gruble:

Jeg blev nysgerrig og kiggede lidt på nogle dukker herfra https://www.love-doll.dk Det er ret vildt, og lidt uhyggeligt, så naturtro mange af dem ser ud i ansigtet. Og så er der andre hvor jeg tænker "godt det ikke er mig der skal rende rundt med sådan et langt yver og så spinkel en krop".. :genert:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf dgd2007 » 11. okt 2018, 00:56

Vi behøver vel ikke blive så åbenmajndede at vi ikke se kan se det er rimelig sært(?) ;)
Så længe man ikke farer ud med bål og brand og vil have det forbudt, har man vel lov at tænke sit. :engel:
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf Misantropen » 11. okt 2018, 02:26

dgd2007 skrev:Vi behøver vel ikke blive så åbenmajndede at vi ikke se kan se det er rimelig sært(?) ;)
Så længe man ikke farer ud med bål og brand og vil have det forbudt, har man vel lov at tænke sit. :engel:

Det meste er jo relativt hvad angår sexlyster og særheder.

Mange syntes for få år siden at S/M var noget mærkeligt og nedværdigende noget. Så fik de øjnene op for 50 Shades of Grey og lærte noget nyt. Grænserne rykker sig hele tiden i takt med udviklingen og mulighederne.

Meget andet sexlegetøj er vel også startet med at have et negativt prædikat på sig. En sexdukke er måske bare mere omstændigt at have med at gøre, og sværere at skjule end en dildo eller en fleshlight der er gemt væk i en skuffe eller et oppusteligt bollefår under sengen.

Jeg er da ikke selv ovenud begejstret ved tanken om en sexdukke som en del af mit eller kærestes sexliv, men jeg kan sagtens se det kan være en fordel hvis man gerne vil eksperimentere med sex med en af samme køn eller tænder på at se sin kæreste være sammen med en anden, men man er bange for at følelserne omkring det efterfølgende ikke vil kunne opveje oplevelsen ved at besøge en swingerklub fx.

Der er jeg måske sær, men kan det give noget andet, end at inddrage andre i sit sexliv og parforhold, og noget mere end sex to personer imellem skal man da bare give los. Jeg tror efterhånden også det er de færreste der ikke har erfaring med sexlegetøj fra deres sexliv. Jeg ser ikke sexdukker som andet end sexlegetøj og nok derfor heller ikke værre end så meget andet sexlegetøj.

Men jeg ændrer højest sandsynligt mening når det er robotter der overtager :mellow:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf vibbsen » 11. okt 2018, 11:08

Misantropen skrev:
vibbsen skrev:
Misantropen skrev:Selve stedet virker noget hyggeligere og mere indbydende end det i Danmark(medmindre der er kommet flere til) https://stiften.dk/aarhus/Dukkebordel-e ... kel/502415

Kombineret med de virtual reality briller lyder det ikke som en dum måde at få udlevet nogle fantasier på, og skulle det være nogle ulovlige eller skadelige fantasier man har så er der jo heldigvis ingen der tager fysisk eller psykisk skade af det på samme måde som hvis det skete i virkeligheden.

Der kan jo også være ting man har lyst til at teste eller udforske uden konsekvenser. Uanset hvad er der i hvert fald et kæmpe marked for det, hvad end man er til det eller ej.


Jeg tænker egentlig bare "Whatever do it for you".

Men må nu nok erkende at jeg syne at jeg har det lidt stramt med "Husholdningsprit" og "Flaskerenser" som en del af det at dyrke sex....

Billede

Ja, det ser ikke så sexet ud :lol: Man kunne måske godt have kræset lidt mere for detaljerne.

Jeg ville også være bekymret for dukkernes parykker. De sidder ad helveds til på flere af dem på de billeder. Men måske det er en del af looket :gruble:

Jeg blev nysgerrig og kiggede lidt på nogle dukker herfra https://www.love-doll.dk Det er ret vildt, og lidt uhyggeligt, så naturtro mange af dem ser ud i ansigtet. Og så er der andre hvor jeg tænker "godt det ikke er mig der skal rende rundt med sådan et langt yver og så spinkel en krop".. :genert:


Kirsten (148 cm med M skål) ser ellers ikke ud som om det er et problem..

Billede

Hvis man skal bestille bord på en restaurant til sig selv og sin Bolle dukke...Skal man så reserverer til en person eller til 2 personer :gruble: :gruble:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Tysklands første dukkebordell "Bordoll"

Indlægaf LaScrooge » 11. okt 2018, 11:33

I mine øjne er det ikke andet end menneskestørrelse-sexlegetøj. Mennesker kan knalde med alt muligt: hovedpuder, honningmeloner, fleshlights, dildoer, dyr, agurker, silketørklæder, bollefår - hvorfor ikke en dukke? Det synes jeg ikke der er noget underligt i, overhovedet. Hvis dukken var billigere, var der sikkert også mange der havde én, især hvis de kom i både mandlige og kvindelige udgaver.
4
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"